Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.07.2019. 08:17

Usluge na termoizolacionim poslovima-tekuće održavanje

Izvor: Akta.ba, 15.07.2019.

Broj: 15892/19

Dana 15.07.2019. godine

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 15716/19 od 11.07.2019. godine u postupku javne nabavke „Nabavka usluga na termoizolacionim poslovima- tekuće ođriavanje"- putem otvorenog postupka - intemi broj 63/19, uprava preduzeća na sjednici ocfržanoj dana 12.07.2019. donosi sledeću:

 

ODLUKU

o Izboru najbolje ocijenjenog ponuđača u postupku javne nabavke

„Nabavka usluga na termoizolacionim poslovima-tekuće održavanje"

- putem otvorenog postupka - interni broj 63/19.

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 15716/19 od 11.07.2019. godine, te se Okvirni sporazum na period do 12 mjeseci u predmetu: „Nabavka usluga na termoizolacionim poslovima-tekuće održavanje" - putem otvorenog postupka - interni broj 63/19, dodjeljuje ponuđaču „PROFI-MONT" d.o.o. Ugljevik, na iznos do 70.000,00 KM bez PDV-a, kao ponuđaču koji je dostavio prihvatljivu ponudu.

 

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponućtaču po proteku roka od 15 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o rzboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com , istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.

 

Član 6.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave Preduzeća broj: 7015/19 od 28.03.2019. godine , kojom je pokrenut postupak javne nabavke „Nabavka usluga na termoizolacionim poslovima-tekuće održavanje ". Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 70.000,00 KM.

Obavještenje o nabavci broj: 1276-1-2-335-3-285/19. od 15.05.2019. godine, sažetak obavještenja o nabavci objavljen je u ,,SI. glasniku BiH" broj:36/19 od 24.05.2019. godine.

Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 13411/19 od 10.06.2019. godine.

Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 11.07.2019. godine Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu ugovora broj: 15716/19 od 11.07.2019. godine, u postupku javne nabavke „Nabavka usluga na termoizolacionim poslovima-tekuće održavanje" - putem otvorenog postupka - interni broj 63/19.

Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 10.06.2019. godine do 10°°) na Protokol Preduzeća su zaprimljene dvije ponude, i to:

Naziv/ime ponuđača

Blagovremene ponude/datum i i vrijeme prijema              

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a

Neblagovremeno primljene ponude

3.

„TEHNOINŽENJERING" d.o.o. Brčko

13133/19 05.06.19. u 1220

159.600,00 KM 

 

4.

„PROFI-MONT" d.o.o. Ugljevik

13470/19 10.06.19. u 0940

175.000,00 KM 

 

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 10.06.2019. godine do 10°° časova.

 

ANALIZA PONUDA

ANALIZOMPRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENJH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZl ELIMINACIJE PONUĐAČA

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

Ponuđač 1- „TEHNOINŽENJERING" d.o.o. Brčko

Ponuđač2-

„PROFI-MONT" d.o.o. Ugljevik

Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2

Dostavljen

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3

Dostavljen

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije, Aneks 4

Dostavljen

/

Potpisan i ovjeren Nacrt ugovora i Okvirnog sporazuma, Aneks 5

Dostavljen

Dostavljen

Popis izvršenog ugovora- Aneks 6

Dostavljen

Dostavljen

Potvrda o izvršenom ugovoru izdata od strane kupca

Dostavljena- nije u skladu sa zahtjevom iz TD

Dostavljena

Potvrda poslovne banke da račun nije bio blokiran zadnjih 6 mjeseci

Dostavljena

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN - Prilog 1

Dostavljena

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 47. ZJN - Prilog 2

Dostavljena

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 52. ZJN - Prilog 3

Dostavljena

Dostavljena

Aktuelni Izvod iz sudskog registra

Dostavljena

Dostavljena

 

(Prilog: Zapisnik sa otvaranja ponuda broj: 13492/19 od 10.06.2019. godine)

Prilikom otvaranja ponuda, Komisija za nabavke je pročitala naziv ponuđača, ukupno ponuđenu cijenu i eventualne popuste. III - OCJENA PONUDA

Prvi zatvoreni sastanak na temu ocjene i poređenja ponuda Komisija za nabavke je održala dana 11.07.2019. godine (prilog Zapisnik broj: 15715/19 od 11.07.2019. godine).

PONUDA KOJA JE ISPUNILA SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE I MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA:

1.

„PROFI-MONT" d.o.o. Ugljevik

 

PONUDA KOJA NIJE ISPUNILASVE TEHNIČKE ZAHTJEVE I MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA:

1. “TEHNOINŽENJERING" d.o.o. Brčko

Ponuđač „TEHNOINŽENJERING" d.o.o. iz Brčkog, NE ISPUNJAVA minimum kvalifikacionih uslova vezanih za tehničku i profesionalnu sposobnost, iz sledećeg razloga:

U tački 4.10 pod a) tenderskog dokumenta, kao dokaz o ispunjenju uslova propisanih u tački 4.9 pod a), je između ostalog zahtjevano:

"Original ili kopija ovjerena od strane nadlezne institucije potvrde o izvršenom ugovoru izdatu od strane Naručioca (krajnjeg korisnika) sa ocjenom uspješnosti realizacije ugovora. Potvrda mora da sadrži naziv i sjediste ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvrSenja ugovora, navode o uredno Izvršenim ugovorima ili..."

Navedeni ponuđaf je na strani 39 ponude dostavio potvrdu o uspješnoj realizaciji ugovora izdatu od strane RiTE Gacko, bez datuma i broja protokola. U navedenom dokumentu nedostaju sledeći podaci propisani TD: -vrijeme i mjesto izvršenja ugovora • navode o uredno izvršenim ugovorima

Imajući u vidu da je tačkom 4.10.1 pod "Napomenom" navedeno:

-U slučaju da se svi zahtjevani podaci iz tačke 4.9 a), ne vide iz dostavljene Potvrde, ponuđači su obavezni dostaviti prateću dokumentaciju iz koje se sve zahtjevane činjenice mogu utvrditi (napr: ugovor, zapisnik o izvršenim poslovima, pojašnjenje naručioca/kupca i sl.)."

Imenovani ponuđač nije dostavio prateču dokumentaciju kojom bi upotpunio podatke iz potvrde, te se navedeni dokument ne može prihvatiti kao dokaz o ispunjenju uslova vezanih za tehničku i profesionalnu sposobnost navedenu u tački 4.9 pod a) tenderskog dokumenta.

Slijedom navedenog, ponuda ponuđača „TEHNOINŽENJERING" d.o.o. Brčko nije prihvatljiva za ugovorni organ.

U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatijive ponude, Komisija konstatuje, da je dostavljena ponuda ponuđača „PROFI-MONT" d.o.o. Ugljevik ispunila minimum kvalifikacionih uslova, kao i sve tehničke, ekonomske i formalno - pravne zahtjeve ugovornog organa.

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKAO PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove Odluke može se predati žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se predaje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.            

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: