
ImelDMS sistem koji štedi vrijeme, prostor i novac!
DMS je rješenje koje vam pomaže u planiranju, organizovanju, upravljanju i praćenju dokumentacije i informacija uz uštedu vremena, prostora, kancelarijskog materijala a samim tim i novca
Gubite previše vremena na zagubljene dokumente? Arhiva Vam je prevelika i loše organizovana? Trošite previše papira i tonera? I vi imate iste probleme? Imel ima rješenje za vas!
Document Management System je rješenje koje vam pomaže u planiranju, organizovanju, upravljanju i praćenju dokumentacije i informacija uz uštedu vremena, prostora, kancelarijskog materijala a samim tim i novca.
Organizacione strukture
Kome je DMS namijenjen?
Obrazovanje
Veliki broj učeničkih i studentskih dokumenata mogu se efikasno obraditi i sačuvati
Javna preduzeća
Sigurnost dokumentacije i informacija je ključni proces u javnim preduzećima i stvara uštede u budžetu
Zdravstvo
Dokumenti i informacije o pacijentima moraju biti tačne, sigurne i dostupne u svakom trenutku
Proizvodnja i distribucija
Sam proces organizovanja pripreme proizvodnje zavisi od ispravne i pravovremeno uradjene dokumentacije, u svakoj distribuciji je veliki broj dokumenata o ispravno izvršenoj isporuci ili narudžbi
Prodaja / Retail
Narudžbe, fakture, potpisani dokumenti, deklaracije, atesti, garancije, izvještaji su važni dokumenti koji moraju biti organizovani, sigurni i dostupni u što kraćem roku
Finansije i računovodstvo
Dokumentacija koja se zakonski mora čuvati zauzima mnogo prostora u papirnom obliku, ako je dobro organizovana i u elektronskom obliku, umnogome olakšava posao
Pravnici / Advokati / Notari
Ispravni i integralni dokumenti su od velikog značaja za Vaše korisnike
Uslužne djelatnosti
Veliki broj korisnika će biti mnogo zadovoljniji ako imate raniju dokumentaciju o izvršenim uslugama
Ušteda
DMS Vam daje vrijeme i novac
- Uredski zaposlenici dnevno u prosjeku provedu više od dva sata u traženju dokumentacije. Na godišnjem nivou to su gotovo 63 radna dana.
- Svaki izgubljeni dokument organizaciju prosječno košta između 500 i 750 KM.
- Na pretraživanju elektronske dokumentacije provede se 7,5% ukupnog radnog vremena
- Preko 50% poslovnog otpada čini papir.
Vrijeme je da počnete štediti vaše resurse!
Izdvojene mogućnosti
Sa implementacijom DMS dobijate
Upravljanje dokumentima
Procesni tok dokumentacije unutar tima i izmedju timova, smanjenje potrošnje papira i tonera, uredjaja za kopiranje
Dostupnost svih dokumenata prema definisanim pravima pristupa
Dostupnost na par klikova, bez traženja po fizičkoj arhivi, kontrolisana pravima pristupa korisnika i administratora
Upravljanje fizičkom arhivom
Veza elektronske i fizičke arhive, smanjenje fizičke arhive za 30%
Arhiviranje dokumenata
Sigurnost i integritet dokumenata
Upravljanje poslovnim procesima
Bolja saradnja medju kolegama i timovima, praćenje toka rada i lokacije dokumenta
Upravljanje životnim ciklusom dokumenata
Izlučivanje dokumenata iz arhive
Integracija sa drugim sistemima i aplikacijama
ERP, SAP, MS Office, skenirani dokumenti i slike, mailovi...
Sigurno i skalabino rješenje
Zaštićena centralna baza, rješenje prilagodljivo rastu organizacije
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.