Apriori seminar: Briga o klijentima

22.09.2017. 09:43 / Izvor: Akta.ba
Apriori seminar: Briga o klijentima

Trening obrađuje 5 prodajnih koraka. Svaki je detaljno objašnjen potkrijepljen primjerima iz realnih prodajnih situacija:

Apriori BH organizira seminar Briga o klijentima

9. i 10.10.2017. Banja Luka

24. i 25.10.2017. Sarajevo

26. i 27.10.2017. Mostar

Polaznici seminara dobit će najbolje principe, tehnike, savjete i rješenja koji dugorocno daju rezultate (iz oblasti bankarstva, farmacije, robe siroke potrosnje, građevine, distribucije, usluga itd.)

Trening obrađuje 5 prodajnih koraka. Svaki je detaljno objašnjen potkrijepljen primjerima iz realnih prodajnih situacija:


✔️ Upoznavanje klijenta
✔️ Otkrivanje potreba klijenta

✔️ Definisanje vrijednosti za klijenta

✔️ Predstavljanje vrijednosti

✔️ Kako odgovoriti na pitanja i primjedbe

 

Voditelj seminara je Saša MARJANOVIĆ

 

CILJ SEMINARA

Unapređenje znanja iz prodajnih vještina;

Razumijevanje potrebe poznavanja kupca radi boljeg oblikovanja ponude;

Praktična primjena alata, radi bržeg i lakšeg prihvaćanja.

 

REZULTAT SEMINARA

Prebacivanje razmišljanja prodavača s kupca (jednokratne transakcije) na klijenta (čuvanje njihovih interesa);

Završena i primjenjiva prodajna prezentacija za konkretnog kupca po svakoj grupi;

Osnova rukovodstvu Prodajnog tima da formira proces/način prodaje.

 

CILJNA SKUPINA

Direktori i voditelji prodaje u javnim i privatnim firmama;

Zaposlenici u prodaji;

Direktori i voditelji prodaje;

Vlasnici privatnih firmi i obrta;

Individue koje žele unaprijediti prodajne vještine.

 

SADRŽAJ SEMINARA

Program seminara sastoji se iz 5 modula, odnosno koraka. Svaki od navedenih koraka se objašnjava teorijski, zatim putem konkretnih primjera predavača i praktično primijenjen na samom treningu:

1. Modul: UPOZNAVANJE KLIJENTA Obrađivali smo zašto je bitno upoznati klijenta. Alati koje smo objasnili i odmah primijenili:

Kontekstualni intervjui – zašto i kako;

Value Web (mreža vrijednosti) za definisanje najbitnijeg kupca.

2. Modul: OTKRIVANJE POTREBA, definisanje VIDLJIVIH i SKRIVENIH POTREBA. Alati koje smo objasnili i odmah primijenili:

Value curves – alat za definisanje prioriteta našeg kupca;

6 koraka otvaranja za otvaranje komunikacije.

3. Modul: DEFINISANJE VRIJEDNOSTI ZA KLIJENTA

Koncept prebacivanja svojstava proizvoda u koristi za kupca;

Koncept „za šta je proizvod angažovan“ – Klejton Kristensen, HBS.

4. Modul: PREDSTAVLJANJE VRIJEDNOSTI ZA KLIJENTA

Format uvjerljive prodaje – alat koji uobličava ideju, organizuje informaciju, skraćuje vrijeme prodaje i olakšava prodaju.

5. Modul: TRETIRANJE PRIMJEDBI

4 koraka koje koristite kada vam kupac kaže „ne“.

KOTIZACIJA

450,00 KM + PDV
Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i 2 odmora za osvježenje za oba dana. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 45,00 KM.

Na rane uplate do petka 13.10.2017. 10 % popusta.

Više informacija, program i prijava s detaljima na www.apriori.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave