Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.03.2021. 09:57
Kameni agregati
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"
Matično preduzećeTrebinje Zavisno preduzeće
„Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik
Broj: 5706/21
Dana, 10.03.2021. godine
Na osnovu člana 64., člana 70. stav 1., 3 i 6. Zakona o javnim nabavkama {.Službeni glasnik BiH" broj: 39/14) i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik, na Preporuku Komisije za javne nabavke broj: 5511/21 od 09.03.2021. godine u predmetu: „Nabavka kamenih agregata" - konkurentski zahtjev za dostavu ponuda, interni broj: 1/21. Uprava Preduzeća na sjednici donosi sledeću:
ODLUKU
o dodjeli okvirnog sporazuma u postupku javne nabavke: „Nabavka kamenih agregata"
- konkurentski zahtjev za dostavu ponuda, Interni broj: 1/21
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 5511/21. od 09.03.2021. godine u postupku: .Nabavka kamenih agregata" - konkurentski zahtjev za dostavu ponuda, interni broj: 1/21, te se okvirni sporazum na period do 12 mjeseci i maksimalne finansijske vrijednosti do 45.500,00 KM bez PDV-a dodijeljuje ponuđaču „XD“ d.o.o. Gornja Trnova.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 dana, računajući od dana obaviještenja o izboru najbolje ocjenjenog ponuđača.
Član 3.
U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Pravna i Komercijalna služba Preduzeća.
Član 6.
Ova Odluka dostavlja se ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom Uprave Preduzeća broj: broj: 32698/20 od 30.12.2020. godine.
Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva.
Procijenjena vrijednost javne nabavke (bez PDV-a) je 45.500,00 KM
Obavještenje o nabavci broj: 1276-7-1-40-3-122/21 od 02.02.2021. godine.
Poziv za dostavljanje ponude u predmetnom postupku javne nabavke upućen je:
1. „XD" d.o.o. Gornja Trnova,
2. „JOVIĆ S&D" d.o.o. Ugljevik
3. „GAGI" d.o.o. Gornja Trnova
(Prilog: Poziv broj: 2057/21 od 02.02.2021. godine za dostavljanje ponude u postupku)
Komisija za javne nabavke imenovana Rješenjem Direktora Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 4425/21 od 01.03.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu ugovora broj: 55111/21 od 09.03.2021. godine.
U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu ponude i o tome sačinila odgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno slijedeće:
„Shodno Zapisniku sa otvaranja ponuda broj: 4838/21 od 03.03.2021. godine, do krajnjeg roka za prijem ponuda za predmetnu nabavku (do 03.03.2021. godine do 1000 časova), zaprimljene su dvije ponude, i to:
Naziv/ime ponuđača |
||||
Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema |
Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP |
Neblagovremeno primljene ponude |
||
1 |
„INGRAM" d.d. Srebrenik |
03.03.2021. godine u 908 časova |
45.010,00 KM |
/ |
2 |
„XD" d.o.o. Gornja Trnova |
03.03.2021. godine u 920 časova |
45.500,00 KM |
/ |
Krajnji rok za prijem ponuda bio je: do 03.03.2021. godine do 1000 časova. |
Komisija je dana 03.03.2021. godine izvršila otvaranje prispjele ponude i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 4838/21 od 03.03.2021. godine.
Zatvoreni sastanak na temu ocjene prispjele ponude. Komisija za javne nabavke je održala dana 09.03.2021. godine. (Prilog: Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 5510/21 od 09.03.2021. godine). Na navedenom sastanku konstatovano je sljedeće:
ANALIZA PONUDA:
Analizom pristiglih ponuda, uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije. Komisija je konstatovala sljedeće:
ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI |
Ponuđač „INGRAM" d.d. Srebrenik |
Ponuđač „XD“ d.o.o. Gornja Trnova |
Dokumentacija iz tačke 3.2 tenderskog dokumenta |
Dostavljena, nije u skladu sa zahtjevom iz Tenderskog dokumenta |
Dostavljena |
Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za povjerljive informacije - Aneks 4 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Potpisan i ovjeren nacrt ugovora i okvirnog sporazuma - Aneks 5 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Popis izvršenog ugovora Aneks 6 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Potvrda o izvršenom ugovoru |
Dostavljena |
Dostavljena |
Ovjerena Izjava u vezi člana 45. ZJN BiH - Prilog 1 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Izvod iz sudskog registra |
Dostavljen |
Dostavljen |
Ovjerena pismena izjava ponuđača iz člana 52. ZJN BiH - Prilog 2 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Nakon pregleda ponuda Komisija konstatuje da je ponuda ponuđača ,XD" d.o.o. Gornja Trnova prihvatljiva za ugovorni organ, odnosno da je imenovani ponuđač ispunio sve tehničke, formalno-pravne zahtjeve i minimum kvalifikacionih uslova zahtjevanih tenderskim dokumentom.
Ponuda ponuđača „INGRAM" d.d. Srebrenik nije prihvatljiva za ugovorni organ. Uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije Komisija je utvrdila da je ponuda ponuđača„INGRAM" d.d. Srebrenik neprihvatljiva za Ugovorni organ iz sljedećih razloga:
Tačkom 3.2 pod 1. Tenderskog dokumenta definisano je da su ponuđači u vezi sa predmetom nabavke obavezni u ponudi dostaviti:
„Ponuđači su obavezni dostaviti laboratorijski izvještaj o ispitivanju izdat od strane laboratorije akreditovane za ispitivanje kamenih agregata, koji obavezno mora sadržavati: naziv proizvođača kamenih agragata, lokaciju kamenoloma i svrhu ispitivanja (original ili ovjerena kopija."
Uvidom u ponudu imenovanog ponuđača je utvrđeno da je isti dostavio na stranama 198-206 Izvještaj o ispitivanju Tehničko-građevni kamen iz kamenoloma Duboki Potok broj: 3149/19 od 19.12.2019. godine izdat od strane CSS d.o.o. Zagreb. U Izvještaju su dati rezultati ispitivanja, ali samo za dio karakteristika, odnosno elemenata kvaliteta koji se zahtjevaju tačkom 3.1 tenderskog dokumenta.
Naime, u istom je navedeno Tlačna čvrstoća u suhom stanju 155 Mpa, dok je tenderskim dokumentom tačkom 3.1 pod 4. zahtjevano minimalno 180 Mpa. Zatim, upijanje vode navedeno je 0,4 %, a tenderskim dokumentom zahtjevano 0,3 %. Otpornost na smrzavanje, u Izvještaju navedeno da nema promjene, postojan, metoda ispitivanja HRN EN 12371, a tenderskim dokumentom zahtjevana metoda sa rastvorom Na2S04.
Navedeni Izvještaj kao takav nije kompletan kao dokaz za uslov iz tačke 3.1. tenderskog dokumenta.
Uvidom u drugu dokumentaciju ponuđača .INGRAM" d.d. Srebrenik, dostavljenu na stranama 208-211 svoje ponude, utvrđeno je da ista nije u skladu sa zahtjevom iz tačke 3.1 tenderskog dokumenta.
Naime, imenovani je dostavio Izvještaj o ispitivanju broj: 72562-0288/21 za prirodni željeznički tucanik izdat od strane „INSTITUT IGH" d.d. Zagreb. U navedenom Izvještaju je navedeno upijanje vode 0,5 %, a tenderskim dokumentom zahtjevano 0,3 %. Otpornost na habanje po „micro-Deval", dok je tenderskim dokumentom zahtjevano otpornost na habanje po metodi „Los Angelos".
Tačkom 3.1. pod 5. tenderskog dokumenta zahtjevano je: .Čvrstoća na pritisak u vodozasićenom stanju: minimalno 160 Mpa " U dostavljenim Izvještajima nije naveden podatak vezan za analizu čvrstoće na pritisak u vodozasićenom stanju kako je zahtjevano tačkom 3.1. tenderskog dokumenta.
Dakle, dostavljeni Izvještaji ne zadovoljavaju zahtjevane karakteristike, odnosno elemente kvaliteta koji se zahtjevaju tačkom 3.1 tenderskog dokumenta.
Nadalje, uvidom u Aneks 3 Obrazac za cijenu ponude je utvrđeno da je imenovani ponuđač u koloni .Proizvođač, lokacija kamenoloma" upisao samo naziv proizvođača aii ne i lokaciju kamenoloma.
Slijedom naprijed navedenog, ponuda ponuđača „INGRAM" d.d. Srebrenik nije prihvatljiva za Ugovorni organ.
Tačkom 8.2.1 Tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona."
U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH .ERS' MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (рет) dana od dana prijema ove Odluke.
Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine .putem ugovornog organa u pisanoj formi, direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom, na adresu: Mješoviti holding .EPS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik. Ugljevik bb, 76330 Ugijevik.
Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
Dostavljeno:
1. Ponuđačima,
2. Komisiji za nabavke,
3. Komercijalnoj službi
4. Pravnoj službi,
5. a/a.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
D.o.o. Z MINERALS Donja Trnova , Ugljevik - Donja Trnova 50 75240 Ugljevik
-
DOBOJPUTEVI D.D. DOBOJ JUG - Ul. Usorska broj 130 74203 Doboj Jug
-
Bravarsko-limarska radnja vl. Saltagić Muris Tešanj - Ciglanska bb 74264 Tešanj
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
GP PUT A.D. Istočno Sarajevo - Slavka Leovca 1. 71123 Istočno Sarajevo
-
HIDROGRADNJA d.d. Sarajevo - U STEČAJU - ul. Izeta Čomore bb Sarajevo
-
02.02.2021
-
18.02.2021
-
10.02.2021