Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 05.04.2021. 11:02

Toneri (ketridži/riboni) za printere i štampače na nivou JP BH POŠTA d.o.o. Sarajevo

Izvor: Akta.ba, 02.04.2021.

Broj:U.D.-01-04-5296/21

Sarajevo, 01.04.2021. godine

 

Na osnovu člana 70. stav (3) Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 45. Statuta „ЈР BH POŠTA11 d.o.o. Sarajevo, i člana 14. stav (2) Pravilnika o javnim nabavkama "JP BH POSTA" d.o.o. Sarajevo, broj: U.D-01-3.2-5233/15 od 04.03.2015. godine, te prijedloga - preporuke Komisije za nabavku tonera (ketridža/ribon) za printere i štampače na nivou JP BH Pošta d o o Sarajevo broj: 07.4-11-9-1952-19/20 SL od 29.03.2021.godine, Uprava Društva na svojoj 61 elektronskoj sjednici održanoj 01.04.2021. godine, donosi:

 

ODLUKU

O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA

 

 

I

U postupku javne nabavke: Nabavka tonera (ketridža/ribon) za printere i štampače na nivou „ЈР BH Pošta“ d.o.o. Sarajevo, ovom odlukom vrši se izbor najpovoljnijeg ponuđača: ,,PRIMAPROM“ d.o.o. Banja Luka, Vidovdanska bb, 78000 Banja Luka, BiH, sa ukupnom vrijednošću ugovora od 149.996,72 KM bez PDV-a, odnosno ukupnu vrijednost Ugovora od 175.496,16 KM sa uračunatim PDV-om.

II

Izabrani ponuđač je dužan u roku od 5 dana od dana prijema ove odluke dostaviti dokaze predviđene članom 45. Zakona o javnim nabavkama u formi i sadržaju kako je to zahtijevano u tenderskoj dokumentaciji ovog postupka nabavke.Dokazi moraju biti fizički dostavljeni na Protokol ugovornog organa najkasnije peti dan po prijemu odluke o izboru, u radnom vremenu ugovornog organa (do 16 sati), te za ugovorni organ nije relevantno na koji su način poslani. Dokazi koji se zahtijevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije.

III

Po okončanju roka za žalbu odnosno po pravosnažnosti ove odluke, ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača, radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za predmetnu nabavku, u skladu sa zahtjevima - uslovima ugovornog organa navedenim u tenderskoj dokumentaciji i zakonskim propisima koji regulišu postupke ugovaranja.

 

OBRAZLOŽENJE:

Na osnovu Odluke o pokretanju postupka javne nabavke roba: Nabavka tonera (ketridža/ribon) za printere i štampače na nivou JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo broj U.D.01.04-2757/21 od 11.02.2021. godine i Rješenja Generalnog direktora o imenovanju komisije za provođenje postupka nabavke roba Nabavka tonera (ketridža/ribon) za printere i štampače na nivou JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo broj: 01- oQQ9"J?57n2o21 SL °d 12 02-2021-9odine, Komisija je provela otvoreni postupak javne nabavke, broj: 238-1-1-79-3-25/21 od 17.02.2021.godine na Portalu JN i ispravci obavještenja br. 238-1-1-79-8-43/21 od 09.03.2021.godine.

Javno otvaranje ponuda u postupku predmetne nabavke održano je dana 15 03 2021 godine u 10:15 sati, u Banket sali Generalne direkcije "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo, Obala Kulina bana br.8, o čemu je sačinjen poseban Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 07.4-11-9-1952-16/20 SL koji je sastavni dio ovog Izvještaja. Zapisnik sa otvaranja ponuda je poslan učesnicima putem e-maila na adrese: prpdaja@crobox.ba: prodaja@printex.ba; tenderi@primaprom.ba: slavoliub.kurtes@alf-nm mm

Na Protokol Društva do roka određenog za prijem ponuda (15.03.2021.godine do 10:00 sati) pristiqle su ponude slijedećih ponuđača:

1. ,,ALF-OM“ d.o.o. Banja Luka, Poslovnica I.Sarajevo.V.R.Putnika 38, 71123 1 Sarajevo BiH

2. ,,PRINTEX“ d.o.o. Sarajevo, Hasana Sušića 9 i 11, 71000 Sarajevo, BiH 

3. „PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka, Vidovdanska bb, 78000 Banja Luka, BiH

4. ,,CROBOX“ d.o.o. Sarajevo,UI.Franjevačka br.6, 71000 Sarajevo, BiH

Komisija je nakon završenog otvaranja ponuda, pristupila analizi i utvrđivanju validnosti prispjelih ponuda, te konstatovala slijedeće:

1. Ponuda ponuđača ,,ALF-OM“ d.o.o. Banja Luka, Poslovnica I.Sarajevo,V.R.Putnika 38, 71123 I. Sarajevo, BiH, broj: 0110/21 SK od 12.03.2021.godine, sa ukupnom vrijednosti ponude, bez uracunatog PDV-a u iznosu od 150.252,20 KM ispunjava sve pravne, ekonomske i tehničke uslove ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom, te je ista ocjenjena kao formalno -pravno, ekonomski i tehnički prihvatljiva.

 

ODLUKA

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: