Uticaj integralnog informacionog sistema na proizvodne kompanije

11.03.2022 09:32:32
Informacioni sistemi u proizvodnim kompanijama - Imel

Proces proizvodnje sistemski povezuje ključne funkcije u organizaciji i to: prodaju, tehničko-tehnološku pripremu, nabavu i računovodstvo i to je izuzetno važno.

Proizvođači su stalno pred izazovom.

Od proizvođača se zahtjeva kraći razvojni i proizvodni ciklus, niže cijene proizvoda - sa jedne strane a sa druge strane - bolju kvalitetu i visok stepen prilagodljivosti željama kupaca.

Ovo je izazov koji nameće potrebu za stalnim praćenjem tržišta, usavršavanjem i širenjem proizvodnih procesa. Stoga se nametne i potreba da paralelno sa širenjem kompanije i rastom proizvodnje, dođe do zahtjeva za novim informacionim sistemom i to obično ERP sistemom.

Kako prebroditi prepreke u proizvodnji te odgovoriti zahtjevima kvalitete i tržišta?

Učinkovita i jeftina proizvodnja uz kraće vrijeme isporuke proizvoda mogući su samo uz učinkovito planiranje i upravljanje proizvodnjom. Da bi se postigla poboljšanja u proizvodnji i konkurentnost na tržištu, važna je i integracija ostalih sektora kompanije koja omogućava usklađivanje njihovih aktivnosti.

Zbog svoje kompleksnosti proces proizvodnje zahtjeva sistematičan pristup, promjene u organizaciji, dodatne vještine zaposlenih i koordinaciju.

Imel: ImelBIS kao ERP sistem može se posmatrati kao glavni alat za integraciju poslovnih aktivnosti unutar kompanije.

Informacioni sistem ImelBIS omogućava da se odvojena područja nabava, skladište, proizvodnja i prodaja međusobno povežu i bolje koordiniraju.

Važnost integracije sistema u proizvodnom procesu?

Proces proizvodnje sistemski povezuje ključne funkcije u organizaciji i to: prodaju, tehničko-tehnološku pripremu, nabavu i računovodstvo i to je izuzetno važno.

Integralnost informacionog sistema, pored uvezanosti poslovnih funkcija, ogleda se i dijelu da se poslovni podatak unosi samo jednom a daljom se obradom on prenosi i upravlja se njime.

Kao rezultat integralnosti može se utjecati na kvalitet proizvoda ili obavljenih usluga. Kvaliteta proizvoda ili obavljenih usluga vrlo je važan faktor o kojem treba treba voditi računa a on zahtjeva podršku kompletne organizacije, koja se ne može postići bez integralnosti.

Prosto zaključujemo da su sve poslovne funkcije u uskoj sprezi i da ne mogu djelovati individulano u procesu proizvodnje ali i cjelokupnom poslovanju.

ImelBIS ERP sistem moguće je prilagoditi potebama određene kompanije ili industrije. Ključna poenta implementacije sistema jeste uspostava optimizacije proizvodnog procesa. Informacioni sistem i implementatori sa višegodišnjim iskustvom mogu pružiti najbolje rješenje kako prebroditi složenost proizvodnog procesa. Bitno je naglasiti da ne treba talasati jer svaka nepotrebna funkcionalnost poskupljuje sistem i dodatno opterećuje korisnike.

 ImelBIS ERP sistem

Pomoću ERP sistema može se upravljati ključnim procesima unutar kompanije - prodajom, nabavom, skladištem, proizvodnjom, finansijama i ljudskim resursima uz adekvatno praćenje kvalitete i odgovoriti postavljenim zahtjevima.

ImelBIS ERP nastao je na temelju najboljih praksi kompanija i niza pretpostavki o načinu njihovog poslovanja u cjelini, što je rezultiralo jedinstvenim softverskim rješenjem koje je primjenjivo u svim organizacijama. ImelBIS ERP omogućava profitabilno funkcionisanje, kontinuirano prilagođavanje i održivi rast kompanije.

Integralnost informacionog sistema ImelBIS još je jedna prednosti kao ERP sistema. Poslovne funkcije u ImelBIS-u su međusobno povezane i postoji zahtjev da se poslovni podatak unosi samo jednom a daljom obradom on se prenosi i njime se upravlja.

Zašto se opredijeliti za integralni sistem ImelBIS ERP?

Ključni razlozi zašto krenuti u proces implementacije informacionog sistema ImelBIS-a :

  •  Ranije prepoznavanje potencijalnih problema u proizvodnji
  •  Povećana konkurentnost u ponudama tačnim određivanjem cijena
  •  Niži troškovi držanja zaliha
  •  Bolje upravljanje velikim transakcijama, samostalno, bez potreba za dodatnim resursima
  •  Podatke je lakše pronaći i dostupniji su menadžmentu
  •  Bolje donošenje odluka u poslovanju
  •  Manji troškovi računovodstva zbog manje grešaka
  •  Obračun troškova na mjesečnom nivou, finansijski rezultat svakoga mjeseca
  •  Poboljšan izbor dobavljača na temelju ocjena rezultata iz podataka
  •  Poboljšano planiranje kapaciteta
  •  Uštede u troškovima zbog poboljšanja efektivnosti cjelokupne opreme (OEE)
  •  Mjerenje indikatora ključnog učinka (KPI)

Napomena za potecijalne korisnike informacionih sistema!

Dvije male ali bitne napomene za kompanije koje su na putu da mijenjaju informacione sisteme:

  •  Nemoguće je implementirati učinkovit informacioni sistem kod korisnika koji ne zna šta želi jer sve što mu se ponudi nije ono što on očekuje. Treba imati povjerenje i slijediti dobre prakse implementatora.
  •  Ukoliko korisnik ima računarsku opremu pete generacije, softver četvrte, organizaciju treće a kadrove druge generacije može samo očekivati da će bilo koji sistem raditi u drugoj generaciji. Ljudski kapital izuzetno je bitan kod implementacije informacionih sistema, jer sistem je samo dobar alat.

Razmislite i planirajte uspjeh!

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Digitalni kutak