Apriori seminar: Briga o klijentima
Trening obrađuje 5 prodajnih koraka. Svaki je detaljno objašnjen potkrijepljen primjerima iz realnih prodajnih situacija:
Apriori BH organizira seminar Briga o klijentima
9. i 10.10.2017. Banja Luka
24. i 25.10.2017. Sarajevo
26. i 27.10.2017. Mostar
Polaznici seminara dobit će najbolje principe, tehnike, savjete i rješenja koji dugorocno daju rezultate (iz oblasti bankarstva, farmacije, robe siroke potrosnje, građevine, distribucije, usluga itd.)
Trening obrađuje 5 prodajnih koraka. Svaki je detaljno objašnjen potkrijepljen primjerima iz realnih prodajnih situacija:
✔️ Upoznavanje klijenta
✔️ Otkrivanje potreba klijenta
✔️ Definisanje vrijednosti za klijenta
✔️ Predstavljanje vrijednosti
✔️ Kako odgovoriti na pitanja i primjedbe
Voditelj seminara je Saša MARJANOVIĆ
CILJ SEMINARA
Unapređenje znanja iz prodajnih vještina;
Razumijevanje potrebe poznavanja kupca radi boljeg oblikovanja ponude;
Praktična primjena alata, radi bržeg i lakšeg prihvaćanja.
REZULTAT SEMINARA
Prebacivanje razmišljanja prodavača s kupca (jednokratne transakcije) na klijenta (čuvanje njihovih interesa);
Završena i primjenjiva prodajna prezentacija za konkretnog kupca po svakoj grupi;
Osnova rukovodstvu Prodajnog tima da formira proces/način prodaje.
CILJNA SKUPINA
Direktori i voditelji prodaje u javnim i privatnim firmama;
Zaposlenici u prodaji;
Direktori i voditelji prodaje;
Vlasnici privatnih firmi i obrta;
Individue koje žele unaprijediti prodajne vještine.
SADRŽAJ SEMINARA
Program seminara sastoji se iz 5 modula, odnosno koraka. Svaki od navedenih koraka se objašnjava teorijski, zatim putem konkretnih primjera predavača i praktično primijenjen na samom treningu:
1. Modul: UPOZNAVANJE KLIJENTA Obrađivali smo zašto je bitno upoznati klijenta. Alati koje smo objasnili i odmah primijenili:
Kontekstualni intervjui – zašto i kako;
Value Web (mreža vrijednosti) za definisanje najbitnijeg kupca.
2. Modul: OTKRIVANJE POTREBA, definisanje VIDLJIVIH i SKRIVENIH POTREBA. Alati koje smo objasnili i odmah primijenili:
Value curves – alat za definisanje prioriteta našeg kupca;
6 koraka otvaranja za otvaranje komunikacije.
3. Modul: DEFINISANJE VRIJEDNOSTI ZA KLIJENTA
Koncept prebacivanja svojstava proizvoda u koristi za kupca;
Koncept „za šta je proizvod angažovan“ – Klejton Kristensen, HBS.
4. Modul: PREDSTAVLJANJE VRIJEDNOSTI ZA KLIJENTA
Format uvjerljive prodaje – alat koji uobličava ideju, organizuje informaciju, skraćuje vrijeme prodaje i olakšava prodaju.
5. Modul: TRETIRANJE PRIMJEDBI
4 koraka koje koristite kada vam kupac kaže „ne“.
KOTIZACIJA
450,00 KM + PDV
Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i 2 odmora za osvježenje za oba dana. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 45,00 KM.
Na rane uplate do petka 13.10.2017. 10 % popusta.
Više informacija, program i prijava s detaljima na www.apriori.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.