Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 07.04.2021. 09:25
Rekonstrukcija hlađenja blok transformatora lT sa online revitalizacijom
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d. Trebinje Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik
Broj: 7035 /21
Dana, 24.03.2021. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b); člana 70. stav 1., 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 6979/21 od 23.03.2021. godine u postupku javne nabavke: „Rekonstrukcija hlađenja blok transformatora 1T sa online revitalizacijom" -putem otvorenog postupka, interni broj: 32/21, Uprava preduzeća na sjednici održanoj dana 24.0З.2021. godine donijela je:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke: „Rekonstrukcija hlađenja blok transformatora 1T sa online revitalizacijom" - putem otvorenog postupka, interni broj: 32/21
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 6979/21 od 23.03.2021. godine, te se Ugovor o javnoj nabavci u predmetu: „Rekonstrukcija hlađenja blok transformatora lTsa online revitalizacijom"-putem otvorenog postupka, interni broj: 32/21, dodjeljuje ponuđaču „VIMAP" d.o.o. Beograd čiji je iznos ponude 98.970,00 KM bez uračunatog PDV-a.
Član 2.
Prijedlog ugovora o nabavci dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada je ponuđač obaviješten o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Služba komercijale Preduzeća.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Ova Odluka dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu osnovu Posebne Odluke Uprave preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 2320/21 od 05.02.2021. godine. Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je: 99.000,00 KM.Obavještenje o nabavci broj: 1276-1-2-130-3-197/21 objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 01.03.2021. godine, sažetak obavještenja o nabavci objavljen je u „SI. glasniku BiH". Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 6458/21 od 18.03.2021. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je Izvještaj o radu sa preporukom broj: 6979/21 od 23.03.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Rekonstrukcija hlađenja blok transformatora 1T sa online revitalizacijom" - putem otvorenog postupka, interni broj: 32/21
U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjele ponude, o čemu je sačinila odgovarajući zapisnik, u kome je utvrđeno sljedeće:
Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 18.03.2021. godine do 10°° časova) zaprimljena je ponuda sledećeg ponuđača:
Naziv/ime ponuđača |
|||
Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema |
Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a |
Neblagovremeno primljene ponude |
|
2. DOO „VIMAP" Beograd |
17.03.2021. u 1125 časova |
98.970,00 KM |
/ |
|
Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 18.03.2020. godine do 10°° časova. |
ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI |
„VIMAP" d.o.o. Beograd |
Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2 |
Dostavljen |
Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3 |
Dostavljen |
Obrazac za povjerljive informacije, Aneks 4 |
Dostavljen |
Potpisan i ovjeren Nacrt ugovora, Aneks 5 |
Dostavljeni |
Popis izvršenog ugovora- Aneks 6 |
Dostavljen |
Potvrda o izvršenom ugovoru |
Dostavljena |
Ovjerena Izjava za član 45. ZJN |
Dostavljena |
Izvod iz sudskog registra |
Dostavljen |
Ovjerena Izjava za član 47. ZJN |
Dostavljena |
Potvrda poslovne banke |
Dostavljena |
Ovjerena Izjava za član 52. ZJN |
Dostavljena |
Ponuda ponuđača „VIMAP" d.o.o. Beograd zadovoljava minimum kvalifikacionih uslova, kao i sve tehničke, ekonomske i formalno pravne zahtjeve ugovornog organa.
Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku zaprimljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa Članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona.
U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno na protokol Ugovornog organa ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
C & G d.o.o. Sarajevo - ul. Ljubljanska br. 2A 71000 Sarajevo
-
FERHEM d.o.o Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
ELEKTROINVEST d.o.o. Sarajevo - Kasindolska br.192 71210 Ilidža
-
ELEKTRIM d.o.o. Živinice - Civilnih žrtava rata 12 75270 Živinice
-
ENERGO SISTEMd.o.o.Brčko distrikt - ul. Dejtonska br. 141 A 141A 76000 Brčko Distrikt
-
KALELEKTRIK d.o.o. Živinice - Industrijska zona Ciljuge II 75270 Živinice
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar