Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 09.09.2019. 16:22

Građevinske usluge u tekućem održavanju

Izvor: Akta.ba, 05.09.2019.

Broi: 19769/19.

Dana:27.08.2019. godine

 

Na osnovu člana 64., člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14} i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik, na Preporuku Komisije za javne nabavke broj: 16771/19. od 16.07.2019. godine u predmetu: „Nabavka građevinskih usluga u tekućem održavanju" - putem otvorenog postupka interni broj: 22/19, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba pod brojem: 1276-1-2-398-3-339/19 od 19.06.2019. godine, Uprava Preduzeća na sjednici održanoj dana,27.08. 2019. godine, donosi sledeću:

 

O D L U KU

o dodjeli okvirnog sporazuma u postupku javne nabavke: „Nabavka građevinskih usluga u tekućem održavanju" - putem otvorenog postupka

intemi broj: 22/19

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 16771/19. od 16.07.2019. godine u postupku „Nabavka građevinskih usluga u tekućem održavanju" - putem otvorenog postupka interni broj: 22/19, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba pod brojem: 1276-1-2-398-3-339/19 od 19.06.2019. godine, te se okvirni sporazum na period do 12 mjeseci i maksimalne finansijske vrijednosti do 110.000,00 KM bez PDV-a dodjeljuje ponuđaču INTER TRANS" d.o.o. Ugljevik.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 dana, računajući od dana obaviještenja o izboru najbolje ocjenjenog ponuđača.

 

Član 3.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.

 

Član 6.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

Postupak javne nabavke pokrenut je Posebnom odlukm Uprave preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 4346/19 od 25.02.2019. godine i Odlukom o davanju saglasnosti MH "ERS" - MP a.d. Trebinje broj: 1.1/03/1-687-2/19 od 14.06.2019. godine.

Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka.

Procijenjena vrijednost javne nabavke (bez PDV-a) je 110.000,00 KM

Obavještenje o nabavci broj: 1276-1-2-398-3-339/19 od 19.06.2019. godine.

Komisija za javne nabavke Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 15870/19 od 15.07.2019. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 16771/19. od 16.07.2019. godine.

U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponude i o tome sačinila odgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno slijedeće:

Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a

Neblagovr emeno primljene ponude

1

JNTER TRANS" d.o.o. Ugljevik

15887/19 od 15.07.2019. u 0847

160.000,00 KM

 

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 15.07.2019. godine do 10°° časova.

 

ANALIZA PONUDA

Analizom pristiglih ponuda, uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije, Komisija je konstatovala sljedeće:

ANALITIĆKI PRIKAZ ZAHTJEVANIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE Ll RAZLOZI ELIMINICIJE PONUĐAĆA

           

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRZI

Ponuđač1 -

„INTER TRANS," d.o.o. Ugljevik

Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije, Aneks 4

Dostavljen

Nacrt ugovora i okvirnog sporazuma.Aneks 5

Dostavljen

Popis izvršenog ugovora.Aneks 6

Dostavljen

Potvrda o izvršenom ugovoru

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN, Prilog 1

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 47. ZJN, Prilog 2

Dostavljena

Potvrda poslovne banke ili druge finansijske institucije

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 50. ZJN, Prilog 3

Dostavljena

Dokumentacija u skladu sa tačkom 4.10 pod b) Tenderskog dokumenta

Dostavljena

Aktuelni Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Ovjerena i popunjena Izjava za član 52. ZJN, Pritog 4

Dostavljena

Garancija za ozbiljnost ponude, Prilog 5

Dostavljena

 

 

Ponuda ponuđača „INTER TRANS," d.o.o. Ugljevik u postupku javne nabavke „Nabavka građevinskih usluga u tekućem održavanju" - putem otvorenog postupka interni broj: 22/19, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ein.qov.ba pod brojem: 1276-1-2-398-3-339/19 od 19.06.2019. godine, ispunjava sve tehničke, formalno-pravne zahtjeve i minimum kvalifikacionih uslova zahtjevanih tenderskim dokumentom, te je ista prihvatljiva za Ugovorni organ.

Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku zaprimtjena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa Članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona.

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

u skladu sa Zakonom,

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA 0 PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa u pisanoj formi, direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom, na adresu:

Mješoviti holding „EPS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik.

Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: