Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.06.2020. 14:18
(aukcija) Nabavka i isporuka uglja za pošte CP Tuzla: Čelić, Kalesija i Teočak
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
24901-7-1-24-3-9/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTAR POŠTA TUZLA
IDB/JIB 4200682210455
Kontakt osoba/Služba za kontakt Hasmina Delić
Adresa Aleja Alije Izetbegovića broj 29
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 308-101
Faks (035) 251-761
Elektronska pošta cptuzla@posta.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka i isporuka uglja za pošte Centra pošta Tuzla
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka uglja za pošte CP Tuzla: Čelić, Kalesija i Teočak
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 09110000-3 | Kruta goriva |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
28 tona
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5100,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Pošte: Čelić, Kalesija i Teočak
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
6 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45 Zakona o javnim nabavkama, a dokazi detaljno definisani u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dokaz o registraciji (original ili ovjerena kopija)
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Lista izvršenih ugovora u posljednje 3 godine, uz listu dostaviti najmanje jednu potvrdu o uspješnoj realizaciji ugovora
minimalne vrijednosti 2.500,00 KM
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
2.7.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 08.07.2020. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Centar pošta Tuzla, Aleja Alije Izetbegovića 29, Tuzla, III sprat-sala za sastanke
br.316
Datum i vrijeme 08.07.2020. 10:15
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Hasmina Delić
Adresa Aleja Alije Izetbegovića broj 29
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 308-117
Faks (035) 251-761
Elektronska pošta hasmina.delic@posta.ba
Internet adresa
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PETROL BH OIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul.Džemala Bijedića br. 202 71210 Ilidža
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
Euro Stil d.o.o. Doboj - ul. Nikole Tesle broj 71 74000 Doboj
-
MEDEKS-PROM d.o.o. Šipovo - Ulica Prve šipovačke brigade broj 6 70270 Šipovo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
RMU BANOVIĆI d.d. Banovići - ul. Armije Bosne i Hercegovine br. 52 75290 Banovići
-
NESTRO PETROL a.d. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83A 78000 Banja Luka
-
D.o.o. ILIĆ - TRGOVINA Zvornik - Vuka Karadžića 93 75400 Zvornik
-
GREGO-GTP d.o.o. Kalesija - ul. Žrtava genocida u Srebrenici bb 75260 Kalesija
-
17.07.2020