Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 05.09.2019. 15:06

Uništenje motornih vozila smještenih u skladištima pri Regionalnom centru Sarajevo i Regionalnom centru Mostar i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja

Izvor: Akta.ba, 05.08.2019.

Biroj: 01-16-12-967- 41 /19

Banja Luka,01.08.2019. godine

 

Na osnovu člana 7. stav 1. Zakona o sistemu indirektnog oporezivanja u Bosni i Hercegovini („Službeni glasnik BiH", broj: 44/03, 52/04, 34/07, 04/08, 49/09, 32/13, 91/17) i člana 25. Zakona o Upravi za indirektno oporezivanje BiH („Službeni glasnik BiH" broj: 89/05), direktor Uprave za indirektno oporezivanje BiH, donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u dijelu javnog oglasa za prikupljanje ponuda za uništenje motornih vozila i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta umištenja

(LOT II i LOT IV)

I

Najpovoljnijom ponudom u postupku javnog oglasa za prikupljanje ponuda za uništenje motornih vozila i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja za LOT II - Uništenje motornih vozila smještenih u skladištima pri Regionalnom centru Sarajevo i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja ocjenjuje se ponuda ponuđača „M.Z. COMPANY" d.o.o. Mostar.

II

Najpovoljnijom ponudom u postupku javnog oglasa za prikupljanje ponuda za uništenje motornih vozila i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja za LOT IV - Uništenje motornih vozila smještenih u skladištima pri Regionalnom centru Mostar i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja ocjenjuje se ponuda ponuđača „M.Z. COMPANY" d.o.o. Mostar.

III

Po okončanju roka za prigovor Ugovorni organ će sa izabranim ponuđačem zaključiti ugovore kojima će se regulisati međusobna prava i obaveze.

 

Obrazloženje

Odlukom direktora Uprave za indirektno oporezivanje broj: 01-16-12-967-1/19 od 05.04.2019. godine odobreno je provođenje javnog oglasa za prikupljanje ponuda za izbor najpovoljnijeg ponuđača za uništenje motornih vozila i otkup korisnih otpadaka ii ostataka predmeta uništenja.

Shodno Odluci direktora, objavljen je Sažetak javnog oglasa broj: 01-16-12-967-2/19 od 11.04.2019. godine u dnevnim novinama: "Nezavisne novine", "Dnevni list" i "Dnevni avaz" i web stranici Uprave za indirektno oporezivanje http://www.uino.gov.ba/.

Istekom roka za dostavljanje ponuda, zaključno sa danom 30.04.2019. godine, utvrđeno je da je Javni oglas broj: 01-16-12-967-3/19 od 11.04.2019. godine preuzelo ukupno 15 zainteresiranih lica.

Dana 22.05.2019. godine u 12,15 sati, u prostorijama Uprave za indirektno oporezivanje, Banja Luka, ulica Bana Lazarevića bb, Komisija u sastavu:

1. Aldin Sedić, predsjednik Komisije

2. Ervina Samardzić, član,

3. Suzana Kerošević, član, 

4. Dženita Hajder, sekretar Komisije pristupila je javnom otvaranju svih dostavljenih ponuda.

Zapisnikom sa otvaranja ponuda, broj: 02-16-12-967-36/19 od 22.05.2019. godine, Komisija je utvrdila da je blagovremeno dostavljeno 5 (pet) ponuda i to ponuda ponuđača:

1. „INTERKOMERC" d.o.o. Mostar, Rodočkih branitelja bb

2. „M.Z. COMPANV' d.o.o. Mostar, Bišće polje bb,

3. „D-GROUP" d.o.o. Banja Luka, Veselina Masleše 4,

4. „C.I.B.O.S." d.o.o. Ilijaš, Bosanski put 215,

5. „TOLA COMPANY" d.o.o. Zenica, Profesora Juraja Neidharta bb, te da su isti u svojim ponudama iskazali cijenu po LOT-ovima kako slijedi:

 

LOT I - Uništenje motornih vozila smještenih u Centralnom skladištu i skladištima pri Regionalnom centru Banja Luka i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja

REDNl BROJ

NAZIV PONUĐACA

CIJENA PONUDE

1

D-GROUP" d.o.o. Banja Luka

0.15 KM

2.

,C.l.B.O.S." d.o o. Iliiaš

0.10 KM

3.

„TOLA COMPANY" d.o.o. Zenica

0,15 KM

 

LOT II - Uništenje motornih vozila smještenih u skladištima pri Regionalnom centru Sarajevo i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja

REDNI BROJ

NAZIV PONUĐAČA

CIJENA PONUDE

1.

,.M.Z. COMPANY" d.o.o. Mostar

0.26 KM

2.

^.D-GROUP" d.o.o. Banja Luka

0.15 KM

3.

^C.I.B.O.S." d.o.o. Iliiaš

0,10 KM

4.

„TOLA COMPANY" d.o.o. Zenica

0.15 KM

 

LOT III - Uništenje motornih vozila smještenih u skladištima pri Regionalnom centru Tuzla i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja

REDNI BROJ

NAZIV PONUDACA

CIJENA PONUDE

1

„D-GROUP" d.o.o. Banja Luka

0.15 KM

2.

„C.l.B.O.S." d.o.o. Iliiaš

0,10 KM

3.

„TOLA COMPANY" d.o.o. Zenica

0.15 KM

LOT IV - Uništenje motornih vozila smještenih u skladištima pri Regionalnom centru Mostar i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja

REDNI BROJ

NAZIV PONUĐACA

CIJENA POMJDE

1.

„INTERKOMERC" d.o.o. Mostar

0.22 KM

2.

M.Z. COMPANY" d.o.o. Mostar

0,26 KM

3.

„D-GROl IP" d.o.o. Bania Luka

0,15 KM

4.

„C.I.B.O.S." d.o.o. Iliiaš

0,10 KM

5.

„TOLA COMPANY" d.o.o. Zenica

0,15 KM

Po okončanju javnog otvaranja ponuda Komisija je nastavila sa radom, te na zatvorenoj sjednici pristupila postupku preispitivanja kvalifikovanosti dostavljenih ponuda, u smislu da li su iste dostavljene u skladu sa uslovima propisanim Javnim oglasom broj: 01-16-12-967-3/19 od 11.04.2019. godine, pri čemu je utvrdila sljedeće:

1. Ponuda ponuđač „INTERKOMERC" d.o.o. Mostar nije dostavljena u skladu sa zahtjevima definisanim Javnim oglasom, te je ista ocijenjena kao neprihvatljiva.

Naime, u tački IV predmetnog Javnog oglasa (Pravo učešća) propisano je da pravo učešće, između ostalog, imaju sva lica koja su ispunili obaveze u vezi saplaćanjem direktnihporeza u skladu sa važećim zakonskim propisima u BiH.

S tim u vezi, u tački VI Javnog oglasa (Sadržaj ponude) propisano je da ponuda za uništenje motornih vozila mora, između ostalog, sadržavati i dokaz da je ponudač ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih poreza u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u BiH (uvjerenje nadležne poreske uprave ne starije od tri mjeseca računajući od dana podnošenja ponude, original ili ovjerena kopija).

Uvidom u ponudu ponuđača „INTERKOMERC" d.o.o. Mostar utvrđeno je da isti u svojoj ponudi broj 112-19 od 15.05.2019. godine dostavio ovjerenu kopiju Uvjerenja Poreske uprave Federacije BiH, Poreske ispostave Mostar broj: 13-7/1 -15-6638-1/19-M.Š. od 07.05.2019. godine, iz kojeg je vidljivo da „INTERKOMERC" d.o.o. Mostar, na dan 07.05.2019. godine, premaporeskoj evidenciji ima obaveza, odnosno dug po osnovu javnih prihoda u iznosu od 146.603,16 KM, koji se odnosi na ime dospjelih, a neizmirenih obaveza doprinosa za penzijsko osiguranje, zdravstveno osiguranje i osiguranje od nezaposlenosti, poreza na dohodak, te posebne naknade za zaštitu od prirodnih i drugih nepogoda i opće vodne naknade.

Nadalje, u tački IV predmetnog Javnog oglasa (Pravo učešća) propisano je da pravo učešće, između ostalog, imaju sva lica koja u svrhu vršenja predmetne usluge imaju na raspolaganju baždarenu mobilnu kolsku vagu sa mogućnošću elektronskog ispisa odvagnog lista.

U vezi sa navedenim, u tački VI Javnog oglasa (Sadržaj ponude) propisano je da ponuda za uništenje motornih vozila mora, između ostalog, sadržavati i dokaz da ponuđač na raspolaganju ima baždarenu mobilnu kolsku vagu sa mogućnošću elektronskog ispisa odvagnog lista (u vlasništvu ili iznajmljenu po ugovoru o iznajmljivanju) - kopija upotrebne dozvole ako je vaga u vlasništvu ponuđača i kopiju upotrebne dozvole i ugovor o iznajmljivanju ukoliko je vaga iznajmljena.

Uvidom u ponudu ponuđača „INTERKOMERC" d.o.o. Mostar utvrđeno je da isti u svojoj ponudi od 15.05.2019. godine dostavio dokaz da raspolaže vagom sljedećih karakteristika: Neautomatska vaga SIGMA CD, proizvodača LIBELA, serijski broj: 57204.

U pogledu prednje navedenog, Komisija se dana 10.06.2019. godine obratila „PRECIZ- VULIN DJORDJE" s.p. Banja Luka, inspekcijskom tijelu ovlaštenom za verifikaciju mjerila mase, sa molbom za pojašnjenje da li se ponuđena vaga može smatrati mobilnom kolskom vagom sa mogućnošću elektronskog ispisa odvagnog lista, u smislu tačke IV Javnog oglasa.

Dana 10.06.2019. godine dostavljen je odgovor od strane „PRECIZ-VULIN DJORDJE" s.p. Banja Luka u kojem se, između ostalog, navodi da za navedenu vagu nije definisano da li je u pitanju čelični ili betonski most, da se navedena vaga može premještati sa jedne na drugu lokaciju, ali da se takvo premještanje obično vrši kod promjene lokacije imaoca mjerila ili kod promjene vlasnika, da je za premještanje ovakvih vaga potrebno obezbjediti čvrstu podlogu, asfaltnu ili betonsku, te da samo premještanje iziskuje određeni vremenski period, te ponovnu verifikaciju (baždarenje) vage kako bi se mogla koristiti, te da ukoliko vaga posjeduje printer, ista ima mogućnost ispisa odvage, preko mjernog ili nadređenog softvera.

U vezi sa navedenim, Komisija se dana 12.06.2019. godine obratila i ponuđaču „INTERKOMERC" d.o.o. Mostar sa zahtjevom za pojašnjenje ponude odnosno sa zahtjevom da pojasni da li je ponudena vaga sa čeličnim ili betonskim mostom, da li se ista može premjestiti na lokacije na kojima su smještana vozila koja su predmet uništenja, da li premještanje ponudene vage iziskuje ponovnu verifikaciju (baždarenje) iste, odnosno da pojasni na koji način će izvršiti vaganje sa ponuđenom vagom u slučaju da njegova ponuda bude proglašena najpovoljnijom, uzimajući u obzir rokove propisane u navedenom Javnom oglasu, a sve u cilju pravilnog postupanja UIO u predmetnom postupku.

Dana 12.06.2019. godine dostavljen je odgovor od ponuđača „INTERKOMERC" d.o.o. Mostar u kojem konstatuje da je vaga iz njihove ponude vaga sa betonskim mostom smještenim u čeličnoj konstrukciji, da ista nije pokretna, te da je smještena je na ulazu u firmu INTERKOMERC Mostar, da bi se preuzimanje vozila na lokacijama vršilo na način da bi se utovar vršio grajferom Mercedes 1722 (382-E-472) i MAN (K32-M-619) na vozila „Mulde" reg.oznaka DAF (T56-0- 575/K83-0-943) i MAN (M60-A-133/E09-M-611) kojima bi izvršili prijevoz u krug firme Interkomerc, gdje bi se vagalo uz prisutvo predstavnika UIO i nakon toga izvršili presovanje u krugu firme INTERKOMERC na presi COLMAR uz prisutvo predstavnika UIO i obavezno fotografisanje uništenih vozila.

Kako ponuda ponuđača „INTERKOMERC" d.o.o. Mostar nije dostavljena u skladu sa uslovima propisanim Javnim oglasom, ista nije bila predmet daljeg vrednovanja.

2. Ponuda ponuđača „M.Z. COMPANV' d.o.o. Mostar dostavljena je u skladu sa zahtjevimadefinisanim Javnim oglasom, te je ista ocijenjena prihvatljivom.

3.Ponuda ponuđač „D-GROUP" d.o.o. Banja Luka nije dostavljena u skladu sa zahtjevimadefmisanim Javnim oglasom, te je ista ocijenjena neprihvaljivom.

Naime, u tački IV predmetnog Javnog oglasa (Pravo učešća) propisano je da pravo učešće, između ostalog, imaju sva lica koja u svrhu vršenja predmetne usluge imaju na raspolaganju baždarenu mobilnu kolsku vagu sa mogućnošću elektronskog ispisa odvagnog lista,

U vezi sa navedenim, u tački VI Javnog oglasa (Sadržaj ponude) propisano je da ponuda za uništenje motornih vozila mora, između ostalog, sadržavati i dokaz da ponuđač na raspolaganju ima baždarenu mobilnu kolsku vagu sa mogućnošću elektronskog ispisa odvagnog lista (u vlasništvu ili iznajmljenu po ugovoru o iznajmljivanju) - kopija upotrebne dozvole ako je vaga u vlasništvu ponudača i kopiju upotrebne dozvole i ugovor o iznajmljivanju ukoliko je vaga iznajmljena.

Uvidom u ponudu ponuđača „D-GROUP" d.o.o. Banja Luka utvrđeno je da isti u svojoj ponudi broj 009/19 od 17.05.2019. godine dostavio dokaz da raspolaže vagom sljedećih karakteristika: Elektromehanička vaga KV60, proizvođača TEHNOMER FUTOG, serijski broj- 211/10.

U pogledu prednje navedenog, Komisija se dana 10.06.2019. godine obratila „PRECIZ- VULIN DJORDJE" s.p. Banja Luka, inspekcijskom tijelu ovlaštenom za verifikaciju mjerila mase, sa molbom za pojašnjenje da li se ponuđena vaga može smatrati mobilnom kolskom vagom sa mogućnošću elektronskog ispisa odvagnog lista, u smislu tačke IV Javnog oglasa.

Dana 10.06.2019. godine dostavljen je odgovor od strane „PRECIZ-VULIN DJORDJE" s.p. Banja Luka u kojem se, između ostalog, navodi da je ponuđena kamionska vaga sa čeličnim mostom, da se navedena vaga može premještati sa jedne na drugu lokaciju, ali da se takvo premještanje obično vrši kod promjene lokacije imaoca mjerila ili kod promjene vlasnika, da je za preimještanje ovakvih vaga potrebno obezbjediti čvrstu podlogu, asfaltnu ili betonsku, te da samo preimještanje iziskuje određeni vremenski period, te ponovnu verifikaciju (baždarenje) vage kako bi se mogla koristiti, te da ukoliko vaga posjeduje printer, ista ima mogućnost ispisa odvage, preko mjernog ili nadređenog softvera.

U vezi sa navedenim, Komisija se dana 12.06.2019. godine obratila i ponuđaču „D-GROUP" d.o.o. Banja Luka sa zahtjevom za pojašnjenje ponude odnosno sa zahtjevom da pojasni da li je ponudena vaga sa čeličnim ili betonskim mostom, da li se ista može premjestiti na lokacije na kojima su smještana vozila koja su predmet uništenja, da li premještanje ponudene vage iziskuje ponovnu verifikaciju (baždarenje) iste, odnosno da pojasni na koji način će izvršiti vaganje sa ponuđenom vagom u slučaju da njegova ponuda bude proglašena najpovoljnijom, uzimajući u obzir rokove propisane u navedenom Javnom oglasu, a sve u cilju pravilnog postupanja UIO u predmetnom postupku.

Dana 12.06.2019. godine dostavljen je odgovor od ponuđača „D-GROUP" d.o.o. Banja Luka u kojem konstatuje da posjeduju iznajmljenu baždarenu kolsku vagu, čiji su ugovor o iznajmljivanju dostavili uz ponudu, da ne postoji mobilna kolska vaga, ističući, vezano za način vaganja u mjestu za

LOT za koji bi radili i način na koji bi vagali vozila koja su predmet prodaje, da u navedenim gradovima postoje industrijske zone, carinski terminali, razne firme, pjeskare, šljunkare, rudnici, iskopi, gradilišta, cementare i mnoge druge opcije za korištenje vaga koje se svakako koriste u komercijalne svrhe i koje su umjerene-baždarene na način na koji Upravi odgovara i sa elektronskim ispisom vagarskog lista koji se može printati u više primjeraka, te bi nakon odvoza vozila na njihovu kolsku vagu, prilikom dovoza komisija Uprave bi mjerila težinu vozila.

Kako ponuda ponuđača „D-GROUP" d.o.o. Banja Luka nije dostavljena u skladu sa uslovima propisanim Javnim oglasom, ista nije bila predmet daljeg vrednovanja.

4.  Ponuda ponuđač „C.I.B.O.S." d.o.o. Ilijaš nije dostavljena u skladu sa zahtjevima definisanim Javnim oglasom, te je ista ocijenjena neprihvatljivom.

Naime, u tački IV predmetnog Javnog oglasa (Pravo učešća) propisano je da pravo učešće, između ostalog, imaju sva lica koja u svrhu vršenja predmetne usluge imaju na raspolaganju baždarenu mobilnu kolsku vagu sa mogućnošću elektronskog ispisa odvagnog lista.

U vezi sa navedenim, u tački VI Javnog oglasa (Sadržaj ponude) propisano je da ponuda za uništenje motornih vozila mora, između ostalog, sadržavati i dokaz da ponuđač na raspolaganju ima baždarenu mobilnu kolsku vagu sa mogućnošću elektronskog ispisa odvagnog lisita (u vlasništvu ili iznajmljenu po ugovoru o iznajmljivanju) - kopija upotrebne dozvole ako je vaga u vlasništvu ponuđača i kopiju upotrebne dozvole i ugovor o iznajmljivanju ukoliko je vaga iznaijmljena.

Uvidom u ponudu ponuđača „C.I.B.O.S." d.o.o. Ilijaš utvrđeno je da isti u svojoj ponudi broj 01-V/2019 od 21.05.2019. godine nije dostavio dokaz da raspolaže sa baždarenom mobilnom kolskom vagom.

Osim navedenog, ponuđač „C.I.B.O.S." d.o.o. Ilijaš izvršio je izmjenu uslova na propisanim obrascima za ponudu, cijenu ponude i nacrt ugovora, te u ponudi iznio uslove na način da je ponudio da se uništenje vozila vrši na licu mjesta mobilnom auto presom, a da se vaganje presanih auto školjki vrši na njihovoj vagi u njihovim skladištima ili vagu koju odredi UIO, što nije u skladu sa uslovima iz Javnog oglasa.

Nadalje, u tački VI Javnog oglasa (Sadržaj ponude) propisano je da ponuda za uništenje motornih vozila mora, između ostalog, sadržavati i pismenu izjavu ponuđača da će predmetna vozila preuzeti u roku od 15 dana računajući od dana potpisivanja ugovora, osim u slučaju postojanja objektivnih okolnosti koje onemogućavaju ispunjenje navedene obaveze.

Uvidom u ponudu ponuđača „C.I.B.O.S." d.o.o. Ilijaš utvrđeno je da je uz ponudu od 21.05.2019. godine dostavljena pismena izjava da će predmetna vozila preuzeti u roku od 9 (devet) mjeseci računajući od dana potpisivanja ugovora, što nije u skladu sa uslovima iz predmetnog Javnog oglasa.

Isto tako, u tački VI Javnog oglasa (Sadržaj ponude) propisano je da ponuda za uništenje motornih vozila mora, između ostalog, sadržavati i dinamiku / dinamički plan uništenja motornih vozila za svaki LOTposebno.

Ponuđača „C.I.B.O.S." d.o.o. Ilijaš u svojoj ponudi nije dostavio traženi dinamički plan uništenja predmetnih vozila.

Kako ponuda ponuđača „C.I.B.O.S." d.o.o. Ilijaš nije dostavljena u skladu sa uslovima propisanim Javnim oglasom, ista nije bila predmet daljeg vrednovanja.

5. Ponuda ponuđač „TOLA COMPANV' d.o.o. Zenica nije dostavljena u skladu sa zahtjevima definisanim Javnim oglasom, te je ista ocijenjena neprihvatljivom.

Naime, u tački IV predmetnog Javnog oglasa (Pravo učešća) propisano je da pravo učešće, između ostalog, imaju sva lica koja u svrhu vršenja predmetne usluge imaju na raspolaganju baždarenu mobilnu kolsku vagu sa mogućnošću elektronskog ispisa odvagnog lista.

U vezi sa navedenim, u tački VI Javnog oglasa (Sadržaj ponude) propisano je da ponuda za uništenje motornih vozila mora, između ostalog, sadržavati i dokaz da ponuđač na raspolaganju ima baždarenu mobilnu kolsku vagu sa mogućnošću elektronskog ispisa odvagnog lista (u vlasništvu ili iznajmljenu po ugovoru o iznajmljivanju) - kopija upotrebne dozvole ako je vaga u vlasništvu ponudača i kopiju upotrebne dozvole i ugovor o iznajmljivanju ukoliko je vaga iznajmljena.

Uvidom u ponudu ponuđača „TOLA COMPANV' d.o.o. Zenica utvrđeno jie daje uz ponudu broj l/TC-UIO/19 od 04.05.2019. godine dostavljen dokaz da raspolaže vagom sljedećih karakteristika: Elektromehanička vaga KV60, proizvođača TEHNOMER FUTOG, serijski broj: 211/10.

U pogledu prednje navedenog, Komisija se dana 10.06.2019. godine obratila „PRECIZ- VULIN DJORDJE" s.p. Banja Luka, inspekcijskom tijelu ovlaštenom za verifikaciju mjerila mase, sa molbom za pojašnjenje da li se ponuđana vaga može smatrati mobilnom kolskom vagom sa mogućnošću elektronskog ispisa odvagnog lista, u smislu tačke IV Javnog oglasa.

Dana 10.06.2019. godine dostavljen je odgovor od strane „PRECIZ-VULIN DJORDJE" s.p. Banja Luka u kojem se, između ostalog, navodi da je ponuđena kamionska vaga sa čeličnim mostom, da se navedena vaga može premještati sa jedne na drugu lokaciju, ali da se takvo premještanje obično vrši kod promjene lokacije imaoca mjerila ili kod promjene vlasnika, da je za premještanje ovakvih vaga potrebno obezbjediti čvrstu podlogu, asfaltnu ili betonsku, te da samo premještanje iziskuje određeni vremenski period, te ponovnu verifikaciju (baždarenje) vage kako bi se mogla koristiti, te da ukoliko vaga posjeduje printer, ista ima mogućnost ispisa odvage, preko mjemog ili nadređenog softvera.

U vezi sa navedenim, Komisija se dana 12.06.2019. godine obratila i ponuđaču „TOLA COMPANV' d.o.o. Zenica sa zahtjevom za pojašnjenje ponude odnosno sa zahtjevom da pojasni da li je ponuđena vaga sa čeličnim ili betonskim mostom, da li se ista može premjestiti na lokacije na kojima su smještana vozila koja su predmet uništenja, da li premještanje ponuđene vage iziskuje ponovnu verifikaciju (baždarenje) iste, odnosno da pojasni na koji način će izvršiti vaganje sa ponudenom vagom u slučaju da njegova ponuda bude proglašena najpovoljnijom, uzimajući u obzir rokove propisane u navedenom Javnom oglasu, a sve u cilju pravilnog postupanja UIO u predmetnom postupku.

Dana 13.06.2019. godine dostavljen je odgovor od ponuđača „TOLA COMPANV' d.o.o. Zenica u kojem, između ostalog, konstatuje da "mobilna kolska vaga", koja je tražena Javnim oglasom, ne postoji (barem u regionu se ne koriste takve vage), da se vjerovatno mislilo na mobilni kolski indikator koji mjeri isključivo osovinsko opterećenje i koji uglavnom koristi policija tj. saobraćajna inspekcija koja mjeri osovinska opterećenja na cesti na posebno uređenim (ravnim-vaser vaga) površinama, da se takve vage ne koriste u realnom mjerenju tereta jer iste nisu mjerodavne, ukazujući da u svakom od gradova u kojem se nalaze vozila postoje industrijske zone, carinski terminali, razne firme, pjeskare-šljunkare, rudnici, iskopi, radilišta, cementare i mnoge druge opcije za korištenje vaga koje se svakako umjerene - baždarene na način koji Upravi odgovara i svakako sa el. ispisom vagarskog lista koji se može printati u više primjeraka itd, te da bi se sa komisijom koja će biti zadužena za valjanost i regularnost kupoprodaje usaglasili na kojem mjestu bi se vršila zvanična vaganja itd, da u krugu skladišta u Zenici imaju svoju kolsku stacionarnu Vagu, za koju su dostavili dokaz o umjerenosti valjanosti, te da se tu može vršiti odredena vaganja ukoliko ista budu neophodna.

Kako ponuda ponuđača „TOLA COMPANV' d.o.o. Zenica nije dostavljena u skladu sa uslovima propisanim Javnim oglasom, ista nije bila predmet daljeg vrednovanja.

Tačkom VII Javnog oglasa (Kriterij dodjele ugovora), propisano je da se ugovor zaključuje sa ponudačem koji ispunjava uslove propisane u Javnom oglasu i koji ponudi najpovoljnije ocijenjenu prihvatljivu ponudu za uništenje i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja, te da se najpovoljnijom ponudom smatra ona ponuda u kojoj je ponuđena najviša cijena po kg korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja.

Kako je za LOT II - Uništenje motornih vozila smještenih u skladištima pri Regionalnom centru Sarajevo i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja i LOT IV - Uništenje motornih vozila smještenih u skladištima pri Regionalnom centru Mostar i otkup korisnih otpadaka i ostataka predmeta uništenja ponuđač „M.Z. COMPANY' d.o.o. Mostar dostavio prihvatljivu ponudu, odnosno ponuda koja je u skladu sa uslovima propisanim Javnim oglasom, to je Komisija dala preporuku direktoru UIO da se ponuda ponuđa „M.Z. COMPANV' d.o.o. Mostar ocijeni najpovoljnijom za navedene LOT-ove, te da se sa navedenim ponuđačem pnstupi postupku zaključivanja ugovora.

Prihvatajući prijedlog Komisije odlučeno je kao u dispozitivu ove odluke.

 

Pouka o pravnom lijeku:

Protiv ove odluke dozvoljen je prigovor u pismenoj formi u roku od 15 dane računajući od dana kada je ponuđač primio odluku odnosno obavještenje o izboru najpovoljni eg ponuđača.

Prigovor se podnosi Upravi za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine, Bana Lazarevića BB.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: