Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 02.09.2019. 09:10

Rezervni dijelovi za računarsku opremu

Izvor: Akta.ba, 02.09.2019.

 

Broj: 1.- 2238/19

Dana,22.08.2019. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b. i člana 70. stav 1, 3. i 6. ZJN BiH (SI. glasnik BiH 39/14 i SI. glasnik RS 38/14), člana 50. stav 1. tačka n. Statuta Preduzeća za poštanski saobraćaj RS, A.D. Banja Luka (Prečišćeni tekst), člana 38. Pravilnika o javnim nabavkama Preduzeća, člana 21. Poslovnika o radu Uprave Preduzeća i Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda i Preporuke komisije za javne nabavke: 1/2.9-2238/19 od 20.08.2019.godine, Uprava Preduzeća, na svojoj 97. sjednici održanoj dana, 22.08.2019. godine, donosi slijedeću:

 

ODLUKU o rezultatima postupka

 

I

 

U predmetu javne nabavke robe „Nabavka rezervnih dijelova za računarsku opremu ", Lot 1-Rezervni dijelovi za računare i Lot 2- Rezervni dijelovi za štampače, Uprava Preduzeća prihvata Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda i preporuku Komisije za javne nabavke broj: 1/2.9 - 2238/19 od 20.08.2019. godine, a nakon provedenog otvorenog postupka javne nabavke, vođenog u skladu sa članom 25. i 32. ZJN BiH, gdje je predviđena e- aukcija i na osnovu Obavještenja o nabavci objavljenog na Portalu javnih nabavki br: 1180-1-1-162-3-216/19.

 

II

 

1.         Planirani ugovor za Lot 1 - Rezervni dijelovi za računare, dodijeljuje se ponuđaču „Primaprom" d.o.o. Banja Luka, na osnovu člana 64. stav 1. tačka b. Zakona o javnim nabavkama BiH, jer je ovaj ponuđač ponudio najnižu cijenu ponude u iznosu od 80.196,16 KM bez PDV-a.

Okvirni sporazum sa jednim ponuđačem zaključiće se do iznosa planske vrijednosti od 35.000,00 KM.

2.         Planirani ugovor za Lot 2 - Rezervni dijelovi za štampače, dodijeljuje se ponuđaču „Primaprom" d.o.o. Banja Luka, na osnovu člana 64. stav 1. tačka b. Zakona o javnim nabavkama BiH, jer je ovaj ponuđač ponudio najnižu cijenu ponude u iznosu od 33.479,60 KM bez PDV-a.

Okvirni sporazum sa jednim ponuđačem zaključiće se do iznosa planske vrijednosti od 10.000,00 KM.

 

III

 

Izabrani ponuđač je dužan da u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke dostavi originale ili ovjerene kopije dokumenata iz člana 45. tačka a, b, c. i d. Zakona o javnim nabavkama BiH, u suprotnom Ugovorni organ će postupiti u skladu sa ZJN BiH.

 

IV

 

Ova Odluka se objavljuje na internet sajtu Pošta Srpske u skladu sa članom 70. stav 6. ZJN BiH.

 

V

 

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a za realizaciju iste zadužuje se Služba za logistiku.

 

Obrazloženje:

 

3ostupak predmetne javne nabavke „Nabavka rezervnih dijelova za računarsku opremu ", Lot 1-Rezervni dijelovi za računare i Lot 2- Rezervni dijelovi za štampače, pokrenut je Odlukom Ugovornog organa br. 1.- 2238/19 dana, 26.07.2019. godine, na osnovu člana 25. ZJN BiH. Obavještenje o nabavci objavljeno je na Portalu javnih nabavki br: 1180-1-1-162-3-216/19.

Komisija za javnu nabavku započela je sa pregledom i ocjenom ponuda, 19.08.2019. godine, sa početkom u 12,00 časova i konstatovala sljedeće činjenično stanje:

-           Služba za logistiku je postavila tendersku dokumentaciju na Portal javnih nabavki i 13 (trinaest) ponuđača su preuzeli istu.

-           Naziv i sjedište ponuđača koji se dostavio svoju ponuda: l.PRIMAPROM doo, Vidovdanska bb, Banja Luka

-           Ponuđač PRIMAPROM d.o.o, je učestvovao za sledeće lotove:

LOT 1- Rezervni dijelovi za računare LOT 2 - Rezervni dijelovi za štampače

-           Prihvatljivost ponude prema obliku, sadržaju i potpunosti iz Zapisnika sa otvaranja ponuda:

Ovaj ponuđač dostavio je omotnicu sa ponudom ispravno zatvorenu (zapečećenu ili potpisanu).

-           Tražena i dostavljena dokumenta na osnovu kojih se utvrđuje postoje li razlozi isključenja ponuđača:

Ovaj ponuđač je dostavio ovjerenu Izjavu za član 45. Zakona, te Dokaz za član 46. Zakona (Aktuelni izvod), kao i ovjerenu Izjavu za član 52. Zakona.

-           ANALIZA I OCJENA PONUDE ZA LOT 1 (Rezervni dijelovi za računare):

Nakon analize i ocjene ponude prema kriterijumu najniža cijena tehnički prihvatljive ponude, Komisija je utvrdila da je ponuđač „Primaprom" d.o.o Banja Luka, dostavio ponudu čija vrijednost zadovoljava gore određeni kriterijum.

Uslovi i način plaćanja: minimalno 30 dana po ispostavljanju fakture - 30 dana,

Rok isporuke maksimalno 7 dana po prijemu narudžbenice sukcesivno u toku godine-7 dana,

Garantni rok na isporučene rezervne dijelove minimalno 12 mjeseci -12 mjeseci,

-           Cijena bez PDV-a: 80.196,16 KM.

Planska vrijednost Okvirnog sporazuma za ovaj Lot je 35.000,00 KM bez PDV-a .

-           ANALIZA I OCJENA PONUDE ZA LOT 2 (Rezervni dijelovi za štampače):

Nakon analize i ocjene ponude prema kriterijumu najniža cijena tehnički prihvatljive ponude, Komisija je utvrdila da je ponuđač „Primaprom" d.o.o Banja Luka, dostavio ponudu čija vrijednost zadovoljava gore određeni kriterijum.

Uslovi i način plaćanja: minimalno 30 dana po ispostavljanju fakture - 30 dana,

Rok isporuke maksimalno 15 dana po prijemu narudžbenice sukcesivno u toku godine-15 dana,

Garantni rok na isporučene rezervne dijelove minimalno 12 mjeseci -12 mjeseci.

-           Cijena bez PDV-a: 33.479,60 KM.

Planska vrijednost Okvirnog sporazuma za ovaj Lot je 10.000,00 KM bez PDV-a .

- Komisija za nabavku u predmetu javne nabavke robe „Nabavka rezervnih dijelova za računarsku cs-e- u dala je Upravi Preduzeća PREPORUKU:

1.         Da se planirani ugovor za Lot 1 - Rezervni dijelovi za računare, dodijeli ponuđaču „Primaprom" d.o.o. Banja Luka, na osnovu člana 64. stav 1. tačka b. Zakona o javnim nabavkama BiH, jer je ovaj ponuđač ponudio najnižu cijenu ponude u iznosu od 80.196,16 KM bez PDV-a.

2.         Da se planirani ugovor za Lot 2 - Rezervni dijelovi za štampače, dodijeli ponuđaču „Primaprom" d.o.o. Banja Luka, na osnovu člana 64. stav 1. tačka b. Zakona o javnim nabavkama BiH, jer je ovaj ponuđač ponudio najnižu cijenu ponude u iznosu od 33.479,60 KM bez PDV-a

Uprava Preduzeća prihvatila je preporuku Komisije za javne nabavke i konstatuje da je Komisija prilikom provođenja ove javne nabavke postupila u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH, podzakonskim aktima, internim aktima, kao i primjenom člana 64. stav 1. tačka b. ZJN BiH, te je odlučila kao u članu 2. ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

 

Svaki ponuđač koji ima legitimni interes za konkretni ugovor o javnoj nabavci i koji smatra da je Ugovorni organ u toku vođenja predmetnog postupka povrijedio odredbe ZJN BiH, ima pravo da Ugovornom organu podnese žalbu na adresu sjedišta Ugovornog organa, u pisanoj formi, direktno ili preporučenom pošiljkom, najkasnije u roku od 10 (deset) dana, od dana prijema ove Odluke.

 

Žalba se podnosi u dovoljnom broju primjeraka, a koji ne može biti manji od 3 (tri), kako bi mogla biti uručena strankama u postupku.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: