Drvosječa d.o.o. Sarajevo: Jedino sunce grije bolje od nas!
Firma Drvosječa vođena misijom da brend, koji su nesumnjivo stvorili mukotrpnim radom, postane brend u regionalnim okvirima postavlja sebi sve ambicioznije strateške ciljeve koje iz godine u godinu, bez obzira na izazove sa kojima se svakodnevno suočavaju, uspješno ispunjavaju.
Firma Drvosječa d.o.o. Sarajevo osnovana je u augustu 2005 godine, i ima iza sebe izvrsne rezultate u svom području rada, te se može pohvaliti velikim brojem zadovoljnih kupaca i klijenata.
Djelatnost firme je veleprodaja i maloprodaja uglja i ogrjevnog drveta.
Uvijek orijentisani prema kupcu i zahtjevima tržišta, sticali su znanje, iskustvo, tradiciju i ime u branši, i kao rezultat toga mogu reći da im u njihovoj djelatnosti nema ravnog.
Hiljade kubnih metara i hiljade tona uglja transportovani su do zadovoljnog krajnjeg korisnika. Svo to vrijeme nastoje ići naprijed i biti u službi svojih kupaca.
Drvosječa nastoji svojim kupcima pružiti uslugu i isporučiti ogrjev po njihovim željama i potrebama.
Danas firma Drvosječa d.o.o sa svojih 184 zaposlena radnika djeluje na šest lokacija, sa glavnim sjedištem u Sarajevu i pet poslovnih jedinica: Mostar, Zenica, Tuzla, Goražde i Maglaj. Na taj način pokrivaju direktno sva značajnija tržišta u našoj zemlji.
Firma raspolaže voznim parkom koji broji 74 vozne jedinice. Uposlenici firme predstavljaju najveću vrijednost i dolaze iz svih krajeva naše domovine. Ponosni su na to da su njihovi kadrovi zaposleni sa njima praktično od početaka poslovanja firme, da je većina njih „izučila" profesiju u firmi i usvojila poslovnu filozofiju firme.
Činjenica je da firma Drvosječa d.o.o. ne zaboravlja ni našu najugroženiju populaciju, a to su penzioneri-umirovljenici. Shodno tome navedenoj populaciji je omogućen upis ogrjeva na rate, bez kamata i žiranata, a sve to samo uz ličnu kartu i zadnji ček od penzije.
Firma svojim sponzorstvima i donacijama svake godine pomaže veliki broj humanitarnih akcija te različita kulturna, sportska i zabavna dešavanja.
Firma Drvosječa vođena misijom da brend, koji su nesumnjivo stvorili mukotrpnim radom, postane brend u regionalnim okvirima postavlja sebi sve ambicioznije strateške ciljeve koje iz godine u godinu, bez obzira na izazove sa kojima se svakodnevno suočavaju, uspješno ispunjavaju.
Da je njihov pristup poslovanju ispravan potvrdile su i mnoge državne institucije i ministarstva uz čiju su saradnju realizovali i mnoge velike projekte.
Iako svakodnevno dobijaju ponude za saradnju i iz drugih zemalja iz okruženja njima se ne žuri, jer im je cilj da svako istupanje na nova tržišta bude praćeno dobrim osmišljavanjem i pripremama, pa tek onda realizacijom planova.
Posvećenost kupcu, intenzivan napor da se zadovolje potrebe svojih klijenata srž je poslovne filozofije firme Drvosječa.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.