Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 22.03.2021. 09:57

Kameni agregati

Izvor: Akta.ba, 10.03.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzećeTrebinje Zavisno preduzeće

„Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik

 

Broj: 5706/21

Dana, 10.03.2021. godine

 

Na osnovu člana 64., člana 70. stav 1., 3 i 6. Zakona o javnim nabavkama {.Službeni glasnik BiH" broj: 39/14) i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik, na Preporuku Komisije za javne nabavke broj: 5511/21 od 09.03.2021. godine u predmetu: „Nabavka kamenih agregata" - konkurentski zahtjev za dostavu ponuda, interni broj: 1/21. Uprava Preduzeća na sjednici donosi sledeću:

 

ODLUKU

o dodjeli okvirnog sporazuma u postupku javne nabavke: „Nabavka kamenih agregata"

- konkurentski zahtjev za dostavu ponuda, Interni broj: 1/21

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 5511/21. od 09.03.2021. godine u postupku: .Nabavka kamenih agregata" - konkurentski zahtjev za dostavu ponuda, interni broj: 1/21, te se okvirni sporazum na period do 12 mjeseci i maksimalne finansijske vrijednosti do 45.500,00 KM bez PDV-a dodijeljuje ponuđaču „XD“ d.o.o. Gornja Trnova.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 dana, računajući od dana obaviještenja o izboru najbolje ocjenjenog ponuđača.

 

Član 3.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com,  istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Pravna i Komercijalna služba Preduzeća.

 

Član 6.

Ova Odluka dostavlja se ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom Uprave Preduzeća broj: broj: 32698/20 od 30.12.2020. godine.

Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva.

Procijenjena vrijednost javne nabavke (bez PDV-a) je 45.500,00 KM

Obavještenje o nabavci broj: 1276-7-1-40-3-122/21 od 02.02.2021. godine.

Poziv za dostavljanje ponude u predmetnom postupku javne nabavke upućen je:

 

1.       „XD" d.o.o. Gornja Trnova,

2.       „JOVIĆ S&D" d.o.o. Ugljevik

3.       „GAGI" d.o.o. Gornja Trnova

(Prilog: Poziv broj: 2057/21 od 02.02.2021. godine za dostavljanje ponude u postupku)

Komisija za javne nabavke imenovana Rješenjem Direktora Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 4425/21 od 01.03.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu ugovora broj: 55111/21 od 09.03.2021. godine.

U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu ponude i o tome sačinila odgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno slijedeće:

„Shodno Zapisniku sa otvaranja ponuda broj: 4838/21 od 03.03.2021. godine, do krajnjeg roka za prijem ponuda za predmetnu nabavku (do 03.03.2021. godine do 1000 časova), zaprimljene su dvije ponude, i to:

 

Naziv/ime ponuđača

Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP

Neblagovremeno primljene ponude

1

„INGRAM" d.d. Srebrenik

03.03.2021. godine u 908 časova

45.010,00 KM

/

2

„XD" d.o.o. Gornja Trnova

03.03.2021. godine u 920 časova

45.500,00 KM

/

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: do 03.03.2021. godine do 1000 časova.

 

Komisija je dana 03.03.2021. godine izvršila otvaranje prispjele ponude i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 4838/21 od 03.03.2021. godine.

 

Zatvoreni sastanak na temu ocjene prispjele ponude. Komisija za javne nabavke je održala dana 09.03.2021. godine. (Prilog: Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 5510/21 od 09.03.2021. godine). Na navedenom sastanku konstatovano je sljedeće:

 

ANALIZA PONUDA:

Analizom pristiglih ponuda, uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije. Komisija je konstatovala sljedeće:

 

ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

Ponuđač „INGRAM" d.d. Srebrenik

Ponuđač „XD“ d.o.o. Gornja Trnova

Dokumentacija iz tačke 3.2 tenderskog dokumenta

Dostavljena, nije u skladu sa zahtjevom iz Tenderskog dokumenta

Dostavljena

Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2

Dostavljen

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3

Dostavljen

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije - Aneks 4

Dostavljen

Dostavljen

Potpisan i ovjeren nacrt ugovora i okvirnog sporazuma - Aneks 5

Dostavljen

Dostavljen

Popis izvršenog ugovora Aneks 6

Dostavljen

Dostavljen

Potvrda o izvršenom ugovoru

Dostavljena

Dostavljena

Ovjerena Izjava u vezi člana 45. ZJN BiH - Prilog 1

Dostavljena

Dostavljena

Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Dostavljen

Ovjerena pismena izjava ponuđača iz člana 52. ZJN BiH - Prilog 2

Dostavljena

Dostavljena

 

Nakon pregleda ponuda Komisija konstatuje da je ponuda ponuđača ,XD" d.o.o. Gornja Trnova prihvatljiva za ugovorni organ, odnosno da je imenovani ponuđač ispunio sve tehničke, formalno-pravne zahtjeve i minimum kvalifikacionih uslova zahtjevanih tenderskim dokumentom.

Ponuda ponuđača „INGRAM" d.d. Srebrenik nije prihvatljiva za ugovorni organ. Uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije Komisija je utvrdila da je ponuda ponuđača„INGRAM" d.d. Srebrenik neprihvatljiva za Ugovorni organ iz sljedećih razloga:

Tačkom 3.2 pod 1. Tenderskog dokumenta definisano je da su ponuđači u vezi sa predmetom nabavke obavezni u ponudi dostaviti:

„Ponuđači su obavezni dostaviti laboratorijski izvještaj o ispitivanju izdat od strane laboratorije akreditovane za ispitivanje kamenih agregata, koji obavezno mora sadržavati: naziv proizvođača kamenih agragata, lokaciju kamenoloma i svrhu ispitivanja (original ili ovjerena kopija."

Uvidom u ponudu imenovanog ponuđača je utvrđeno da je isti dostavio na stranama 198-206 Izvještaj o ispitivanju Tehničko-građevni kamen iz kamenoloma Duboki Potok broj: 3149/19 od 19.12.2019. godine izdat od strane CSS d.o.o. Zagreb. U Izvještaju su dati rezultati ispitivanja, ali samo za dio karakteristika, odnosno elemenata kvaliteta koji se zahtjevaju tačkom 3.1 tenderskog dokumenta.

Naime, u istom je navedeno Tlačna čvrstoća u suhom stanju 155 Mpa, dok je tenderskim dokumentom tačkom 3.1 pod 4. zahtjevano minimalno 180 Mpa. Zatim, upijanje vode navedeno je 0,4 %, a tenderskim dokumentom zahtjevano 0,3 %. Otpornost na smrzavanje, u Izvještaju navedeno da nema promjene, postojan, metoda ispitivanja HRN EN 12371, a tenderskim dokumentom zahtjevana metoda sa rastvorom Na2S04.

Navedeni Izvještaj kao takav nije kompletan kao dokaz za uslov iz tačke 3.1. tenderskog dokumenta.

Uvidom u drugu dokumentaciju ponuđača .INGRAM" d.d. Srebrenik, dostavljenu na stranama 208-211 svoje ponude, utvrđeno je da ista nije u skladu sa zahtjevom iz tačke 3.1 tenderskog dokumenta.

Naime, imenovani je dostavio Izvještaj o ispitivanju broj: 72562-0288/21 za prirodni željeznički tucanik izdat od strane „INSTITUT IGH" d.d. Zagreb. U navedenom Izvještaju je navedeno upijanje vode 0,5 %, a tenderskim dokumentom zahtjevano 0,3 %. Otpornost na habanje po „micro-Deval", dok je tenderskim dokumentom zahtjevano otpornost na habanje po metodi „Los Angelos".

Tačkom 3.1. pod 5. tenderskog dokumenta zahtjevano je: .Čvrstoća na pritisak u vodozasićenom stanju: minimalno 160 Mpa " U dostavljenim Izvještajima nije naveden podatak vezan za analizu čvrstoće na pritisak u vodozasićenom stanju kako je zahtjevano tačkom 3.1. tenderskog dokumenta.

Dakle, dostavljeni Izvještaji ne zadovoljavaju zahtjevane karakteristike, odnosno elemente kvaliteta koji se zahtjevaju tačkom 3.1 tenderskog dokumenta.

Nadalje, uvidom u Aneks 3 Obrazac za cijenu ponude je utvrđeno da je imenovani ponuđač u koloni .Proizvođač, lokacija kamenoloma" upisao samo naziv proizvođača aii ne i lokaciju kamenoloma.

Slijedom naprijed navedenog, ponuda ponuđača „INGRAM" d.d. Srebrenik nije prihvatljiva za Ugovorni organ.

Tačkom 8.2.1 Tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona."

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH .ERS' MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (рет) dana od dana prijema ove Odluke.

Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine .putem ugovornog organa u pisanoj formi, direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom, na adresu: Mješoviti holding .EPS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik. Ugljevik bb, 76330 Ugijevik.

Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

 

Dostavljeno:

1.       Ponuđačima,

2.       Komisiji za nabavke,

3.       Komercijalnoj službi

4.       Pravnoj službi,

5.       a/a.

 

 

 

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: