Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.02.2021. 15:29

Sitni kancelarijski materijal

Izvor: Akta.ba, 03.02.2021.

Broj: 04/4-11-2476/20-3

Datum: 03.02.2021.godine

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b) najniža cijena, člana 70. st. 1,3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („SI. glasnik BiH“, broj 39/14), člana 57. Statuta općine llijaš, («Službene novine Kantona Sarajevo«, br.20/09, 46/18), na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 04/4-11-2476/20-3 od 02.02.2021.godine, u postupku javne nabavke roba: Nabavka i sukcesivna isporuka kancelarijskog materijala za potrebe Općine llijaš za period 2021-2024. godina, Lot-3: Nabavka i sukcesivna isporuka sitnog kancelarijskog materijala za period 2021-2024.godine, Općinski načelnik je donio

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se preporuka Komisije za javnu nabavke, broj: 04/4-11-2476/20 od 02.02.2021.godine, i okvirni sporazum za javnu nabavku roba: Nabavka i sukcesivna isporuka kancelarijskog materijala za potrebe Općine llijaš za period 2021-2024. godina, Lot-3: Nabavka i sukcesivna isporuka sitnog kancelarijskog materijala za period 2021-2024.godine, dodjeljuje se ponuđaču: "R&S" d.o.o. Sarajevo, ponuda broj 35/2021 od 05.01.2021 .godine, čija cijena bez PDV-a iznosi: 1.723,98 KM odnosno 2.027,59 KM sa PDV-om, kao najbolje ocijenjenom.

Odobravaju se dodatna sredstva u iznosu od 723,98 KM bez PDV-a ra realizaciju okvirnog sporazuma.

Član 2.

Ponuđač je obavezan dostaviti dokaze o ispunjavanju uslova po članu 45. ZJN-a, a kako je definisano tenderskom dokumentacijom.

Prijedlog okvirnog sporazuma o nabavci dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču "R&S" d.o.o. Sarajevo odmah po dostavi dokumentacije iz predhodnog stava ovog člana, a u skladu sa čl. 98 stav (2) tačka a)

Zakona o javnim nabavkam.

Član 3.

Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba za privredu i finansije.

Član 4.

Ova odluka objavit će se na web-stranici općine, www.ilijas.ba, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

Čian 5.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja, i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

Obrazlože nj e

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 04/4-11-2476/20, od 03.12.2020.godine.

Javna nabavka je sprovedena konkurentskim zahtjevom za dostavu ponuda.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 58.000,00 KM i to za Lot 3: 1.000,00 KM.

Obavještenje o nabavci broj: 976-1-1-131-3-89/20 objavljeno je na Portalu javnih nabavki 14.12.2020.god. Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 04/4-11-2476/20 od 03.12.2020.godine.

Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 03.02.2021.godine, zapisnik o ocjeni ponuda sa preporukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 04/4-11-2476/20-3 od 02.02.2021.godine, u postupku javne nabavke roba: Nabavka i sukcesivna isporuka kancelarijskog materijala za potrebe Općine llijaš za period 2021- 2024. godina, Lot-3: Nabavka i sukcesivna isporuka sitnog kancelarijskog materijala za period 2021- 2024.godine, a na osnovu kojih je i donešena ova Odluka.

U postupku o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

-           daje ukupan broj pristiglih ponuda 1 (jedna);

-           da je blagovremeno zaprimljena 1 (jedna) ponude;

-           daje ponuda prihvatljiva;

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice daje Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Općinski načelnik nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavku.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskim dokumentom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je daje izabrani ponuđač najbolje ocijenjen zbog:

Najniže cijene, čime je utvrđen i njihov sukcesivni red kako slijedi:

R.br.

NAZIV PONUĐAČA

Ponuđena cijena bez PDV-a u KM

Ponuđena cijena sa PDV-om u KM

1.

"R&S" d.o.o. Sarajevo

1.723,98

2.027,59

Izabrani ponuđač je izabran primjenjujući kriterij najniže cijene.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) najniža cijena, Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.

POUKA 0 PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove odluke može se uputiti žalba u roku od 10 (deset) dana od dana prijema Odluke.

Žalba se podnosi u pisanoj formi Uredu za razmatranje žalbi, a putem Ugovornog/prvostepenog organa.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: