Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 30.08.2019. 11:46

Usluge održavanja sistema za mašinsko sortiranje pošiljaka

Izvor: Akta.ba, 30.08.2019.

Broj: U.D 01.3.1.-13252/19

Sarajevo, 28.08.2019. godine

 

Na osnovu člana 70. stav (3) Zakona o javnim nabavkama, člana 45. Statuta „JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo, i člana 14. stav (2) Pravilnika o javnim nabavkama "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo, te prijedloga - preporuke Komisije za nabavku usluge održavanja sistema za mašinsko soritranje pošiljaka broj: 07.4-26.5-9393-17/19 od 26.08.2019.godine, Uprava Društva na svojoj 226.elektronskoj sjednici održanoj 28.08.2019. godine, donosi:

 

ODLUKU O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA

 

I             

U postupku javne nabavke usluge održavanja sistema za mašinsko soritranje pošiljaka, ovom odlukom se vrši izbor najpovoljnijeg ponuđača OPTIMA IT doo Mostar kao predstavnika konzorcija OPTIMA IT doo Mostar i EN-UNION do.o.o. Tuzla, sa vrijednošću ugovora od 127.998,00 KM bez PDV-a, odnosno ukupnu vrijednost ugovora od 149.757,66 KM sa uračunatim PDV-om;

II            

Izabrani ponuđač, kao predstavnik konzorcija OPTIMA IT doo Mostar i EN-UNION do.o.o. Tuzla, je dužan, kako za sebe tako i za člana konzorcija u roku od 5 dana od dana prijema ove odluke dostaviti dokaze predviđene članom 45. Zakona o javnim nabavkama u formi i sadržaju kako je to zahtijevano u tenderskoj dokumentaciji ovog postupka nabavke. Dokazi moraju biti fizički dostavljeni na Protokol ugovornog organa najkasnije peti dan po prijemu odluke o izboru, u radnom vremenu ugovornog organa (do 16 sati), te za ugovorni organ nije relevantno na koji su način poslani. Dokazi koji se zahtijevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije.

III           

Po okončanju roka za žalbu odnosno po pravosnažnosti ove odluke, ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača, radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za predmetnu nabavku, u skladu sa zahtjevima - uslovima ugovornog organa navedenim u tenderskoj dokumentaciji i zakonskim propisima koji regulišu postupke ugovaranja.

 

OBRAZLOŽENJE:

Na osnovu Odluke o pokretanju postupka javne nabavke usluge održavanja sistema za mašinsko soritranje pošiljaka broj: U.D-01.3.1-9941/19 od 20.06.2019.godine i Rješenja Generalnog direktora o imenovanju Komisije za nabavku, broj: 01-26.5-939319-2 od 21.0.2019. godine, proveden je otvoreni postupak javne nabavke, objavljivanjem Objaveštenja o nabavci broj: 238-1-2-463-3-107/19 dana 12.07.2019. godine na Portalu javnih nabavki, uz objavljivanje tenderske dokumentacije, tako da su svi zainteresirani ponuđači mogli preuzeti tendersku dokumentaciju.

Javno otvaranje ponuda u postupku predmetne nabavke je održano dana 16.08.2019. godine u 12,15 sati, u prostorijama Generalne direkcije "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo, o čemu je sačinjen poseban Zapisnik o otvaranju ponuda, koji se dostavlja u prilogu ovog Izvještaja. Otvaranju ponuda je prisustvovao predstavnik ponuđača OPTIMA IT doo Mostar, Tatjana Šunjić.

Nakon izvršenog otvaranja pristigle ponude, Komisija je pristupila analizi i utvrđivanju validnosti ponude, obzirom na zahtjeve ugovornog organa iskazane u tenderskoj dokumentaciji, odnosno vrednovanju ponude, u skladu sa procedurama i pravilima utvrđenim Zakonom o javnim nabavkama i podzakonskim aktima i Pravilnikom o javnim nabavkama ugovornog organa, broj: U.D-01-3.2-5233/15 od 04.03.2015. god.

Analizirajući otvorenu ponudu Komisija je konstatovala sljedeće:

Da je ponuđač OPTIMA IT doo Mostar dostavio ponudu kao predstavnik konzorcija OPTIMA IT doo Mostar i EN-UNION do.o.o. Tuzla sa ukupnom vrijednosti ponude bez uračunatog PDV-a od 127.998,00 KM koja u potpunosti ispunjava sve zahtjeve ugovornog organa definisane u tenderskoj dokumentaciji tj. ispunjava sve formalno-pravne, tehničke i ekonomske uslove, te je shodno tome ocijenjena prihvatljivom za ugovorni organ i može biti predmet vrednovanja.

Cijeneći činjenično stanje Komisija konstatuje da je za javnu nabavku usluge održavanja sistema za mašinsko soritranje pošiljaka, pristigla ukupno jedna prihvatljiva ponuda za Ugovorni organ. Ugovorni organ je za predmetnu nabavku predvidio provođenje E-aukcije ali s obzirom na to da je pristigla ukupno jedna prihvatljiva ponuda te cijeneći Pravilnik o uslovima i načinu korištenja E-aukcije član 3 stav 3, Ugovorni organ neće zakazivati E-aukciju već će nabavku okončati u skladu sa članom 69. Zakona.

Na osnovu gore navedenog, a shodno utvrđenom kriteriju „najniža cijena ", Komisija utvrđuje rang- listu ponuđača sa uračunatim popustom i bez PDV-a, kako slijedi:

1. OPTIMA IT doo Mostar kao predstavniku konzorcija OPTIMA IT doo Mostar i EN-UNION do.o.o. Tuzla           sa cijenom 127.998,00 KM

Obzirom da ponuda ponuđača OPTIMA IT doo Mostar kao predstavnika konzorcija OPTIMA IT doo Mostar i EN-UNION do.o.o. Tuzla u potpunosti odgovara traženim tehničkim zahtjevima ugovornog organa, i da ovaj ponuđač ispunjava sve formalno-pravne, tehničke i ekonomske uslove odnosno zahtjeve ugovornog organa, odnosno da je njegova ponuda prihvatljiva za ugovorni organ, data je preporuka ugovornom organu da se u predmetnom postupku javne nabavke izvrši dodjela ugovora navedenom ponuđaču.

Cijeneći navedeno donesena je odluka kao u dispozitivu.

PRAVNA POUKA: Svaki ponuđač koji ima legitiman interes za konkretan ugovor o javnoj nabavci i koji smatra da je ugovorni organ u toku konkretnog postupka dodjele ugovora prekršio jednu ili više odredbi Zakona o javnim nabavkama i /ili podzakonskih akata ima pravo uložiti žalbu ugovornom organu u roku od 10 (deset) dana po prijemu odluke o Zakona o javnim nabavkama.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: