Deset godina Globalnog Volonterskog Dana

17.09.2018 13:48:23

Bonn/Sarajevo - 17. septembar, 2018.: Od 17. do 30. septembra, Deutsche Post DHL Grupacija će pozvati uposlene širom svijeta da učestvuju na desetom Globalnom Volonterskom Danu (GVD) Grupacije.

Akcije, ne samo riječi: Deset godina Globalnog Volonterskog Dana - uposlenici Deutsche Post DHL Grupacije podržavaju lokalne dobrotvorne projekte

  • Nakon prvog Volonterskog Dana održanog u regiji Azija Pacifik 2008. godine, Globalni Volonterski Dan (#globalvolunteerday) je pokrenut širom svijeta 2011. godine
  • Samo u toku 2017. godine, preko 100,000 uposlenika širom svijeta je doprinijelo sa oko 400,000 sati svog vremena na skoro 3,000 društvenih i ekoloških projekata.

Bonn/Sarajevo - 17. septembar, 2018.: Od 17. do 30. septembra, Deutsche Post DHL Grupacija će pozvati uposlene širom svijeta da učestvuju na desetom Globalnom Volonterskom Danu (GVD) Grupacije. Tokom ovog perioda od 2 sedmice, uposleni Grupacije se podstiču da aktivno podrže dobrotvorne projekte u svojim zemljama/regijama. Mnogi timovi iskoriste ovu priliku da pomognu onima kojima je pomoć potrebna, kao što su socijalno ugrožene kategorije mladih ljudi. Ostale volonterske inicijative uključuju izgradnju smještaja za one bez svog doma, staranje o djeci izbjeglicama i podršku projektima zaštite životne sredine. Samo prošle godine, preko 100,000 uposlenih širom svijeta doprinijelo je sa oko 400,000 sati svog vremena na skoro 3,000 takvih projekata. Pri tome, GVD daje pravi i trajni doprinos - onaj koji koristi uposlenima i društvu podjednako.

"Zahvaljujući dugoročnoj posvećenosti naših uposlenika i podrške managementa, Globalni Volonterski Dan je proteklih nekoliko godina porastao u pravu uspješnu priču," objasnio je gdin Christof Ehrhart, Izvršni potpredsjednik korporativnih komunikacija i odgovonosti u Deutsche Post DHL Grupaciji. Uposlenici u Aziji su slavili svoj prvi Globalni Volonterski Dan 2008. godine; a samo tri godine kasnije to je postao glabalni događaj Deutsche Post DHL Grupacije, a 2013. godine proširen je opseg i od tada uključuje sve volonterske projekte tokom cijele godine. "Društveni i ekološki angažman su sastavni dio naše korporativne strategije, i veoma smo ponosni što naši uposleni volontiraju - uz raznolikosti samih projekata - u proteklih nekoliko godina taj broj postepeno raste."

Uposleni su slobodni da biraju lokalne projekte koje podržavaju, mada postoji određeni fokus na oblasti kao što su obrazovanje i zapošljavanje mladih ljudi ili zaštita životne sredine - područja u skladu sa programima kompanije kao što su GoTeach, GoHelp ili GoGreen. "Mnogi uposlenici žele da doprinesu našem cilju da zasadimo million stabala drveća godišnje i veoma su entuzijastični u vezi GVD projekata sa ovim ciljem," rekao je gdin Ehrhart. "Ali mnogi se uključuju i u projekte za pomoć izbjeglicama kako bi im pomogli da se integrišu u društvo, usmjere profesionalno kako bi bili spremni da postanu dio tržišta rada."

U mnogim slučajevima, uposleni Grupacije doprinose svojim vještinama i talentima i održavaju dugoročno odnose sa svojim dobrotvornim projektima i institucijama. Nekoliko projekata također dobija i finansijsku podršku iz Fonda Grupacije "Living Responsibility", za koje uposlenici mogu aplicirati u ime svojih projekata.

Povodom deset godina GVD, direktor DHL-a za Bosnu i Hercegovinu, Edin Emšo, ovom prilikom je izjavio: "Izuzetno mi je drago da i uposleni u DHL-u BiH aktivno učestvuju u programu od 2010. godine. Kroz godine smo dali doprinos na sva tri polja fokusa kompanije i to GoTeach, GoHelp i GoGreen, kroz aktivnosti pošumljavanja, edukacije studenata, dobrotvornog doniranja krvi, osvježavanje prostorija vrtića, donacije opreme obrazovnoj ustanovi, prikupljanje donacija pomoći u hrani i odjeći, samo da nabrojim neke od njih. Napominjem da su sve aktivnosti došle kao prijedlog od uposlenih, a odziv je uvijek bio izuzetno velik. Uspjeli smo obezbijediti i određena finansijska sredstva iz Fonda "Living Responsibility" za dva projekta, isključivo angažmanom i upornošću uposlenika. Volio bih da i druge kompanije u BiH prate naš primjer, te tako, barem dijelom, pomognu zajednici u kojoj radimo."

 

 

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Filantropi