Eksterne i interne edukacije

KVENTUM usluge - poslovne edukacije i team building i savjetovanje

29.08.2023 09:50:05
kventum edukacije team building koučing poslovno savjetovanje

Edukacije po svjetskim standardima

OBLAST - TEME

Edukacije mogu biti organizovane tematski u zavisnosti od Vaših potreba ili mogu biti unaprijed određene. Ono što je karakteristično za KVENTUM edukacije, bez obzira na oblast ili temu jeste zajednički interaktivni rad između učesnika i voditelja prema programu rada, razmjena iskustva iz svakodnevnog radnog okruženja, pozitivna prijateljska atmosfera i ugodno druženje.

Oblasti i teme se mogu birati po nivoima:

Nivo za početnike

  • Potreba da se novi zaposlenik osposobi za obavljanje poslova na određenoj poziciji
  • Zaposlenik treba da pređe sa jedne pozicije na drugu unutar iste organizacije

Aktuelne potrebe organizacije

  • Organizacija se nalazi u određenom procesu (projekat, postupak javnih nabavki, izmjene i dopune Zakona ili Pravilnika iz određene oblasti, periodični finansijski izvještaj, rješavanje konflikata unutar organizacija i sl.)
  • Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu i rješavanje problema
  • Osvježenje postojećeg znanja iz određene oblasti

Napredni nivo

  • Unapređenje kvaliteta usluga i poslovanja cijele organizacije ili samo jednog područija
  • Razvoj i usvajanje savremenog znanja iz određene oblasti
  • Implementacija i primjena novih sistema poslovanja
  • Povezivanje iskusnih zaposlenika sa drugim zaposlenicima iz drugih organizacija radi razmjene iskustava iz određene oblasti ili rješavanja kompleksnih problema

OBLASTI I TEME EDUKACIJA

Organizujemo eksterne i interne edukacije iz sljedećih oblasti

POSLOVNA / ORGANIZACIJSKA PSIHOLOGIJA
  • Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva
  • Unapređenje kvaliteta u realizaciji radnih zadataka
  • Profesionalna uloga, razvoj i poslovna svijest
  • Kreativno rješavanje problema – novi obrasci ponašanja i rada
  • Emocionalna inteligencija u poslu
  • Percepcija, donošenje odluka i proaktivnost
  • Uticaj na sebe – Linija osjetljivosti i lična kontrola
  • Upravljanje konfliktima i stresom na idividualnom i organizacijskom nivou
  • Sindrom profesionalnog izgaranja (burnout)
  • Mentalno zdravlje na radnom mjestu

KLJUČNE KOMPETENCIJE / POSLOVNE VJEŠTINE 21. STOLJEĆA

  • Savremena poslovna komunikacija
  • Upravljanje vremenom i zadacima na poslu
  • Timski rad  / voditelj tima / član tima
  • Kreativno i kritičko razmišljanje
  • Rješavanje konflikta i emocionalna inteligencija
  • Organizacijske sposobnosti
  • Kognitivna fleksibilnost i Kvocijent prilagođavanja “AQ – adaptability quotient”
  • Savremene metode i tehnike u radu sa strankama / klijentima / poslovnim saradnicima
  • Kultura ophođenja, etika i poslovni bonton
  • Vještine uspješnog poslovnog pregovaranja i savremene vještine prodaje

SAVREMENE LIDERSKE I MENADŽERSKE VJEŠTINE

  • Ključne vještine rukovođenja u današnjem vremenu
  • Organizacija timskog rada u kriznim situacijama
  • Sistemsko razmišljanje i perspektiva – skup alata za rješavanje problema
  • Psihološke tehnike usmjerene na rješavanje problema
  • Uticaj na druge – uspješna realizacija zadataka
  • Umjetnost dijaloga – osnovni alat timskog učenja
  • Važnost dijeljenja informacija i konstruktivno vođenje sastanaka
  • Prepoznavanje i prilagođavanje komunikacije svakom pojedinom tipu u timu
  • Samopouzdanje i proaktivnost u rješavanju problema
  • Menadžerski stres

PREZENTACIJSKE VJEŠTINE I JAVNI NASTUP

  • TV trening – uspješan nastup pred kamerama
  • Odnosi s javnošću i medijima
  • Vještine uspješnog prezentiranja
  • Press konferencija
  • Efektno plasiranje ključnih poruka
  • TRENING TRENERA
  • Psihologija učenja
  • Ciklus treninga i ciklus učenja
  • Uloga, odgovornosti i kompetencije uspješnog trenera
  • Faze treninga
  • Dizajniranje treninga
  • Principi učenja odraslih
  • Stilovi učenja
  • Poučavanje prikladno za različite stilove učenja
  • Ključne prezentacijske vještine
  • Praktično izvođenje treninga

JAVNE NABAVKE U BiH

  • Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama (ZIDZJN)
  • Pravilnik o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II Zakona o javnim nabavkama
  • Dijagram toka, istraživanje tržišta i planiranje nabavke
  • Priprema tenderske dokumentacije
  • Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
  • Priprema ponude, pregled i ocjena ponuda
  • E-aukcija
  • Realizacija ugovora
  • Stavovi zvaničnih institucija – praksa URŽ/KRŽ, AJN, SUD BiH
  • Aktuelnosti u javnim nabavkama (preferencijalni tretman, e-nabavke, aktuelni stavovi institucija)

ZELENE JAVNE NABAVKE

  • Zelene javne nabavke u Evropskoj uniji i regionu
  • Pojam i definicija zelenih javnih nabavki
  • Praksa zelenih javnih nabavki u regionu
  • Primjena zelenih javnih nabavki u Bosni I Hercegovini
  • Strateški, zakonodavni i institucionalni okvir zelenih javnih nabavki u BiH
  • Mogućnost primjene zelenih javnih nabavki prema postojećem zakonodavstvu
  • Primjena kriterijuma zelenih javnih nabavki
  • Primjena oznaka i certifikata
  • Troškovi životnog ciklusa kao kriterijum za dodjelu ugovora
  • Nabavka ekološki prihvatljive računarske opreme

SISTEMI NABAVKI U SVIJETU

  • Nabavke radova, roba i usluga u projektima finansiranim preko međunarodnih finansijskih institucija (IFIs): Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Evropske investicijske banke (EIB) i Svjetske banke (WB)
  • Direktive EU o javnim nabavkama
  • Odnos Direktiva EU i domaćih zakona o javnim nabavkama
  • Politike i pravila nabavki EBRD-a, EIB-a i WB-a
  • Due diligence procedura prilikom kandidovanja projekata, procjena projekta i kreditni sporazum
  • Procjena troškova i izrada plana nabavki
  • Politike i pravila nabavki (PP&R) / Vodič za nabavke (Guide to Procurement)
  • Nabavka konsultantskih usluga
  • Nabavka radova i roba
  • Osnovni principi nabavki radova i roba
  • Due diligence procedura prilikom kandidovanja projekata, procjena projekta i kreditni sporazum
  • Procjena troškova i izrada plana nabavki
  • Politike i pravila nabavki (PP&R) / Vodič za nabavke (Guide to Procurement)
  • Nabavka konsultantskih usluga
  • Nabavka radova i roba
  • Osnovni principi nabavki radova i roba

KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE

UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA

  • Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko – arhivskih poslova
  • Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
  • Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
  • Arhivska knjiga i akti upravnog postupka
  • Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
  • Lista kategorija registraturne građe i uništavanje registraturne građe
  • Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost
  • e-Pisarnica i e-Arhiva
  • Elektronski potpis – primjena u skladu sa propisima
  • Vrste i načini zaštite tajni / postupanje sa tajnim aktima

FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA

  • Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
  • Uvod u FUK – teorija i praksa (pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike)
  • Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a
  • Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavljanje internih kontrola
  • Godišnje izvještavanje o internim kontrolama (obrazac GI-IK)
  • Uputstva za izradu i popis poslovnih procesa
  • Mape poslovnih procesa
  • Obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
  • Registar rizika
  • Praktični prikaz popunjavanja obrasca GI-IK

FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO

  • Pojam, funkcije i ciljevi interne kontrole u finansijama i računovodstvu
  • Interna kontrola i njene komponente
  • Blagajničko poslovanje – elektronska blagajna
  • Bruto plate i naknade, naknade troškova zaposlenih
  • Prihodi i primanja – planiranje, prikupljanje, praćenje i evidencija
  • Rashodi i izdaci za robe, usluge i radove
  • Službena putovanja – evidencija i kontrola naloga
  • Finansijsko izvještavanje, računovodstvene knjige, planiranje i izrada budžeta
  • Zakon o računovodstvu i reviziji FBiH
  • Zakon o registru finansijskih izvještaja

PRAVO I SPOROVI

  • Upravni postupak – Vrste, načela, nadležnosti, stranke i rokovi u upravnom postupku
  • Prvostepeni postupak, donošenje rješenja, konačnost i pravosnažnost rješenja
  • Novine u upravnom postupku
  • Upravni postupci u zemljama regije
  • Pravila upravnog postupka u europskom pravu
  • Pojam i predmet upravnog spora
  • Disciplinski postupak
  • Pristup informacijama
  • Pravo konkurencije

NAČIN RADA

KVENTUM edukacije su visoko interaktivne i dizajnirane prema zakonitostima učenja odraslih

Jedinstveni pristup edukaciji – drugačiji od tradicionalnog

Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi

Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni, grupni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučaja, demonstracija

Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog rada

Prilagođavanje potrebama učesnika i stavljanje akcenta na konstruktivno rješavanje problematike sa kojom se susreću tokom procesa rada

Prioritet nam predstavlja da odmah nakon treninga učesnici budu sposobni i motivisani da naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu

Edukacije se izvode prema utvrđenom rasporedu rada

INTERNE EDUKACIJE

“IN-HOUSE“ TRENING I OBUKE

Svaka organizacija nailazi na probleme koji su karakteristični za njihovo poslovanje, strukturu i zaposlene. Shodno tome organizujemo interne edukacije koje su namijenjene grupama zaposlenih iz iste organizacije sa ciljem rješavanja specifičnih problema,  ispunjavanja zahtjeva njihovog poslovanja i usavršavanje postojećeg znanja. Prilikom organizovanja pristupamo ispitivanju potreba organizacije i uzimamo u obzir strateške ciljeve, kao i specifične razvojne ciljeve samih učesnika, na osnovu kojih prilagođavamo edukaciju prema zahtjevima organizacije i učesnika.

PREDNOSTI INTERNIH EDUKACIJA

  • Izbor oblasti, tema i ciljeva prema vašim specifičnim potrebama
  • Odabir načina rada, mjesta i datuma održavanja po vašim željama
  • Razvijanje strategija za unapređenje poslovanja i praktično rješavanje problema
  • Prilagođavanje vremena održavanja i trajanja prema vašim potrebama
  • Manji troškovi kotizacije po učesniku
  • Ušteda na dodatnim troškovima kao što su troškovi prevoza, smještaja i dnevnica
  • Prilagođavanje potrebama grupe i pojedinca

NAČIN RADA

  • Rad u manjim ili većim grupama
  • Prilagođavanje edukacije prema učesnicima i njihovom iskustvu i radnom profilu
  • Zajednička diskusija i iznošenje problematike sa kojom se učesnici susreću
  • Pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz interaktivnost i razmjenu iskustava
  • Jasne i zanimljive prezentacije, intenzivne radionice i vježbe za svakog učesnika
  • Dodatna pomoć zaposlenicima nakon interne edukacije putem e-savjetovanja (follow-up)

Nakon realizovane interne edukacije dostavljamo

  • Izvještaj sa zaključcima, preporukama i prijedlozima
  • Nastavni materijal sa dodatnom dokumentacijom
  • Rezultate evaluacije (utisci učesnika)
  • Audio-vizuelni snimci interne edukacije

Mjesto održavanja

  • U prostorijama naručioca usluga ukoliko može osigurati adekvatnu salu
  • KVENTUM sala za edukacije – Sarajevo
  • Ili po dogovoru (država, grad i hotel)

KOUČING

U okviru “in-house“ treninga i obuka, nudimo i uslugu  KOUČINGA  za jednog do pet zaposlenika sa mogućnošću odabira trajanja navedene usluge od mjesec do godinu dana. Koristimo najsavremenije metode za individualni, timski ili grupni koučing, sa ciljem efektivnog i efikasnog unapređenja vještina i znanja kod zaposlenika radi postizanja dugoročnih radnih ciljeva.

INDIVIDUALNI KOUČING

Vodeći strukturisan razgovor sa koučem, klijent sam dolazi do rješenja problema pred kojim se nalazi. Namjenjen je svima koji žele da dostignu svoj poslovni i lični maksimum u odnosu na određeni poslovni cilj ili da razviju neku novu poslovnu vještinu.

U svom radu koristimo Kognitivno bihejvioralni koučing. Naša praksa je da koučing ciljeve dogovaramo zajedno sa nadređenim i/ili sa HR-om. S obzirom da imamo dugogodišnje iskustvo u oblasti poslovne psihologije i koučinga u dogovoru sa klijentom nekada se koristi i kombinacija koučinga i mentoringa.

Grupni koučing

Za razliku od individualnog koučinga gdje kouč radi samo sa jednom osobom na njenim ličnim izazovima, ciljevima i razvojnim potrebama, na grupnom koučingu se takođe radi na ličnim ciljevima, s tim što se to radi u grupi osoba koje imaju slične teme i potrebe. Svi učesnici imaju korist od toga što čuju razmišljanja drugih i što jedni drugima asistiraju i pružaju podršku.

TIMSKI KOUČING

U timskom koučingu, cijeli tim jedne organizacije ili kompanije se posmatra kao cjelina. Učesnici prorađuju njihove zajedničke ciljeve i izazove. Suština timskog koučinga je da se tim toliko osamostali i postane funkcionalan da kroz buduće izazovne situacije prolazi kao da je pored njih kouč. Na ovakvim radionicama, često se ide prema vizualizaciji zajedničkog cilja, sagledavanju potrebnih koraka za ostvarenje te vizije, a svi učesnici se osnažuju da budu što posvećeniji dogovorenim koracima. Za razliku od grupnog koučinga gdje je optimalni broj učesnika 3 do 6, kod timskog koučinga se nekad dešava da tim čini veliki broj članova. U tom slučaju se preporučuje da osnovni metod rada bude strukturisana, otvorena konverzacija u grupama. To podrazumjeva da se određena pitanja i teme smještaju na nekoliko “tačaka“ u prostoru za rad, a da učesnici imaju mogućnost da kruže diskutujući i zaključujući stvari koje su im od značaja na određenim poljima.

Cilj koji kouč postavlja u procesu koučinga u poslovnom okruženju je da se identifikuju i razumiju prepreke i osmisle strategije i akcije u cilju eliminacije tih prepreka, kako bi se unaprijedio proces poslovanja od pojedinca do organizacije.

TEAM BUILDING

IZGRADNJA TIMA

Istraživanja su pokazala da su najvažniji faktori izgradnje uspješnog tima stvaranje zajedničkog identiteta, osjećaja pripadnosti i društvene podrške.

Naglasak team buildinga može biti stavljen na profesionalnu edukaciju, razmjenu podataka ili zabavu i opuštanje, čime se unapređuje povezivanje članova na ličnom planu

Razlozi za team building između ostalog uključuju:

  • Unapređenje komunikacije
  • Motivaciju radnog tima
  • Upoznavanje ljudi unutar organizacije
  • Usklađivanje stavova i mišljenja zaposlenika
  • Učenje tima tehnikama i strategijama upravljanja
  • Razvoj timske produktivnosti
  • Pomaganje učesnicima da više nauče o sebi, odnosno o svojim jačim stranama i slabostima
  • Primjena uspješne saradnje među članovima tima, a sve u cilju kako bi radno okruženje bilo bolje

Pored navedenih usluga, vršimo i:

POSLOVNO SAVJETOVANJE

Biznis konsalting

PROCES PROFESIONALNE SELEKCIJE

Testiranje i odabir kandidata za posao

ORGANIZACIJA DOGAĐAJA

Planiranje i realizacija konferencija/skupova/kongresa

KVENTUM kontakt informacije

Tvornička 3, 71000 Sarajevo

T: +387 33 621 268

F: +387 33 621 273

M: +387 61 307 131

M: +387 61 267 373

E: info@kventum.ba

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Obrazovanje