Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.03.2021. 13:12
Zamrznuti program
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
KANTON SARAJEVO
JU „Djeca Sarajeva"
Broj: 07-01-67/21
Sarajevo, 26.01.2021. godina
Na osnovu člana 64. stav (1) i člana 70. stav 1.,2.3. i 6. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH",broj 39/14), na preporuku Komisije za javne nabavke br:07-01- 39/1/21 od 20.01.2021. godine, direktor Javne ustanove "Djeca Sarajeva" donosi
ODLUKU
O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA
I
Prihvata se preporuka Komisije za javne nabavke br: 07-01-39/1/21 od 20.01.2021. godine i okvirni sporazum za javnu nabavku ROBA-NABAVKA HRANE I PIĆA LOT 4 ZAMRZNUTI PROGRAM dodijeljuje se ponuđaču Vinojug doo, ponuda od 14.01.2021. godine, za ponuđenu cijenu od 39.885,00 KM (bez PDV-a) kao najbolje ocijenjenom ponuđaču u okviru sprovedenog postupka nabavke.
II
Ugovor o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču, po protoku roka od 15 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obavješteni o izboru.
III
Ova Odluka objaviti će se na web stranici jJdiecas@qov.ba, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabvakama.
IV
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
V
Za izvršenje ove Odluke zadužuje se Služba nabavke, distribucije i održavanja.
Obrazloženje:
Postupak javne nabavke pokretnut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke br: 07-01-846/20 od 04.12 2020. godine Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost nabavke (bez PDV-a) je 96.000,00KM.
Obavijest o javnoj nabavci objavljena je na Portalu javnih nabavki br: 702-1-1-175-3-71/20. Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom 07-01-09/21 od 07.01.2021. godine. Komisija za javnu nabavku dostavila je Zapisnik o ocjeni ponuda br: 07-01-39/21 od 20.01.2021. godine koji se smatra Izvještajem o radu Komisije i preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača, u postupku javne nabavke ROBA - NABAVKA HRANE I PIĆA LOT 4- SMRZNUTI PROGRAM. Utvrđeno je da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno slijedeće: -da je broj prispjelih ponuda 2 (dvije) ponude i to:
1.TPDC dd Sarajevo
2.Vinojug doo Sarajevo
- prispjele ponude su blagovremene. Formalno-pravno ispravne ponude su ponude ponuđača: 1. Vinojug doo Sarajevo
Formalno-pravno neispravne ponude su ponude ponuđača: 1. TPDC dd Sarajevo
Ponuda ponuđača TPDC dd Sarajevo se smatra neprihvatljivom iz sljedećih razloga:
Razlozi za odbijanje ponude
U dijelu Način izrade ponude, jasno stoji da su ponuđači dužni dostaviti original i kopiju ponude za svaki lot za koji se prijavljuju.
Ponuđač TPDC nije dostavio kopiju ponude.
U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača te ocjenu prispjele ponude, shodno kriterijima iz tenderske dokumentacije. U postupku ocjene provedenog postupka, rukovodilac ugovornog organa nije našla razloge nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za nabavku, te da je Komisija pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju, neosporno je da je izabrani ponuđač najbolje ocijenjen zbog prihvatljivosti ponude i ponuđene cijene
Naziv/ime ponuđača |
Ponuđena cijena (bez PDV-a) |
||
Vinojug doo |
39.855,00 KM |
|
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav (1) Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu. U PRILOGU ODLUCI: Zapisnik sa ocjena ponuda: 07-01-37/21 od 20.01.2021. godine
POUKA 0 PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema iste.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
LEDO d.o.o. Čitluk - Gospodarska zona, Tromeđa broj 1 88260 Čitluk
-
GRADJAPROMET d.o.o Bijeljina - Pavlovića put br.34 76300 Bijeljina
-
D.o.o.LALA I LAĆO Bijeljina - Prvog maja br.14 76300 Bijeljina
-
REDEX Banovići d.o.o. - ul. 10. Septembar br. 88 A 75290 Banovići
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
MEŠIĆ-COM d.o.o. Gradačac - Kerep, Kerepski put bb 76250 Gradačac
-
ROBOT GENERAL TRADING Co d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta br. 41 71000 Sarajevo
-
Andrea & Giovanni d.o.o. Čitluk - ul. Majke Terezije 27 88260 Čitluk
-
DOMINO DISKONT d.o.o. Vitez - Poslovni centar-PC 96-2 72250 Vitez
-
04.12.2020