Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.07.2019. 08:17
Usluge na termoizolacionim poslovima-tekuće održavanje
Broj: 15892/19
Dana 15.07.2019. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 15716/19 od 11.07.2019. godine u postupku javne nabavke „Nabavka usluga na termoizolacionim poslovima- tekuće ođriavanje"- putem otvorenog postupka - intemi broj 63/19, uprava preduzeća na sjednici ocfržanoj dana 12.07.2019. donosi sledeću:
ODLUKU
o Izboru najbolje ocijenjenog ponuđača u postupku javne nabavke
„Nabavka usluga na termoizolacionim poslovima-tekuće održavanje"
- putem otvorenog postupka - interni broj 63/19.
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 15716/19 od 11.07.2019. godine, te se Okvirni sporazum na period do 12 mjeseci u predmetu: „Nabavka usluga na termoizolacionim poslovima-tekuće održavanje" - putem otvorenog postupka - interni broj 63/19, dodjeljuje ponuđaču „PROFI-MONT" d.o.o. Ugljevik, na iznos do 70.000,00 KM bez PDV-a, kao ponuđaču koji je dostavio prihvatljivu ponudu.
Član 2.
Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponućtaču po proteku roka od 15 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o rzboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com , istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.
Član 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave Preduzeća broj: 7015/19 od 28.03.2019. godine , kojom je pokrenut postupak javne nabavke „Nabavka usluga na termoizolacionim poslovima-tekuće održavanje ". Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 70.000,00 KM.
Obavještenje o nabavci broj: 1276-1-2-335-3-285/19. od 15.05.2019. godine, sažetak obavještenja o nabavci objavljen je u ,,SI. glasniku BiH" broj:36/19 od 24.05.2019. godine.
Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 13411/19 od 10.06.2019. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 11.07.2019. godine Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu ugovora broj: 15716/19 od 11.07.2019. godine, u postupku javne nabavke „Nabavka usluga na termoizolacionim poslovima-tekuće održavanje" - putem otvorenog postupka - interni broj 63/19.
Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 10.06.2019. godine do 10°°) na Protokol Preduzeća su zaprimljene dvije ponude, i to:
Naziv/ime ponuđača |
||||
Blagovremene ponude/datum i i vrijeme prijema |
Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a |
Neblagovremeno primljene ponude |
||
3. |
„TEHNOINŽENJERING" d.o.o. Brčko |
13133/19 05.06.19. u 1220 |
159.600,00 KM |
|
4. |
„PROFI-MONT" d.o.o. Ugljevik |
13470/19 10.06.19. u 0940 |
175.000,00 KM |
|
Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 10.06.2019. godine do 10°° časova. |
ANALIZA PONUDA
ANALIZOMPRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENJH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZl ELIMINACIJE PONUĐAČA
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI |
Ponuđač 1- „TEHNOINŽENJERING" d.o.o. Brčko |
Ponuđač2- „PROFI-MONT" d.o.o. Ugljevik |
Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za povjerljive informacije, Aneks 4 |
Dostavljen |
/ |
Potpisan i ovjeren Nacrt ugovora i Okvirnog sporazuma, Aneks 5 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Popis izvršenog ugovora- Aneks 6 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Potvrda o izvršenom ugovoru izdata od strane kupca |
Dostavljena- nije u skladu sa zahtjevom iz TD |
Dostavljena |
Potvrda poslovne banke da račun nije bio blokiran zadnjih 6 mjeseci |
Dostavljena |
Dostavljena |
Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN - Prilog 1 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Ovjerena i popunjena Izjava za član 47. ZJN - Prilog 2 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Ovjerena i popunjena Izjava za član 52. ZJN - Prilog 3 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Aktuelni Izvod iz sudskog registra |
Dostavljena |
Dostavljena |
(Prilog: Zapisnik sa otvaranja ponuda broj: 13492/19 od 10.06.2019. godine)
Prilikom otvaranja ponuda, Komisija za nabavke je pročitala naziv ponuđača, ukupno ponuđenu cijenu i eventualne popuste. III - OCJENA PONUDA
Prvi zatvoreni sastanak na temu ocjene i poređenja ponuda Komisija za nabavke je održala dana 11.07.2019. godine (prilog Zapisnik broj: 15715/19 od 11.07.2019. godine).
PONUDA KOJA JE ISPUNILA SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE I MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA: |
|
1. |
„PROFI-MONT" d.o.o. Ugljevik |
PONUDA KOJA NIJE ISPUNILASVE TEHNIČKE ZAHTJEVE I MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA:
1. “TEHNOINŽENJERING" d.o.o. Brčko
Ponuđač „TEHNOINŽENJERING" d.o.o. iz Brčkog, NE ISPUNJAVA minimum kvalifikacionih uslova vezanih za tehničku i profesionalnu sposobnost, iz sledećeg razloga:
U tački 4.10 pod a) tenderskog dokumenta, kao dokaz o ispunjenju uslova propisanih u tački 4.9 pod a), je između ostalog zahtjevano:
"Original ili kopija ovjerena od strane nadlezne institucije potvrde o izvršenom ugovoru izdatu od strane Naručioca (krajnjeg korisnika) sa ocjenom uspješnosti realizacije ugovora. Potvrda mora da sadrži naziv i sjediste ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvrSenja ugovora, navode o uredno Izvršenim ugovorima ili..."
Navedeni ponuđaf je na strani 39 ponude dostavio potvrdu o uspješnoj realizaciji ugovora izdatu od strane RiTE Gacko, bez datuma i broja protokola. U navedenom dokumentu nedostaju sledeći podaci propisani TD: -vrijeme i mjesto izvršenja ugovora • navode o uredno izvršenim ugovorima
Imajući u vidu da je tačkom 4.10.1 pod "Napomenom" navedeno:
-U slučaju da se svi zahtjevani podaci iz tačke 4.9 a), ne vide iz dostavljene Potvrde, ponuđači su obavezni dostaviti prateću dokumentaciju iz koje se sve zahtjevane činjenice mogu utvrditi (napr: ugovor, zapisnik o izvršenim poslovima, pojašnjenje naručioca/kupca i sl.)."
Imenovani ponuđač nije dostavio prateču dokumentaciju kojom bi upotpunio podatke iz potvrde, te se navedeni dokument ne može prihvatiti kao dokaz o ispunjenju uslova vezanih za tehničku i profesionalnu sposobnost navedenu u tački 4.9 pod a) tenderskog dokumenta.
Slijedom navedenog, ponuda ponuđača „TEHNOINŽENJERING" d.o.o. Brčko nije prihvatljiva za ugovorni organ.
U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatijive ponude, Komisija konstatuje, da je dostavljena ponuda ponuđača „PROFI-MONT" d.o.o. Ugljevik ispunila minimum kvalifikacionih uslova, kao i sve tehničke, ekonomske i formalno - pravne zahtjeve ugovornog organa.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
POUKAO PRAVNOM LIJEKU
Protiv ove Odluke može se predati žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se predaje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIGRADNJA d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
FERHEM d.o.o Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
ENKER d.d. Tešanj - Poslovna zona Bukva broj 14 74260 Tešanj
-
Ganges International d.o.o. Beograd - Stefana Brankovića 5 11254 Sremčica, Beograd
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
FUEL BOSS d.o.o. Zenica - Ul. Goraždanska broj 80 72000 Zenica
-
Šamot Darosava Komerc export import d.o.o. Darosava - Darosava bb 34305 Partizani
-
NOVA TRGOVINA-S d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 146 72240 Kakanj
-
ITT-INŽINJERING d.o.o. Lukavac, u likvidaciji - ul. Armije BiH D-5 i D-6 75300 Lukavac
-
GPP BANOVIĆI d.o.o. Banovići - ul. Armije BiH br. 36 75290 Banovići
-
COMACO-TRADING d.o.o. Sarajevo - U STEČAJU - ul. Himze Polovine br. 35 71000 Centar