Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 23.07.2020. 09:41

Usluge održavanja vatrogasnih vozila i opreme

Izvor: Akta.ba, 16.07.2020.

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka a)., člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14), te na osnovu preporuke Komisije za nabavke, a po provedenom postupku za nabavku usluga putem otvorenog postupka javne nabavke, Pomoćnik gradonačelnika za Službu civilne zaštite, donosi

 

ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se preporuka Komisije za nabavke, te se okvirni sporazum za nabavku usluga održavanja vatrogasnih vozila i opreme, dodjeljuje ponuđaču ''SPUTER'' DOO TUZLA koji je dostavio svoju ponudu broj: 28-2020 od 07.07.2020. godine u kojoj je ponuđena cijena od 40,00 KM/norma satu bez PDV-a odnosno 46,80 KM/norma satu sa uračunatim iznosom PDV-a.

Član 2.

Ova odluka se dostavlja ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

Član 3.

Ova odluka objavit će se na web-stranici ugovornog organa (www.tuzla.ba) istovremeno s upućivanjem ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

Član 4.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 11/11-C-000289-2020 od 25.06.2020. godine. Postupak nabavke je proveden putem otvorenog postupka za koji je objavljeno Obavještenje o nabavci broj: 1004-1-2-76-3-148/20 na Portalu javnih nabavki dana 26.06.2020. godine. Postupak nabavke provela je Komisija za nabavke imenovana Rješenjem broj: 11/11-C-000289-2020 od 25.06.2020. godine. U toku postupka javne nabavke Komisija je zaprimila pristiglu ponudu, izvršila njeno otvaranje, te pregled i ocjenu ponude prema zahtjevima i kriterijima iz tenderske dokumentacije.

U postupku javne nabavke utvrđeno je slijedeće:

- da je ukupan broj pristiglih ponuda 1 (jedan);

- da je blagovremeno zaprimljena 1 (jedna) ponuda;

- da nije bilo neblagovremenih ponuda;

- da je jedna ponuda prihvatljiva i da nema neprihvatljivih ponuda.

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju utvrđeno je da je ponuđač „SPUTER“ DOO TUZLA jedini dostavio ponudu koja je prihvatljiva, te je odlučeno kao u članu 1. ove odluke.

POUKA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke Uredu za razmatranje žalbi putem ugovornog organa.

 

Bosna i Hercegovina

Pomoćnik gradonačelnika za Službu civilne zaštite Federacija Bosne i Hercegovine

Tuzlanski kanton

GRAD TUZLA

Služba za civilne zaštite Slavko Stjepić, dipl.ing.arh.

Broj: 11/11-C-000289-2020

Datum, 16.07.2020. godine

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: