Profesionalci na djelu

Zašto je kompanijama potrebna promjena računovodstvenog servisa?

03.04.2023 15:40:47
Unija Smart Acounting promjena računovodstvenog servisa

Ukoliko niste zadovoljni svojom računovodstvenim servisom, a bojite se da bi nova promjena mogla donijeti više problema nego rješenja, Unija Smart Accounting je tu da odgovori na sva vaša pitanja

Mnogo je kompanija koje nisu sigurne da li je promjena računovodstvenog servisa prava opcija za njih. Neki strahuju da bi, ako promijene svoje računovodstveni servis, to moglo uzrokovati probleme ili druge poteškoće vezane za računovodstvo.

Na primjer, već neko vrijeme niste zadovoljni svojim računovodstvenim uslugama ili želite moderniji pristup tome, ali niste sigurni odakle da počnete ili koji servisi su neke od najboljih opcija.

Ukoliko niste zadovoljni svojom računovodstvenim servisom, a bojite se da bi nova promjena mogla donijeti više problema nego rješenja, Unija Smart Accounting je tu da odgovori na sva vaša pitanja i ponudi najbolji proces za promjenu računovodstvenih usluga. Pobrinut će se da nijedno pitanje ne ostane bez odgovora i da ste sigurni u svoju promjenu.

"Prije nego počnemo dijeliti naše savjete i uputimo vas u naše usluge, pređimo neke od najčešćih i najznačajnijih promjena koje su se desile u računovodstvu." poruka je iz Unija Smart Acounting.

Koje su najvažnije promjene u računovodstvenim uslugama?

Jedna od najznačajnijih promena u računovodstvu je prelazak sa ručnih na automatizovane računovodstvene sisteme. Čim su se kompjuteri i tehnologija počeli razvijati i postajati sve sofisticiraniji, počelo je i razvoj računovodstvenih softvera. Ovim su računovodstveni procesi postali mnogo brži i precizniji.

Ovaj proces je doveo do povećane produktivnosti u računovodstvenim servisima koji su implementirali ovu tehnologiju, omogućavajući računovođama da sagledaju i fokusiraju se na više strateških zadataka (npr. na donošenje odluka i analiza). Također, automatizovani računovodstveni sistemi olakšavaju kompanijama da ispune regulatorne zahtjeve kao što je poresko izvještavanje.

Promjenjiva priroda posla jedan je od faktora koji utiču i na računovodstvo. Sa popularizacijom rada od kuće i hibridnog modela, mnoge komapnije su se prebacile na veće servise (koje nisu nužno u njihovoj blizini) da vode računa o njihovom računovodstvu.

Kao rezultat toga, kompanije se postepeno oslanjaju na udaljene računovodstvene timove. Ovaj pristup je doveo do stvaranja računovodstvenog softvera zasnovanog na cloud sistemu, kojem se može pristupiti s bilo kojeg mjesta u svijetu, omogućavajući računovođama koji rade na daljinu da pristupe istim podacima kao i njihove kolege u kancelariji i da lako sarađuju sa svojim timovima.

Sve ove promjene učinile su da računovodstvo pređe sa zastarjelog načina rada na moderniji i sofisticiraniji oblik.

Mnogi vlasnici kompanija strahuju od promjene jer je nova i možda smatraju da neće biti tako dobra kao rutina na koju su navikli. Ovo je daleko od istine, a mi ćemo navesti nekoliko koraka kako možete promijeniti svoj računovodstveni servis uz Unija Smart Accounting. U sljedećem paragrafu ćemo vas voditi kroz korake koje ćete poduzeti kako biste postali jedan od naših zadovoljnih klijenata.

Promjena računovodstvenog servisa uz Unija Smart Accounting

Važno je napomenuti da je sve u ovom procesu standardizovano. Unija Smart Accounting regionalni tim pobrinut će se da vaša promjena računovodstvenog servisa bude bezbolna, laka, sigurna i jednostavna. Ovi koraci će vas voditi kroz jednostavan proces kroz koji će svaki potencijalni klijent proći kako bi postali klijent i imao najbolje iskustvo u računovodstvenim uslugama.

1. Potencijalni klijenti će dobiti obrazac

Ukoliko se javite Unija Smart Accounting sa zahtjevom za ponudu za usluge, dobit ćete obrazac koji ćete morati popuniti. Ovaj korak su uveli kao neophodan, jer moraju znati o kakvoj se kompaniji radi, kako bi  znali koje su usluge i pristup najbolji za vas.

2. Slanje ponude

Ponudu će vam poslati nakon što prođete kroz informacije koje ste dali u obrascu. Ponuda će sadržavati sve što trebate znati o uslugama Unija Smart Accounting.

3. Organizacija sastanka

Ako prihvatite ponudu, predložit će vam sastanak. Na sastanku će detaljno razgovarati o svim bitnim tačkama sporazuma. Tokom ovog sastanka cilj im je:

  • Razumjeti način na koji klijent posluje, postavljajući sva važna i ključna pitanja.
  • Informisati novog klijentao radnom procesu i uslugama Unije.
  • Usaglasiti vremenski okvir, rokove i druge ugovore prema potrebama klijenta.

Zašto klijenti biraju Uniju Smart Accountig

Mnogo je usluga koje Unija Smart Accounting nudi svojim klijentima. Ovdje će navesti samo neke od njih i pomoći vam da brzo pregledate usluge koje ih čine vašim najboljim izborom ako razmišljate o promjeni u računovodstvu.

1. Stručni tim

S ponosom mogu reći da tim Unija Smart Accounting čine stručni pojedinci koji se dodatno educiranju i trude se da se stalno usavršavaju. Kontinuirano uče o novim praksama i novim pristupima računovodstvu.

2. Ne probijaju rokove

Naš tim je poznat po tome da uvijek cijeni vrijeme, tako da ne volimo da kasnimo sa našim uslugama. Cijenimo vaše vrijeme kao i naše, tako da nam je tačnost uvijek prioritet.

3. Računovođa savjetnik

Kada postanete klijent Unija Smart Accounting, obezbijedit će skrbnika, IT podršku i glavnog računovođu za vašu kompaniju. Ovaj tim će vas savjetovati iz svih uglova i dati vam profesionalna mišljenja o svim dilemama koje imate.

U slučaju da se dvoumite oko promjene računovodstvenog servisa jer mislite da ćete morati biti veza između računovođe kojeg već imate i Unija Smart Accounting, nije tako.

Unija Smart Accounting će se pobrinuti za vaše računovodstvo i komunicirati sa vašim prethodnim računovođom, tako da ne morate brinuti o dodatnom utršku vremena. Također, Unija prilikom promjene računovodstva preuzima potpunu brigu o pripremi svih potrebnih ovlaštenja i registraciji ovlaštene osobe.

Postoje mnoge druge usluge koje Unija Smart Accounting nudi, pa predlažemo da posjetite web stranicu i kontaktirate ih za dodatne informacije.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting