transformacija kroz digitalizaciju i inovacije
Kancelarijsko i arhivsko poslovanje na novom Kventum seminaru
Pripremite se za promjene i otkrijte aktuelne trendove i izazove digitalne transformacije u kancelarijskom i arhivskom poslovanju.
Pripremite se za promjene i otkrijte aktuelne trendove i izazove
digitalne transformacije u kancelarijskom i arhivskom poslovanju
na novom interaktivnom KVENTUM seminaru
BUDUĆNOST KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA
TRANSFORMACIJA KROZ DIGITALIZACIJU I INOVACIJE
e-PISARNICA I ZAŠTITA DOKUMENTACIJE U SISTEMU
ODGOVORNOSTI RUKOVODIOCA I ZADACI UPOSLENIKA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
ELEKTRONSKI POTPIS - VJERODOSTOJNOST DOKUMENTA
POSTUPAK SA OSJETLJIVOM DOKUMENTACIJOM I INFORMACIJAMA
PRIMJENA PROPISA I PRIMJERI DOBRE PRAKSE
Baška Voda l 17. - 19.04.2024.
SEMINAR NAMIJENJEN
Rukovodiocima, šefovima odjela, sekretarima, administrativnim radnicima, sekretaricama, pravnicima, asistentima i asistenticama, obrađivačima predmeta, uposlenim u sektoru računovodstva i pravnom sektoru, kao i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnom i privatnom sektoru.
CILJEVI SEMINARA
- Pojasniti primjenu propisa za obavljanje elektronskog kancelarijskog poslovanja
- Upoznati učesnike sa novim Uputstvom o načinu vršenja uredskog poslovanja u institucijama Bosne i Hercegovine sa naglaskom na DMS
- Upravljanje dokumentacijom u informacionom sistemu (od prijema do arhiviranja)
- Upoznati pravila interne i eksterne komunikacije elektronskom poštom
- Pojasniti i definisati postupak kretanja akta od otvaranja predmeta do arhiviranja
- Uputiti i objasniti učesnicima klasifikaciju dokumentacije, određivanje rokova čuvanja, sređivanje i izlučivanje građe, arhiviranje predmeta
- Upoznati učesnike sa evidentiranjem akata (vrste i način vođenja evidencija) i sa dokumentacijom osjetljivog i povjerljivog sadržaja
- Pojasniti i definisati načine prijema i otpreme pošte
- Kroz interaktivnost pomoći u rješavanju problema i nedoumica koje se pojavljuju u praksi
SADRŽAJ
UPUTSTVO
- Elektronsko uredsko poslovanje u institucijama BIH
UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM
- Osnove i načela kancelarijskog poslovanja
- Izazovi, problemi i rješenja
- Odgovornosti i zadaci rukovodioca
- Odgovornosti i zadaci uposlenika
- Upravljanje e-dokumentacijom
POŠTA
- Prijem, otvaranje i otprema
- Pregled i signiranje / Evidentiranje i združivanje
- Arhiviranje i izlučivanje registraturne građe
- Interna i eksterna komunikacija e-poštom
PISARNICA I e-PISARNICA
- Organizacija rada
- Odgovornosti pisarnice
- Razvrstavanje na akte upravnog postupka i akte poslovanja
- e-Potpis (novosti)
FAKSIMIL
- Upotreba faksimila u skladu sa propisom
- Odgovornosti i obaveze rukovodioca i uposlenika
- Problemi i rješenja
PREDAVAČ
Azemina Hujdur-Vrhovčić
Voditelj pisarnice i arhive
Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.
METODOLOGIJA RADA
- Kroz predavanje, vježbe i interakciju obradit će se proces upravljanja aktima i spisima pisanim i elektronskim protokolom, od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije
- Učesnicima će biti prezentovano pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja u softveru elektronskog protokola
- Kroz praktične primjere i objašnjenje svih koraka potrebnih za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate i razumiju kompleksan proces kancelarijskog poslovanja
- Praktična radionica za primjenu digitalizacije u evidentiranju i dokumentovanju spisa
- Odobravaju se popusti za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 08.04.2024.
- Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku PDF PROSPEKT
- Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE LINK
Broj učesnika je ograničen - 20 !
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 11.04.2024.
KONTAKT PODACI
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
+387 33 621 268
+387 61 307 131
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.