Outsorcing - zašto povjeriti usluge profesionalnim organizacijama

08.10.2019 09:16:57
Outsorcing - zašto povjeriti usluge profesionalnim organizacijama

U slučaju da ste razmislili i odlučili se za Outsorcing, GO Office Sarajevo je vaš najbolji izbor.

Poduzetnici razumiju značaj informacija koje su tačne i dostavljene na vrijeme. U prvom momentu poduzetnici mogu smatrati da je jednostavnije i efikasnije rješenje in-house sektor za obavljanje finansijskih poslova, međutim ispod navodimo neke od razloga više za outsorcing:

1. Privatnost

Svaki klijent sa finansijskim servisom potpisuje poseban ugovor o povjerljivosti informacija, tako da je servis odgovoran za čuvanje podataka na siguran i pouzdan način.

2. Profesionalnost

U finansijskom servisu zaposlen je isključivo profesionalni i afirmisani stručni kadar

3. Troškovi

Zapošljavanje samo jedne osobe u finansijskom sektoru za organizaciju može predstavljati značajan fiksni trošak. Čak i ako pronađete stručnu osobu sa prethodnim znanjem proces prilagođavanja novom okruženju može trajati i do godinu dana.

4. Tehnologija

U finansijskom servisu koriste se najmodernija kompjuterska rješenja, i sve je popularniji on cloud metod komunikacije

5. Znanje

Uposlenici servisa kontinuirano održavaju tok sa novitetima u svijetu finansija i rado će to znanje podijeliti.

U slučaju da ste razmislili i odlučili se za Outsorcing, GO Office Sarajevo je vaš najbolji izbor.

GO Office Sarajevo je poslovni centar osnovan s ciljem da klijentima ponudi savjetovanje, administrativne, računovodstvene i finansijske usluge i time olakša brži razvoj poslovanja. Želja im je stvoriti uslugu na zahtjev klijenta. Žele u svakom trenutku biti podrška svojim klijentima i kolegama, suradnicima, sugrađanima koji troše dragocjeno vrijeme na administrativne i birokratske zadatke, ostavljajući malo vremena za fokusiranje na strateško poslovanje, poboljšanje postojećih ideja i generiranje novih.

Ova firma pruža cio spektar usluga koje se tiču knjigovodstva, administiracije, konsaltinga kod osnivanja kompanije ,  finansiranja, strateškog odlučivanja, digitalizacije procesa i projekt menadžmenta.

Posebno ističemo da uskoro otvaraju novi prostor koji će primarno služiti za razvoj start-up eko sistema, co-workinga, te razvoja i edukacije pojedinaca.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting