transformacija kroz digitalizaciju i inovacije

Kancelarijsko i arhivsko poslovanje na novom Kventum seminaru

02.04.2024. 10:38 / Izvor: Akta.ba
KVENTUM

Pripremite se za promjene i otkrijte aktuelne trendove i izazove digitalne transformacije u kancelarijskom i arhivskom poslovanju.

Pripremite se za promjene i otkrijte aktuelne trendove i izazove

digitalne transformacije u kancelarijskom i arhivskom poslovanju

na novom interaktivnom KVENTUM seminaru

 

 

BUDUĆNOST KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA

TRANSFORMACIJA KROZ DIGITALIZACIJU I INOVACIJE

 

 

e-PISARNICA I ZAŠTITA DOKUMENTACIJE U SISTEMU

ODGOVORNOSTI RUKOVODIOCA I ZADACI UPOSLENIKA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU

ELEKTRONSKI POTPIS - VJERODOSTOJNOST DOKUMENTA

POSTUPAK SA OSJETLJIVOM DOKUMENTACIJOM I INFORMACIJAMA

PRIMJENA PROPISA I PRIMJERI DOBRE PRAKSE

 

 

Baška Voda l 17. - 19.04.2024.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Rukovodiocima, šefovima odjela, sekretarima, administrativnim radnicima, sekretaricama, pravnicima, asistentima i asistenticama, obrađivačima predmeta, uposlenim u sektoru računovodstva i pravnom sektoru, kao i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnom i privatnom sektoru.

CILJEVI SEMINARA

  • Pojasniti primjenu propisa za obavljanje elektronskog kancelarijskog poslovanja
  • Upoznati učesnike sa novim Uputstvom o načinu vršenja uredskog poslovanja u institucijama Bosne i Hercegovine sa naglaskom na DMS
  • Upravljanje dokumentacijom u informacionom sistemu (od prijema do arhiviranja)
  • Upoznati pravila interne i eksterne komunikacije elektronskom poštom
  • Pojasniti i definisati postupak kretanja akta od otvaranja predmeta do arhiviranja
  • Uputiti i objasniti učesnicima klasifikaciju dokumentacije, određivanje rokova čuvanja, sređivanje i izlučivanje građe, arhiviranje predmeta
  • Upoznati učesnike sa evidentiranjem akata (vrste i način vođenja evidencija) i sa dokumentacijom osjetljivog i povjerljivog sadržaja
  • Pojasniti i definisati načine prijema i otpreme pošte
  • Kroz interaktivnost pomoći u rješavanju problema i nedoumica koje se pojavljuju u praksi

SADRŽAJ

UPUTSTVO

  • Elektronsko uredsko poslovanje u institucijama BIH

UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM

  • Osnove i načela kancelarijskog poslovanja
  • Izazovi, problemi i rješenja
  • Odgovornosti i zadaci rukovodioca
  • Odgovornosti i zadaci uposlenika
  • Upravljanje e-dokumentacijom

 

POŠTA

  • Prijem, otvaranje i otprema
  • Pregled i signiranje / Evidentiranje i združivanje
  • Arhiviranje i izlučivanje registraturne građe
  • Interna i eksterna komunikacija e-poštom

PISARNICA I e-PISARNICA

  • Organizacija rada
  • Odgovornosti pisarnice
  • Razvrstavanje na akte upravnog postupka i akte poslovanja
  • e-Potpis (novosti)

FAKSIMIL

  • Upotreba faksimila u skladu sa propisom
  • Odgovornosti i obaveze rukovodioca i uposlenika
  • Problemi i rješenja

PREDAVAČ

Azemina Hujdur-Vrhovčić

Voditelj pisarnice i arhive

Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.

METODOLOGIJA RADA

  • Kroz predavanje, vježbe i interakciju obradit će se proces upravljanja aktima i spisima pisanim i elektronskim protokolom, od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije
  • Učesnicima će biti prezentovano pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja u softveru elektronskog protokola
  • Kroz praktične primjere i objašnjenje svih koraka potrebnih za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate i razumiju kompleksan proces kancelarijskog poslovanja
  • Praktična radionica za primjenu digitalizacije u evidentiranju i dokumentovanju spisa

 

  • Odobravaju se popusti za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 08.04.2024.
  • Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku  PDF PROSPEKT
  • Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE LINK

 

Broj učesnika je ograničen - 20 !

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 11.04.2024.

KONTAKT PODACI

KVENTUM d.o.o.

Poslovno-edukativni centar   

+387 33 621 268

+387 61 307 131

info@kventum.ba   

kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave