Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 30.03.2021. 11:23

Usluge servisiranja i održavanja rashladnih uređaja u objektima CP Sarajevo

Izvor: Akta.ba, 29.03.2021.

"JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo

GENERALNA DIREKCIJA

UPRAVA DRUŠTVA

 

Broj: U D.01.04.-4984/21

Sarajevo, 26.03.2021. godine

 

Na osnovu člana 45 Statuta, člana 70. Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), Pravilnika o uslovima i načinom korištenja e-aukcije ("Službeni glasnik BiH" broj: 66/16), Pravilnika o javnim nabavkama i preporuke Komisije za nabavku usluge servisiranja i održavanja rashladnih uređaja u objektima CP Sarajevo, broj: 07.4-11-9-1686-24/21, od 26.03.2021. godine, Uprava Društva na sjednici održanoj dana 26.03.2021. godine, donosi:

 

ODLUKU

O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA

 

I             

Ovom Odlukom vrši se izbor najpovoljnijeg ponuđača: „ SERVIS RASHLADNE OPREME " o.d. Sarajevo u postupku nabavke usluge servisiranja i održavanja rashladnih uređaja u objektima CP Sarajevo sa ukupnom vrijednošću ponude od 7.380,00 KM bez PDV-a, odnosno ukupnu vrijednost Ugovora od 8634,60 KM sa uračunatim PDV-om.

 

II            

Izabrani ponuđač nije dužan dostaviti dokaze predviđene članom 45. Zakona o javnim nabavkama obzirom da je uz ponudu dostavio tražene dokumente.

 

III

Nakon pravosnažnosti ove Odluke, Ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača iz tačke 1. ove Odluke radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za predmetnu nabavku, u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama, odnosno poslati obavještenje ponuđačima koji su učestvovali u postupku nabavke.

 

OBRAZLOŽE NJ E

Na osnovu Odluke o pokretanju postupka javne nabavke usluge: servisiranja i održavanja rashladnih uređaja u objektima CP Sarajevo, broj: U.D. 01.04.-2104/21, od 02.02.2021. godine i Rješenja Generalnog direktora za provođenje postupka nabavke usluge: servisiranja i održavanja rashladnih uređaja u objektima CP Sarajevo, (u daljem tekstu: Komisija), broj: 01-11-9-1686-2/21, od 03.02.2021. godine, proveden je konkurentski zahtjev za dostavu ponuda javne nabavke usluge: servisiranja i održavanja rashladnih uređaja u objektima CP Sarajevo i to objavljivanjem Obavještenja o nabavci na Portalu javnih nabavki, broj: 238-7-2-76-3-24/21, od 16.02.2021. godine i izmjenom Obavještenja, broj: 238-7-2-76-8-39/21, od 02.03.2021. godine i dostavljena obavijest na adrese 3(tri) potencijalna ponuđača.

Javno otvaranje ponuda u postupku predmetne nabavke održano je dana 12.03.2021. godine sa početkom u 10:00 sati i 15 minuta, u prostorijama Generalne Direkcije „ JP BH POŠTA " d.o.o. Sarajevo, o čemu je sačinjen zapisnik o otvaranju ponuda, broj: 07.4-11-9-1686-22/21, od 12.03.2021 godine koji predstavlja sastavni dio ovog Zapisnika-izvještaja. Javnom otvaranju ponuda nije prisustvovao niko od predstavnika ponuđača. Zapisnik sa otvaranja ponuda je poslan učesnicima putem e-maila.

Na Protokol ugovornog organa, do roka određenog za prijem ponuda, pristigle su ponude slijedećih ponuđača, i to:

1.„ SERVIS RASHLADNE OPREME " o.d. Sarajevo

2.„ HVACIab " d.o.o. Sarajevo

3.„ INTER-COM " d.o.o. Zenica

Komisija je prilikom otvaranja ponuda pročitala podatke o nazivu i sjedištu ponuđača ukupnu cijenu ponude i eventualni popust, ne praveći pri tome uvid u sadržaj i validnost dostavljene dokumentacije. Nakon izvršenog otvaranja ponude Komisija je pristupila analizi dokumentacije priložene uz ponudu u smislu provjere njene validnosti, obzirom na zahtjeve ugovornog organa iskazane u tenderskoj dokumentaciji, odnosno vrednovanja ponuda, a u skladu sa procedurama i pravilima utvrđenim Zakonom o javnim nabavkama i podzakonskim aktima i Pravilnikom o javnim nabavkama ugovornog organa, te je tom prilikom konstatovala sljedeće:

1.Ponuda ponuđača „ SERVIS RASHLADNE OPREME " o.d. Sarajevo, sa ukupnom vrijednosti ponde, bez uračunatog PDV-a u iznosu od 14.995,00 KM, ispunjava sve zahtjeve Ugovornog organa definisane u tenderskoj dokumentaciji, te je ista ocjenjena kao formalno - pravno, ekonomski i tehnički prihvatljiva.

2.Ponuda ponuđača „ HVACIab " d.o.o. Sarajevo, sa ukupnom vrijednosti ponude, bez uračunatog PDV-a u iznosu od 14.998,88 KM ispunjava sve pravne, ekonomske i tehničke uslove ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom, te je ista ocjenjena kao formalno - pravno, ekonomski i tehnički prihvatljiva.

3.Ponuda ponuđača „ INTER-COM " d.o.o. Zenica, sa ukupnom vrijednosti ponude, bez uračunatog PDV-a u iznosu od 32.760,00 nije kompletna i u potpunosti ne ispunjava sve uslove ugovornog organa iz tenderske dokumentacije. Naime, Ugovorni organ je kao dokaz ispunjenih uslova iz tačke 2.1 TD, pod tačkom 2.2, h.1) tražio i spisak izvršenih Ugovora o izvršenim uslugama koji su predmet nabavke u posljednje dvije godine od dana obavještenja o nabavci ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo da radi prije manje od dvije godine, koji sadrži najmanje jedan Ugovor koji se odnosi na predmet nabavke i sadrži održavanje rashladnih mašina snage veće od 400kW u minimalnoj vrijednosti od 7.000,00 KM bez uračunatog PDV-a. (Ugovor treba da sadrži najmanje jedan uređaj navedene snage koji je uspješno održavan u vangarantnom periodu od strane ponuđača). U potvrdi o uspješnoj realizaciji ugovora, broj: 01-4-1-9883/20, od 27.07.2020. godine, Ugovor o nabavci, isporuci i ugradnji klima uređaja LOT 3-za potrebe Društva, koji je potpisan sa „ JP BH POŠTA " d.o.o. Sarajevo, broj ugovora: 01-11-10-367/20, od 24.02.2020. godine se radi o nabavci, isporuci i ugradnji klima uređaja a ne održavanju rashladnih uređaja što je predmet nabavke, ugovorom nije naznačeno da ponuđač posjeduje rashladne mašine minimalne snage 400kW, kako je traženo TD, broj: 07.4-11-9-1686-10/21. U drugoj potvrdi o uspješnoj realizaciji ugovora, broj: 01-11-2786/20, od 21.05.2020. godine, Ugovor o nabavci-nabavka i ugradnja rezervnih dijelova za održavanje klima uređaja za potrebe JU Kantonalna bolnica Zenica, broj: 20/1 -11492, od 28.10.2017. godine, se ne vidi da ponuđač posjeduje rashladne mašine minimalne snage 400kW, kako je traženo TD, broj: 07.4-11-9-1686-10/21. Kao takva ponuda sa formalno-pravne strane je ocijenjena neprihvatljivom za ugovorni organ.

Cijeneći činjenično stanje, Komisija konstatuje da su za javnu nabavku usluge: servisiranja i održavanja rashladnih uređaja u objektima CP Sarajevo, pristigle ukupno 2(dvije) prihvatljive ponude za Ugovorni organ.

Poštujući uslove tenderske dokumentacije kojom je predviđeno održavanja E-aukcije a sve u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinom korištenja e-aukcije ("Službeni glasnik BiH" broj: 66/16), Komisija je zakazala e-aukciju na portalu Javnih nabavki (www.ein.gov.ba) za dan 22.03.2021, godine sa početkom u 10:30 sati i predviđenim početnim trajanjem e-aukcije od 15 minuta..

Nakon okončane e-aukcije koja je trajala 151 minutu (Izvještaj o toku i završetku E-aukcije u prilogu) a shodno utvrđenom kriteriju „najniža cijena", Komisija konstatuje da je.

-cijena ponude ponuđača „ SERVIS RASHLADNE OPREME " o.d. Sarajevo u iznosu od 7.380,00 KM bez PDV-a, manja za 50,783594% u odnosu na cijenu početne ponude koja je iznosila 14.995,00 KM bez PDV-a;

-cijena ponude ponuđača „ HVACIab " d.o.o. Sarajevo, u iznosu od 7.395,00 KM bez PDV-a manja za 50,696318% u odnosu na cijenu početne ponude koja je iznosila 14.998,88 KM, bez PDV-a

Nakon svega gore navedenog te provedene E-aukcije, utvrđena je konačna rang lista ponuđača koji su ispunili kvalifikacione uslove i to kako slijedi:

Red. broj

Naziv ponuđača

Ukupna cijena ponude bez PDV-a, (KM)

1.

„ SERVIS RASHLADNE OPREME " o.d. Sarajevo

7.380,00 KM

2.

„ HVACIab " d.o.o. Sarajevo

7.395,00KM

Obzirom da ponuda ponuđača „ SERVIS RASHLADNE OPREME " o.d. Sarajevo u potpunosti odgovara traženim zahtjevima ugovornog organa, tj. da ovaj ponuđač ispunjava sve formalno-pravne, tehničke i ekonomske uslove tj. zahtjeve ugovornog organa, odnosno daje njegova ponuda prihvatljiva za ugovorni organ, data je preporuka ugovornom organu da se u postupku nabavke usluge servisiranja i održavanja rashladnih uređaja u objektima CP Sarajevo, izvrši dodjela ugovora navedenom ponuđaču, kao najpovoljnijem, a koji je ponudio najnižu prihvatljivu ponudu, koja iznosi: 7.380,00 KM bez PDV-a, odnosno ukupnu vrijednost Ugovora od 8.634,60 KM sa uračunatim PDV-om.

Cijeneći navedeno, donesena je Odluka kao u dispozitivu.

 

PRAVNA POUKA:

Svaki ponuđač koji ima legitiman interes za konkretan Ugovor o javnoj nabavci i koji smatra da je Ugovorni organ u toku konkretnog postupka dodjele ugovora prekršio jednu ili više odredbi Zakona o javnoj nabavci i /ili podzakonskih akata ima pravo uložiti žalbu Ugovornom organu u roku od 5 dana po prijemu odluke o izboru shodno članu 99. i članu 101. Zakona o javnim nabavkama.

 

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: