Kontraverzni modni brend

Bizarni modeli, astronomske cijene: Modni brend Balenciaga, genijalnost ili "trash"

29.04.2024. 16:06 / Izvor: Akta.ba
moda

Foto: Kim Kardashian prisustvuje Met Gala proslavi u Americi 2021.u modelu Balenciaga

Bizarni modeli kao genijalni trik koji se ne povinuje pravilima ili možda ne?

Svako vrijeme donosi nova pravila, nove načine života ali i nove modne izražaje.

Međutim, proteklih desetljeća, na modnoj sceni je veliki uticaj i lobi modnih brendova koji nisu nosivi i više su stvar performansa i ciljanog izazovanja kontraverze.

Jedan od neobičnih i nadasve apsurdnih modnih brendova je svakako Balenciaga koji svakim novim dizajnom izazove snažne reakcije tržišta, često i ne tako pozitivne.

Teško je (po)nekada i objasniti svrsishodnost artikala ovog brenda a još teže pronaći logiku u inspiraciji kojom se vode njegovi dizajneri.

Inače, Balenciaga je "visoka moda, umjetnost, luksuz i istorija".

Kompanija je jedna od najvažnijih i najistaknutijih u modnoj industriji, zahvaljujući svom osnivaču, legendarnom Cristobalu Balenciagi, koji nikada nije volio slavu, a zauzvrat je "svoje srce i pažnju ulagao u svaki detalj u dizajnu koji prevazilazi vrijeme".

Međutim, otkako je Demna Gvasalia preuzeo kreativno rukovodstvo modne kuće 2017. godine, stvari su drugačije.

Od svojih početaka u modi, Gvasalia je uvijek imao na umu subverzivni i disruptivni modni koncept, daleko od tipične couture metode radikalnog redizajna i avangardnog izgleda, ali... koliko daleko može ići njegova vizija?

Visoka moda koja je karakterisala firmu Cristóbala Balenciage je usput izgubljena, pišu svjetski mediji.

Posljednjih godina je bilo toliko loših dizajna pod ovim modnim brendom da je teško izvojiti neke, ali ovo su neki od uradaka koji potpadaju pod najapsurdnije kreacije i mogle bi biti posmatrane i kao ismijavanje same mode i ali i porijekla brenda.

Inovirati je poželjno ali "nova" Balenciaga marketinška strategija kao da je satira industrije ili pretjerana vizija koja, sigurno je, izaziva smijeh, kritike i ne zadovoljava „publiku“ a ni tržište.

Čini se kao sarkastična igra u kojoj se želi pokazati da čak i za ovako apsurdnu modu postoji tržište i trendseteri koji su ih spremni platiti koliko god se traži.

Ne ulazeći u strateški pristup poslovanja ovog brenda i PR kakvom streme, obzirom na jednako suvisle marketinške kampanje, da li biste vi kupili/nosili neki od ovih artikala?

Najnoviji "krik" mode iz njihove dizajnerske ponude je narukvica koja je izgleda identično roli selotejpa po cijeni od 4.400 dolara. 

Prisjetimo se tašne koja "posjeduje" rukav, po cijeni od preko 4.200 dolara.

Ljudi su se doslovno rugali ovom luksuznom brendu zbog njegove velike torbe koja je napravljena da se nosi preko ramena, ali s rukom "korisnika" koja prolazi kroz ručku i ulazi u rukavicu pune dužine.Torba je dio Balenciagine Summer 23 kolekcije i dolazi u crnoj ili neon roze, po cijeni od 4.290 dolara.

Budući da je rukavica ugrađena, torba se može nositi samo na desnom ramenu. Torba "rukavica" je napravljena od "glatke teleće kože" sa "podstavom od jagnjeće kože" i ima dva unutrašnja džepa.

Zatim kroksice od 800 dolara. 

Štikle krokice od 700 dolara kao dio kolekcije iz 2022. godine ili "čarapa-tenisice".

Košulja-majica je dizajn od preko 1290 dolara.

Još jedan ne manje čudan dizajn iz 2018. godine, Balenciagin višeslojni sako-jakna, privukao je pažnju modnog svijeta, ali i obožavatelja "Friends-Prijatelji" serije, svojom sličnošću sa više odjevnih predmeta koje je na sebe humoristično oblačio Joeyja Tribbianija, a cijena je bila skoro 9.000 dolara.

Tu su i "uništene" tenisice od 1.850 dolara. 

Poderana vesta od  2.043 dolara.

Balenciaga je savršenu inspiraciju pronašao i u plavim Ikea torbama, onim koje inače koštaju 99 centi, s velikom razlikom što je ona od brenda Demne Gvasalije napravljena od kože i prodavana za preko 1.800 dolara.

Jedan od prijedloga dizajna koji je izazvao najviše kontroverzi u 2022. godini bilo je lansiranje "vreće za smeće", koja je bila važan dio kolekcije jesen/zima 22. Najzanimljivija stvar je bila cijena od 1.790 dolara.

Ne zaboravimo i torbe koje izgledaju kao vrećice od čipsa, po cijeni od 1800 dolara.


Čini se kao sarkastična igra u kojoj se želi pokazati da čak i za ovako apsurdnu modu postoji tržište i trendseteri koji su ih spremni platiti koliko god se traži.

Ne ulazeći u strateški pristup poslovanja ovog brenda i PR kakvom streme, obzirom na jednako suvisle marketinške kampanje, da li biste vi kupili/nosili neki od ovih artikala?

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza