Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 18.03.2021. 15:40

Usluge servisa stanice za snabdijevanje gorivom

Izvor: Akta.ba, 16.03.2021.

Broj: 12- G-550/21
Dana, 11.03.2021.godine

 

Na osnovu člana 70. Zakona o javnim nabavkama (Službeni glasnik BiH br. 39/14) i člana 14.stav 3. Pravilnika o javnim nabavkama Gradske uprave Banja Luka (Službeni glasnik grada Banja Luka broj 34/19), Gradonačelnik Banjaluke donosi sljedeću

O D L U K U

I
Prihvata se prijedlog Komisije za javnu nabavku ''Servis stanice za snadbijevanje gorivom'', broj javne nabavke 20-404-8/21.

II
Utvrđuje se da je ponuda ponuđača „EUROMONT“ d.o.o. Banja Luka, ispunila uslove za kvalifikaciju i da je prihvatljiva za ugovorni organ.

III
„EUROMONT“ d.o.o. Banja Luka, bira se kao najpovoljniji ponuđač, jer je ponudio najnižu cijenu u iznosu: 19.878,30 KM sa PDV-om.

IV
Ugovorni organ zaključiće ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem, pod uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji. Prije zaključenja ugovora, najpovoljniji ponuđač iz tačke III ove odluke je dužan, u roku od 5 dana od dana prijema obavještenja o izboru, ugovornom organu dostaviti dokumente kojima dokazuje svoju ličnu sposobnost, ovi dokumenti su navedeni u članu 45. stav (2). Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14). Najpovoljniji ponuđač je dužan dostaviti originale ili ovjerene fotokopije navedenih dokumenata, s tim što ovi dokumenti ne smiju biti stariji od tri mjeseca računajući od dana podnošenja ponude.

 

O b r a z l o ž e nj e
Odlukom Gradonačelnika broj 12-G-245/21 od 09.02.2021. godine, pokrenut je postupak javne nabavke: ''Servis stanice za snadbijevanje gorivom''. Rješenjem Gradonačelnika broj 12-G-246/21 od 09.02.2021. godine, imenovana je Komisija za javnu nabavku.

Komisija za predmetnu javnu nabavku, provela je konkurentski zahtjev za dostavljanje ponuda, broj 20-404-8/21. Obavještenje o nabavci je objavljeno na portalu javnih nabavki dana 11.02.2021. godine pod brojem 320-7-2-19-3-42/21.Ispravka obavještenje objavljena pod brojem 320-7-2-19-3-42/21. Procijenjena vrijednost javne nabavke navedena u zahtjevu za javnu nabavku Odsjeka za poslove civilne zaštite i profesionalne teritorijalne vatrogasno-spasilačke jedinice iznosi: 17.000,00 KM bez PDV-a. Kriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača je najniža cijena. Predviđena je e-aukcija.

Pozivom za podnošenje ponude je traženo da ponuđači dostave sljedeće dokaze:
a) popunjen obrazac za ponudu - naziv i sjedište ponuđača, a za grupu ponuđača podatke o svakom članu grupe ponuđača, kao i jasno određenje člana grupe koji je ovlašćeni predstavnik grupe ponuđača za učešće u postupku javne nabavke, za komunikaciju i za zaključivanje ugovora,
b) izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tač.a) do d) ZJN (potpisana od strane lica ovlaštenog za zastupanje ponuđača i ovjerena od strane nadležnog organa – gradski/opštinski organ uprave ili notar),
v) ovjerena fotokopija izvoda iz sudskog registra ili rješenja o registraciji, ne starijeg od 6 mjeseci od isteka roka za podnošenje ponuda,
g) potpisan i ovjeren primjerak izjave u vezi člana 52. stav (2) ZJN-a (potpisana od strane lica ovlaštenog za zastupanje ponuđača i ovjerena od strane nadležnog organa – gradski/opštinski organ uprave ili notar),
d) popunjen i ovjeren obrazac za cijenu ponude (tehnička specifikacija),
đ) potpisani i ovjereni uslovi ugovora,
e) datum ponude, potpis i pečat ovlaštenog lica ponuđača,
ž) spisak povjerljivih informacija,
z) popis dokumenata uz ponudu,
i) punomoć za lice koje popunjava gore naveden izjave, ukoliko to lice nije ovlašteno za zastupanje ponuđača,
j) dokaz o preferencijalnom tretmanu (potvrda nadležne privredne komore o tome da li podliježu primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, u ovom postupku javne nabavke,
k) dozvolu za zbrinjavanje i upravljanje otpadom.

Dana 03.03.2021. godine u 11,40 časova Komisija je izvršila otvaranje ponuda, i tom prilikom konstatovala da je pristigla ponuda sledećeg ponuđača:
1) „EUROMONT“ d.o.o. Banja Luka, ukupna cijena ponude iznosi.................... 19.878,30 KM sa
PDV-om.

Dana 04.03.2021. godine u 09:00 časova, Komisija je pristupila pregledu i ocjeni ponuda i tom prilikom konstatovala sljedeće:
Ponuda broj 1. „EUROMONT“ d.o.o. Banja Luka

Ponuda pod rednim brojem 1. od 03.03.2021. godine, koverta sa ponudom ispravno zatvorena i zapečaćena. Ponuđač je ispunio uslove za kvalifikaciju i ponuda je prihvatljiva
za ugovorni organ.
Predviđena je e-aukcija ali s obzirom da je dostavljena samo jedna ponuda ista nije ni zakazivana. 

S obzirom da je ponuđač „EUROMONT“ d.o.o. Banja Luka, ponudio najnižu cijenu ponude, Komisija se jednoglasno opredjelila za ponudu datog ponuđača. Shodno tome, Komisija smatra da je navedeni ponuđač kompetentan, pouzdan i sposoban da izvrši dodijeljeni ugovor, te je valjalo prihvatiti preporuku Komisije, i donijeti odluku kao u dispozitivu.

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u pisanoj formi Kancelariji za razmatranje žalbi, Filijala u Banjaluci. Žalba se podnosi putem ugovornog organa – Gradonačelnika, Odsjeka za javne nabavke u roku od 5 dana od dana prijema obavještenja o izboru. Žalba se podnosi u 3 primjerka, direktno na protokol ugovornog organa u kancelariju 14 Gradske uprave Grada Banjaluka ili preporučenom pošiljkom.

 

G R A D O N A Č E L N I K
 Draško Stanivuković s.r. 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: