Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 30.06.2016. 10:28

Nabavka finansijskih usluga dugoročnog kreditnog zaduživanja Kantona Sarajevo kod banaka do iznosa od 10.000.000,00 KM

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 30.06.2016.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

640-1-2-1-3-1/16



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv MINISTARSTVO FINANSIJA KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200666010004
Kontakt osoba Tahir Džogović
Adresa Maršala Tita
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 565-032
Faks (033) 565-048
Elektronska pošta mf@mf.ks.gov.ba
Internet adresa www.mf.ks.gov.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Finansijske usluge: usluge osiguranja, bankarske i investicijske usluge

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

4

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka finansijskih usluga dugoročnog kreditnog zaduživanja Kantona Sarajevo kod banaka do iznosa od 10.000.000,00 KM
za kapitalni projekat IAU025 „Poslovni plan nabavke sistema za vještačku proizvodnju snijega i novog vertikalnog
transporta"


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka finansijskih usluga dugoročnog kreditnog zaduživanja Kantona Sarajevo kod banaka do iznosa od 10.000.000,00 KM
za kapitalni projekat IAU025 „Poslovni plan nabavke sistema za vještačku proizvodnju snijega i novog vertikalnog
transporta"

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 66000000-0 Finansijske i usluge osiguranja
Dodatni predmet(i) 66113000-5 Usluge odobravanja kredita


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Rok otplate 5 godina sa grace periodom od 1 godine (uključen u period otplate) i kamata do 5% na godišnjem nivou

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Kao u članu 46. ZJN BiH i u TD

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Kao u članu 47. ZJN BiH i u TD

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Kao u članu 48. ZJN BiH i u TD

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

15.8.2016.

IV 3.c. Novčana naknada

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 15.8.2016. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 15.8.2016. 13:00:00
Adresa i mjesto Reisa Džemaludina Čauševića broj 1-Multimedijalna sala Kantona Sarajevo

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

u TD


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 1

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka finansijskih usluga dugoročnog kreditnog zaduživanja Kantona Sarajevo kod banaka u iznosu od 1.000.000,00 KM
za kapitalni projekat IAU025 „Poslovni plan nabavke sistema za vještačku proizvodnju snijega i novog vertikalnog
transporta"

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 66000000-0 Finansijske i usluge osiguranja
Dodatni predmet(i) 66113000-5 Usluge odobravanja kredita

III Ukupna količina ili obim ugovora

1.000.000,00

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

158224,31

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

5 godina

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kanton Sarajevo

VI Dodatne informacije

Zahtjevi se dostavljaju na sljedeću adresu:
Reisa Džemaludina Čauševića broj 1- Protokol Kantona Sarajevo - za Ministarstvo finansija Kantona Sarajevo.
Rok za dostavljanje zahtjeva za učešće ističe dana 15.08.2016. godine u 12 sati. Svi zahtjevi koji budu dostavljeni nakon
isteka navedenog roka će biti kandidatu vraćeni neotvoreni.
Tenderska dokumentacija može se podići tri (3) dana nakon objave Obavještenja o nabavci u vremenu od 9 do 11 sati, u sobi
broj 30 Ministarstva finansija Kantona Sarajevo.
Prestanak postupka dodjele ugovora - u opravdanim slučajevima iz člana 69. ZJN BiH.
Obaveze i odgovornosti ponuđača:
Ponuđači su obavezni da svoje ponude podnesu u roku, vremenu i mjestu utvrđenim u ovom Obavještenju o nabavci, te da
postupaju u skladu sa ZJN BiH i u tom smislu preuzmu sve obaveze i odgovornosti utvrđene pomenutim aktima.
Neblagovremene i nepotpune ponude neće biti razmatrane. Ponuđač će jednu ponudu dostaviti u orginalu i jednu kopiju na

kojima će čitko napisati: „Original ponuda“ i „Kopija
ponude“.
Ponuda i njena kopija sa pečatom i potpisom trebaju biti zapečaćene u jednoj neprovidnoj koverti, sa imenom i adresom
ponuđača, na kojoj će pisati slijedeće riječi:
„Ponuda za pružanje finansijskih usluga dugoročnog kreditnog zaduživanja Kantona Sarajevo u 2016. godini – LOT 1 - ne
otvarati do 15.08.2016. godine , do 13 sati“.


ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 2

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka usluga dugoročnog kreditnog zaduživanja Kantona Sarajevo kod banaka u iznosu od 2.000.000,00 KM za kapitalni
projekat IAU025 „Poslovni plan nabavke sistema za vještačku proizvodnju snijega i novog vertikalnog transporta"

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 66000000-0 Finansijske i usluge osiguranja
Dodatni predmet(i) 66113000-5 Usluge odobravanja kredita

III Ukupna količina ili obim ugovora

2,000.000,00

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

316448,63

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

5 godina

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kanton Sarajevo

VI Dodatne informacije

Zahtjevi se dostavljaju na sljedeću adresu:
Reisa Džemaludina Čauševića broj 1-Protokol Kantona Sarajevo - za Ministarstvo finansija Kantona Sarajevo.
Rok za dostavljanje zahtjeva za učešće ističe dana 15.08.2016. godine u 12 sati. Svi zahtjevi koji budu dostavljeni nakon
isteka navedenog roka će biti kandidatu vraćeni neotvoreni.
Tenderska dokumentacija može se podići tri (3) dana nakon objave Obavještenja o nabavci u vremenu od 9 do 11 sati, u sobi
broj 30 Ministarstva finansija Kantona Sarajevo.
Prestanak postupka dodjele ugovora - u opravdanim slučajevima iz člana 69. ZJN BiH.
Obaveze i odgovornosti ponuđača:
Ponuđači su obavezni da svoje ponude podnesu u roku, vremenu i mjestu utvrđenim u ovom Obavještenju o nabavci, te da
postupaju u skladu sa ZJN BiH i u tom smislu preuzmu sve obaveze i odgovornosti utvrđene pomenutim aktima.
Neblagovremene i nepotpune ponude neće biti razmatrane. Ponuđač će jednu ponudu dostaviti u orginalu i jednu kopiju na
kojima će čitko napisati: „Original ponuda“ i „Kopija

ponude“. Ponuda i njena kopija sa pečatom i potpisom trebaju biti zapečaćene u jednoj neprovidnoj koverti, sa imenom i
adresom ponuđača, na kojoj će pisati slijedeće riječi:
„Ponuda za pružanje finansijskih usluga dugoročnog kreditnog zaduživanja Kantona Sarajevo u 2016. godini – LOT 2 - ne
otvarati do 15.08.2016. godine , do 13 sati“.


ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 3

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka usluga dugoročnog kreditnog zaduživanja Kantona Sarajevo kod banaka u iznosu od 3.000.000,00 KM za kapitalni
projekat IAU025 „Poslovni plan nabavke sistema za vještačku proizvodnju snijega i novog vertikalnog transporta".

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 66000000-0 Finansijske i usluge osiguranja
Dodatni predmet(i) 66113000-5 Usluge odobravanja kredita

III Ukupna količina ili obim ugovora

3,000.000,00

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

474672,94

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

5

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kanton Sarajevo

VI Dodatne informacije

Zahtjevi se dostavljaju na sljedeću adresu:
Reisa Džemaludina Čauševića broj 1- Protokol Kantona Sarajevo - za Ministarstvo finansija Kantona Sarajevo.
Rok za dostavljanje zahtjeva za učešće ističe dana 15.08.2016. godine u 12 sati. Svi zahtjevi koji budu dostavljeni nakon
isteka navedenog roka će biti kandidatu vraćeni neotvoreni. Ponuđač će jednu ponudu dostaviti u orginalu i jednu kopiju na
kojima će čitko napisati: „Original ponuda“ i „Kopija ponude“.
Ponuda i njena kopija sa pečatom i potpisom trebaju biti zapečaćene u jednoj neprovidnoj koverti, sa imenom i adresom
ponuđača, na kojoj će pisati slijedeće riječi:
„Ponuda za pružanje finansijskih usluga dugoročnog kreditnog zaduživanja Kantona Sarajevo u 2016. godini – LOT 3 - ne
otvarati do 15.08.2016. godine, do 13 sati“.
Tenderska dokumentacija može se podići tri (3) dana nakon objave Obavještenja o nabavci u vremenu od 9 do 11 sati, u sobi
broj 30 Ministarstva finansija Kantona Sarajevo.
Prestanak postupka dodjele ugovora - u opravdanim slučajevima iz člana 69. ZJN BiH.

Obaveze i odgovornosti ponuđača:
Ponuđači su obavezni da svoje ponude podnesu u roku, vremenu i mjestu utvrđenim u ovom Obavještenju o nabavci, te da
postupaju u skladu sa ZJN BiH i u tom smislu preuzmu sve obaveze i odgovornosti utvrđene pomenutim aktima.
Neblagovremene i nepotpune ponude neće biti razmatrane.


ANEKS B


Broj lota

4


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 4

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka usluga dugoročnog kreditnog zaduživanja Kantona Sarajevo kod banaka u iznosu od 4.000.000,00 KM za kapitalni
projekat IAU025 „Poslovni plan nabavke sistema za vještačku proizvodnju snijega i novog vertikalnog transporta"

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 66000000-0 Finansijske i usluge osiguranja
Dodatni predmet(i) 66113000-5 Usluge odobravanja kredita

III Ukupna količina ili obim ugovora

4,000.000,00

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

632897,25

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

5 godina

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kanton Sarajevo

VI Dodatne informacije

Zahtjevi se dostavljaju na sljedeću adresu:
Reisa Džemaludina Čauševića broj 1- Protokol Kantona Sarajevo - za Ministarstvo finansija Kantona Sarajevo.
Rok za dostavljanje zahtjeva za učešće ističe dana 15.08.2016. godine u 12 sati. Svi zahtjevi koji budu dostavljeni nakon
isteka navedenog roka će biti kandidatu vraćeni neotvoreni.
Tenderska dokumentacija može se podići tri (3) dana nakon objave Obavještenja o nabavci u vremenu od 9 do 11 sati, u sobi
broj 30 Ministarstva finansija Kantona Sarajevo.
Prestanak postupka dodjele ugovora - u opravdanim slučajevima iz člana 69. ZJN BiH.
Obaveze i odgovornosti ponuđača:
Ponuđači su obavezni da svoje ponude podnesu u roku, vremenu i mjestu utvrđenim u ovom Obavještenju o nabavci, te da
postupaju u skladu sa ZJN BiH i u tom smislu preuzmu sve obaveze i odgovornosti utvrđene pomenutim aktima.
Neblagovremene i nepotpune ponude neće biti razmatrane.
Ponuđač će jednu ponudu dostaviti u orginalu i jednu kopiju na kojima će čitko napisati: „Original ponuda“ i „Kopija

ponude“.
Ponuda i njena kopija sa pečatom i potpisom trebaju biti zapečaćene u jednoj neprovidnoj koverti, sa imenom i adresom
ponuđača, na kojoj će pisati slijedeće riječi:
„Ponuda za pružanje finansijskih usluga dugoročnog kreditnog zaduženja Kantona Sarajevo u 2016. godini – LOT 4 - ne
otvarati do 15.08.2016. godine , do 13 sati“.


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Canton Sarajevo, Ministry of finance
UIN 4200666010004
Contact person Tahir Džogović
Address Maršala Tita
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 565-032
Fax number (033) 565-048
Email address mf@mf.ks.gov.ba
Website address www.mf.ks.gov.ba

I 2. Address for obtaining tender documents

As in I 1.

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Canton level,Sarajevo Canton

I 3.c. Main activity of contracting authority

Executive Branch

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Services, Financial services: Insurances services, Banking and investment services

II 1.a. Title of the object of the contract

Long Term Loan Agreement of Sarajevo Canton

II 1.b. Description of the object of the contract


Financial services of long-term credit for Project IAU025

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 66000000-0 Financial and insurance services
Additional object(s) 66113000-5 Credit granting services

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

4

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

No

III 2.b. Obtainable until

15.8.2016.

III 2.c. The fee for the tender documents

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 15.8.2016. 12:00:00
Address and place Reisa Džemaludina Čauševića broj 1. Sarajevo

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Like in TD

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: