7 savjeta kako poboljšati efikasnost kroz uštedu vremena

14.06.2021 15:35:28
7 savjeta kako poboljšati efikasnost kroz uštedu vremena

Ono sto nas je Covid19 naučio je da trebamo uvijek biti spremni na promjene, kakve god one bile.

Efta consulting donosi vam 7 savjeta kako poboljšati efikasnost kroz uštedu vremena.

KORISTITE ELEKTRONSKO BANKARSTVO

Ukoliko ne zbog ekonomičnosti onda zbog vremena koje ćete izgubiti dok posjetite najbližu poslovnicu kako biste izvršili plaćanje. Provizije za plaćanje jednog naloga direktno u banci su minimalno 2,70  KM pa sve do 3.50 KM, u zavisnosti od veličine naloga. Koristeći usluge elektronskog bankarstva, visina provizije se kreće od 0,50 KM pa do 1,50 KM. Možda se na mjesečno nivou i ne osjete razlike, no za jednu prosječnu firmu do 15 radnika, na godišnjem nivou uštede su i do 400-600,00 KM koje npr. možete iskoristiti za jedan fantastičan team bilding sa svojim uposlenicima.

OSTANITE ORGANIZOVANI

Ono sto nas je Covid19 naučio je da trebamo uvijek biti spremni na promjene, kakve god one bile. Vrijeme je kada digitalni svijet cvjeta u punom cvatu i kada su se firme morale okrenuti prema online načinu rada i komunikaciji sa svim svojim stakeholderima (svim licima sa kojima firma ima doticaja, poslovni partneri, klijenti). Napravite spisak stvari koje možete završavati online bez da napustite svoj office. Skenirajte dokumentaciju svom računovođi kako biste sebi uštedjeli vrijeme odlaska a i računovođi vrijeme primitka dokumentacije.

PRAVITE RASPORED DNEVNIH AKTIVNOSTI I PRATITE VRIJEME

Odvojite dnevno po 5 minuta kako biste napravili spisak dnevnih aktivnosti. Vidjet ćete da ćete biti fokusiraniji na cilj i brže ćete izvršiti sve dnevne zadatke.

IZBJEGAVAJTE MULTITASKING

Obično nam svi savjetuju da radimo više stvari odjednom i da je multitasking poželjna aktivnost u završavanju dnevnih obaveza. Multitasking jeste dobar ali ovdje ćemo napisati zasto ga treba izbjegavati. Prateći spisak dnevnih aktivnosti i završavajući jednu po jednu naša efikasnost će se povećati i na kraju dana ćemo imati bolje rezultate nego da smo u isto vrijeme radili više zadataka.

POSTAVITE SEBI ROKOVE

Kada postavljate sebi ciljeve, postavite i rokove. Obično kažemo da je «cilj bez postavljenog roka samo san». Mnogi ciljevi se poklapaju sa svojim rokovima i za svaki cilj je moguće postaviti rok.

NAPRAVITE PAUZU

Ukoliko radite u office-u posao koji uključuje dugotrajno sjedenje, pauze ne samo da su poželjne nego su i obavezujuće za naše psiho-fizičko zdravlje. Nemojte zaboraviti da će vam vaša leđa biti zahvalna za svaki napravljeni korak nakon sjedenja od 45 min. Skretanje pažnje sa trenutnog zadatka na samo par minuta može uveliko doprinijeti bistrini uma i kreiranju novih ideja za trenutni problem koji rješavamo.

POSTAVITE PRIORITETE

Nisu sve stvari podjednako važne i hitne u istom trenutku. Za malo kompleksnije zadatke koji iziskuju više vremena i posvećenosti napravite matricu HITNO-BITNO.

GRATIS – OGRANIČITE SASTANKE

O bitnosti ove stavke nećemo puno, svima nam je dobro poznata. Magistarski radovi su napisani na ovu temu. Što je sastanak kraći, sudionici su fokusiraniji, brže se komunicira I donose odluke. U radnom kolektivu sedmični sastanci su MUST HAVE i puno utiču na produktivnost I efikasnost radnika.

PODIJELI:
TAGOVI: efta consulting efikasnost rada

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting