Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.02.2021. 11:53
Potrošni materijal
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d.Trebinje Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik
Вroj: 1686/21
Dana, 29.01.2021. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1,2,3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 1541/21 od 27.01.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka repro i potrošnog та1егуа1а" - putem otvorenog postupka, interni broj: T -103/20-P1, objavljenom na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba pod brojem: 1276-1-1-877-3-508/20 od 22.10.2020. godine, Uprava Preduzeća, na sjednici održanoj dana 29.01.2021 godine, donosi:
ODLUKU
o izboru najbolje ocijenjenog ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka repro i potrošnog materijala" - putem otvorenog postupka nabavke, interni broj: T-103/20-P1
LOT 2- Nabavka potrošnog materijala
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 1541/20 od 27.01.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka герго i potrošnog materijala", interni broj: T-103/20-P1, LOT 2 -Nabavka potrošnog materijala, te se okvirni sporazum dodjeljuje ponuđaču „MB MONT-lNVEST" D.O.O. UGLJEVIK па period do 12 mjeseci i na iznos do 14.000,00 KM bez PDV-a.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 15 dana, računajući od dana obavjeStenja o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti, u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Za reaiizactju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale Preduzeća i Služba za pravne i korporativne poslove Preduzeća.
Član 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama BiH.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Odluke Uprave Preduzeća broj: 16232/20 od 07.07.2019. godine.
Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka.
Procijenjena vrijednost javne nabavke je cca 54.000,00 KM bez PDV-a, a konkretno za Lot 2-Nabavka potrošnog materijala, procijenjena vrijednost tznosi 14.000,00 KM.
Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki pod brojem: 1276-1-1-877-3-508/20 od 22.10.2020. godine, a Ispravka za obavještenje o nabavci objavljena je dana 02.12.2020. godine na portalu javnih nabavki pod brojem: 1276-1-1-877-8-552/20.
Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 31598/20 od 21.12.2020. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 1541/20 od 27.01.2021, godine.
U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu ponuda i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 31825/20 od 22.12.2020. godine, u kojem je utvrđeno da je do krajnjeg roka za prijem ponuda za predmetnu nabavku (do 22.12.2020. godine do 11:00 časova), zaprimljena jedna ponuda, i to ponuda ponuđača „MB MONT- INVEST" D.O.O. UGLJEVIK, broj: 31800/20 od 22.12.2020. godine (zaprimljena u 10:40 časova). a čija cijena ponude iznosi 48.572,00 KM.
ANALIZA PONUDA
Analizom pristiglih ponuda, uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i vaiidnosti dokumentacije, Komisija je konstatovala sljedeće:
ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE Ll RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA
LOT 2 - Nabavka potrošnog materijala;
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE |
„МВ MONT-INVEST" D.O.O. UGLJEVIK |
PONUDA MORA DA SADRŽI |
|
Obrazac za dostavlianie Ponude - |
Dostavlien |
Aneks 2 |
Dostavlien |
Obrazac za ciienu ponude - Aneks 3 |
Dostavljen |
Obrazac za povjerljive informacije - |
Dostavljen |
Aneks 4 |
|
PotDisan i ovieren nacrt okvirnoo |
Dostavljen |
sporazuma i uoovora - Aneks 5 |
|
PoDis izvršenoa uaovora - Aneks 6 |
Dostavlien |
Potvrda o izvršenim uqovorima |
Dostavljena |
f20.000.00 KM) |
|
Ovjerena Izjava ponuđača u vezi člana |
Dostavljena |
52. ZJN BiH - Priloq 3 |
|
Ovjerena Izjava u vezi člana 45. ZJN |
Dostavliena |
BiH |
|
Izvod iz sudskop registra |
Dostavljen |
Ovierena Izjava ponuđača u vezi člana |
Dostavljena |
47. ZJN BiH |
|
Potvrda banke o solventnosti i |
Dostavljena |
likvidnosti |
|
Ponuda ponuđača „МВ MONT-INVEST" D.O.O. UGLJEVIK, koja je dostavljena za LOT 2 - Nabavka potrošnog materijala, predmetne nabavke, ispunila je sve tehničke, formalno-pravne zahtjeve i minimum kvalifikacionih uslova, te je prihvatljiva za Ugovorni organ.
Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. S obzirom na to da je za predmetnu nabavku zaprimljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu koriStenja E-aukcije („Službeni glasnik BiH" broj 66/16), E-aukcija se пе može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona.
U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene Ćinjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđaća, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding nERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 jjgljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
USLUŽNOST DOO, SARAJEVO - ul. Branilaca Sarajeva br. 39 71000 Centar
-
INKOS EXPORT-IMPORT d.o.o. Kakanj - Ul.311. Lahke brigade broj 153 72240 Kakanj
-
ITALGROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Stara cesta bb 71320 Vogošća
-
MB MONT-INVEST d.o.o. Ugljevik - Prve majevičke brigade 4/5 76333 Ugljevik
-
Max Trgovine d.o.o. Zenica - Ul. Muftije Šemsekadića bb 72000 Zenica
-
CTECH d.o.o. Sarajevo - ul. Rustempašina broj 1 71210 Ilidža
-
MIKADO d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulić broj 65 71000 Sarajevo
-
AFFETTO d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Mimar Sinana broj 26 71000 Sarajevo