Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka usluga projektiranja županijske ceste Ž5166
Hrvatska-Zadar: Izrada projekta i nacrta, procjena troškova
2014/S 097-169764
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Županijska uprava za ceste Zadarske županije
40243311947
Zrinsko-Frankopanska 10/2
Služba(e) za kontakt: Županijska uprava za ceste Zadarske županije
Na pažnju (osoba za kontakt): Mile Fabijan
23000 Zadar
HRVATSKA
Telefon: +385 23250509
E-pošta: uzc-zadarske-zupanije@zd.t-com.hr
Telefaks: +385 23254467
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0024952
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 12: Arhitektonske usluge; inženjerske usluge i integrirane inženjerske usluge; prostorno planiranje i usluge krajobraznog inženjeringa; srodne znanstvene i tehničke savjetodavne usluge; usluge tehničkog ispitivanja i analize
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Od Sv. Roka preko Malog Alana do Obrovca duljine 38 km.
NUTS kod HR033
71242000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 000 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Jamstvom ponude se neopozivo obvezuje izdavatelj jamstva da će na prvi pisani zahtjev županijske uprave za ceste Zadarske županije bez prava prigovora platiti cjelokupni iznos, a što je potrebno navesti na jamstvu ponude. Uvjeti jamstva: visina jamstva u iznosu od 100 000 HRK bez PDV-a. Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude: sukladno roku valjanosti ponude. Jamstvo za ozbiljnost ponude čini sastavni dio ponude uvezene u cjelinu, a potrebno ga je uložiti u PVC fascikl (zbog obveze vraćanja istog) koji je potrebno osigurati naljepnicom s pečatom ponuditelja od neovlaštenog vađenja sa strane koja je otvorena, te označiti rednim brojem stranice kao i ostale stranice ponude. U ponudi se mora dostaviti dokaz o jamstvu za ozbiljnost ponude i nedostatak takva dokaza je neotklonjiv nedostatak ponude. Naručitelj je ovlašten naplatiti jamstvo za ozbiljnost ponude ukoliko ponuditelj: odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti, dostavi neistinite podatke u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi, ne dostavi izvornike ili ovjerene preslike sukladno članku 95. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi, odbije potpisati ugovor o javnoj nabavi, ne dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
Novčani polog
Naručitelj prihvaća uplatu gotovinskog pologa u iznosu od 100 000 HRK i to na žiro-račun naručitelja br. HR6223300031100040764 poziv na broj 02, vaš OIB, uz naznaku svrhe: jamstvo za ozbiljnost ponude – predmet nabave. Jamstvo kao gotovinski polog vrijedi isključivo uz izjavu ponuditeja koja mora biti sastavni dio ponude, a koja treba glasiti: suglasni smo da naručitelj jamstvo kao gotovinski polog u iznosu od 100 000 HRK zadrži u slučaju našeg odustajanja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, dostavljanja neistinitih podataka sukladno članku 67. stavku 1. točki 3. Zakona o javnoj nabavi, nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi odbijanju potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, ili ako odbije dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovornih obveza. Uz izjavu s navedenim tekstom treba priložiti kopiju uplate jamstva. Ukoliko s odabranim ponuditeljem ne dođe do zaključivanja ugovora krivnjom ponuditelja, naručitelj zadržava pravo naplate jamčevine po jamstvu za ozbiljnost ponude.
Ako iz opravdanih razloga gospodarski subjekt nije u mogućnosti dostaviti traženi dokument o financijskoj sposobnosti može dokazati financijsku sposobnost i bilo kojim drugim dokumentom iz kojeg su razvidni traženi pokazatelji.
Obrazloženje: Naručitelj postavlja navedeni uvjet uvažavajući činjenicu da gospodarski subjekt koji ne dokaže traženu financijsku sposobnost u navedenom razdoblju neće biti u mogućnosti izvesti traženu uslugu koja je predmet nabave, uredno, kvalitetno i u roku.
— izvodom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta ponuditelja, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta ponuditelja, ponuditelj može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa nadležnog tijela. Izvod ili izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
4.1.2. Ponuditelj, temeljem članka 70. stavka 4. Zakona o javnoj nabavi, mora dostaviti:
— suglasnost Državne geodetske uprave temeljem članka 10. stavka 1. Zakona o obavljanju geodetske djelatnosti (NN 152/08 i 61/11). Ovlašteni inženjer geodezije koji stručne geodetske poslove obavlja samostalno u uredu ovlaštenog inženjera geodezije ili u zajedničkom geodetskom uredu i pravna osoba registrirana za obavljanje stručnih geodetskih poslova može započeti obavljati stručne geodetske poslove samo ako ima suglasnost Državne geodetske uprave. Navedena suglasnost je potrebna jer predmet nabave obuhvaća i geodetske poslove. (U slučaju zajednice ponuditelja dostavlja samo onaj član zajednice koji će biti zadužen za izvršenje dijela ugovora koji se odnosi na geodetske poslove.)
3.1. Popis ugovora o izvršenim uslugama u posljednje 3 godine. Popis ugovora o izvršenim uslugama u 2014. g. i tijekom 3 godine koje prethode 2014. godini s iznosom i datumom pružene usluge te nazivom druge ugovorne stane, naručitelja u smislu ovoga Zakona ili privatnog subjekta, sukladno članku 72. stavku 5. točki 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11). Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis sadrži ili mu se kao dokaz prilaže njegova potvrda, a u nedostatku iste, vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Popis značajnih ugovora o uslugama izvršenih u posljednje 3 godine s iznosom i datumom pružene usluge, te nazivom druge ugovorne strane, iz kojeg je vidljivo da je ukupnim zbrojem ugovora za projektiranje ponuditelj izradio sljedeću projektnu dokumentaciju: min. 20 km javnih cesta na razini obrade glavnog ili izvedbenog projekta, minimalno jedno raskrižje na javnim cestama. Popis sadrži ili mu se kao dokaz prilaže potvrda izdana i potpisana od naručitelja. Potvrda o uredno ispunjenim ugovorima, a koji su ugovori navedeni u Popisu ponuditelja mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto ispunjenja ugovora, naznaka da li se radi o idejnom ili glavnom projektu s definiranim obuhvatom u zahtijevanim jedinicama mjere, navod o uredno ispunjenim ugovorima, koji mora biti ovjeren pravovaljanim potpisom i pečatom druge ugovorne strane iz ugovora za koji se Potvrda daje. Ako je potrebno, naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
3.2. Navod o tehničkim stručnjacima ili tehničkim odjelima
Navod o tehničkim stručnjacima ili tehničkim odjelima koji će biti uključeni u ugovor, neovisno o tome pripadaju li oni gospodarskom subjektu, a posebice o osobama odgovornima za kontrolu kvalitete (članak 72. stavak 5. točka 2. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11)). Popis s podacima o stručnom kadru kojim ponuditelj raspolaže i koji će sudjelovati u realizaciji projekta koji mora najmanje sadržavati sljedeće uvjete: I. za najmanje 5 osoba koje ispunjavaju sljedeće uvjete: dipl. ing. građ., s ovlaštenjem Hrvatske komore inženjera građevinarstva (HKIG); II. za najmanje 2 osobe koje ispunjavaju sljedeće uvjete: dipl. ing. prom., s ovlaštenjem Hrvatske komore inženjera transporta i tehnologije prometa (HKIP); III. za najmanje 1 osobu koja ispunjava sljedeće uvjete: dipl. ing. elek., s ovlaštenjem Hrvatske komore inženjera elektrotehnike (HKIE); IV. za najmanje 1 osobu koja ispunjava sljedeće uvjete: dipl. ing. geod., s ovlaštenjem Hrvatske komore ovlaštenih inženjera geodezije (HKOIG) ili odgovarajuće stručne spreme sa ovlaštenjem Hrvatske komore ovlaštenih inženjera geodezije; V. za najmanje 1 osobu koje ispunjavaju sljedeće uvjete: dipl. ing. arh., s ovlaštenjem Hrvatske komore inženjera arhitekture (HKA). Dokazi sposobnosti iz ove točke su javne isprave iz nadležne komore koja ne smije biti starija od 6 mjeseci.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Zrinsko-Frankopanska 10/2, 23000 Zadar.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
INDUSTROPROJEKT a.d. Prijedor - Ulica Vožda Karađorđa broj 14 79101 Prijedor
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
JP ZENICA d.o.o. Zenica - Ul. Mehmedalije Tarabara br. 15 72000 Zenica
-
TRASA d.o.o. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića br.3 71000 Sarajevo
-
ARTING BH d.o.o. Sarajevo - ul. Nikole Šopa broj 9 71210 Ilidža
-
AD PROJEKT Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 1/IV 78000 Banja Luka
-
URBIS CENTAR d.o.o. Banja Luka - Bulevar Vojvode Stepe Stepanovića broj 101 A 78000 Banja Luka
-
GEO KONZALTING d.o.o. Sarajevo - ul. Butmirska cesta broj 16 71210 Ilidža
-
ZEDIS d.o.o. Zenica - Bulevar Kralja Tvrtka I broj 11B 72000 Zenica