Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.03.2021. 15:36
Pekarski proizvodi
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
KANTON SARAJEVO
JU „Djeca Sarajeva"
Broj: 07-01-65/21
Sarajevo, 26.01.2021. godina
Na osnovu člana 64. stav (1) i člana 70. stav 1. 2. 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 39/14), na preporuku Komisije za javne nabavke br: 07-01- 38/1/21 od 20.01.2021. godine, direktor Javne ustanove "Djeca Sarajeva" donosi
ODLUKU
O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA
I
Prihvata se preporuka Komisije za javne nabavke br: 07-01-38/1/21 od 20.01.2021. godine i okvirni sporazum za javnu nabavku ROBA-NABAVKA HRANEI PIĆA LOT 2 PEKARSKI PROIZVODI dodijeljuje se ponuđaču MBA Centar doo, ponuda od 14.01.2021. godine, za ponuđenu cijenu od 39.877,00 KM (bez PDV-a) kao najbolje ocijenjenom ponuđaču u okviru sprovedenog postupka nabavke.
II
Ugovor o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču, po protoku roka od 15 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obavješteni o izboru.
III
Ova Odluka objaviti će se na web stranici judjecas(5)gov.ba, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabvakama.
IV
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
V
Za izvršenje ove Odluke zadužuje se Služba nabavke, distribucije i održavanja.
Obrazloženje:
Postupak javne nabavke pokretnut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke br: 07-01-846/20 od 04.12 2020. godine Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost nabavke (bez PDV-a) je 40.000,00KM.
Obavijest o javnoj nabavci objavljena je na Portalu javnih nabavki br: 702-1-1-175-3-71/20. Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom 07-01-09/21 od 07.01.2021. godine. Komisija za javnu nabavku dostavila je Zapisnik o ocjeni ponuda br: 07-01-38/21 od 20.01.2021. godine koji se smatra Izvještajem o radu Komisije i preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača, u postupku javne nabavke ROBA - NABAVKA HRANE I PIĆA LOT 2- PEKARSKI PROIZVODI. Utvrđeno je da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno slijedeće: da je broj prispjelih ponuda 2 (dvije) ponude i to:
1.Sprind dd Sarajevo
2.MBA Centar doo Vogošća
prispjele ponude su blagovremene. Formalno-pravno ispravne ponude su ponude ponuđača: 1. MBA Centar doo Vogošća
Formalno-pravno neispravne ponude su ponude ponuđača: 1. Sprind dd Sarajevo
Ponuda ponuđača Sprind dd Sarajevo se smatra neprihvatljivom iz sljedećih razloga:
Razlozi za odbijanje ponude
Ponuđač u dijelu Tehnička i profesionalna sposobnost nije postupio u skladu sa TD. Naime u ovom djelu TD se navodi "Ovjerena i potpisana referentna lista glavnih isporuka roba koja su predmet LOT-a za koji se dobavljač prijavljuje, a koje su izvršene u prethodne 3 finansijske godine, sa ukupnim vrijednosnim iznosima, datumima, primaocima uz osiguranje dokumenata o izvršenim isporukama koje su izdali primaoci ili dokumenti o izvršenim isporukama, ili ukoliko se takve potvrde ne mogu dobiti izvan kontrole dobavljača, samo uz ovjerenu i potpisanu izjavu dobavljača o izvršenim isporukama, uz prezentaciju ovjerenih kopija ugovora čija se sličnost odnosi na predloženi ugovor, pri čemu vrijednost ugovora za svaku godinu treba biti u minimalnom iznosu vrijednosti LOT-a za koji se dobavljač prijavljuje, a ako je dobavljač počeo sa radom manje od godinu dana, minimalno polovina vrijendosti LOT-a za koji se dobavljač prijavljuje. Ovjerene kopije Ugovora ne smiju biti straije od 3(tri) mjeseca u momentu dostavljanja ponuda."
Ponuđač nije popunio referentnu listu, te u skladu s tim nije ispunio ovaj zahtjev TD.
Dalje se u istom djelu TD se navodi "Za sve LOT-ove gdje su tražene fotografije moraju biti dostavljene u koloru sa jasnom rezolucijom, na svakoj fotografiji za svaki artikal MORA biti čitko vidljiva deklaracija proizvoda slika veličine A4, ovjerene i čvrsto uvezane i numerisane prema rednom broju naznačenim u Obrascu za cijenu ponude za svaki LOT posebno zapakovani u neprovidnom kovertu, sa naznakom „Uzorci roba za LOT". Ukoliko fotografija ne bude dostavljena u traženom obliku ponuda će se odbaciti kao neprihvatljiva."
(deset) dana od dana prijema iste.
Ponuđač nije dostavio fotografije koje su numerisane u skladu sa Obrascom za cijenu ponude, a pored toga na fotografijama nije vidljiva deklaracija proizvda.
U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača te ocjenu prispjele ponude, shodno kriterijima iz tenderske dokumentacije. U postupku ocjene provedenog postupka, rukovodilac ugovornog organa nije našla razloge nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za nabavku, te da je Komisija pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju, neosporno je da je izabrani ponuđač najbolje ocijenjen zbog prihvatljivosti ponude i ponuđene cijene
Naziv/ime ponuđača Ponuđena cijena (bez PDV-a)
1 MBA Centar doo 39.877,00 KM
I7 navedenih razloga, primjenom člana 64. stav (1) Zakona 0 javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu.
POUKA 0 PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SPRIND d.d. Rajlovac-Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
MESNA INDUSTRIJA RAKITNO d.o.o. Posušje - Malucanovići 1 88240 Posušje
-
Samostalni poljoprivredni proizvođać vl. AHMETAŠEVIĆ MIRSADA Lukavac - Sarajevska 10 75300 Lukavac
-
MBA-CENTAR d.o.o. - Ul. Hasana Merdžanovića br. 3 71320 Vogošća
-
Bereg Miodrag Planinčić s.p. Sokolac - Ive Andrića 2 A, Sokolac, Sokolac 71350 Sokolac
-
KLAS d.o.o. Srebrenik - ul. Hazima Vikala bb 75350 Srebrenik
-
ADRIA MM d.o.o. Banja Luka, u likvidaciji - Prijedorski put bb 78000 Banja Luka
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
Moja pekara d.o.o. Banja Luka - Ulica Vladislava Skarića bb 78000 Banja Luka
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
RADIĆ - RADIĆ (RADOVAN) SAŠA s.p. - Vladislava Skarića bb, Banja Luka, Banja Luka 78101 Banja Luka
-
AD Dobojka Doboj - u stečaju - ul. Nikole Pašića broj 4 74000 Doboj
-
NOVA TRGOVINA-S d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 146 72240 Kakanj
-
04.12.2020