Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 13.04.2021. 15:45

Usluge mašinskog održavanja turbinskog postrojenja

Izvor: Akta.ba, 08.04.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično pred uzeće a.d.Trebinje

Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik

 

Broj. 9174/21

Dana, 07.04.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. stav 1, 2. 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 8885/21 od 06.04.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge mašinskog održavanja turbinskog postrojenja" - otvoreni postupak, interni broj: 45/21, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ein.gov.ba pod brojem; 1276-1-2164-3-220/21 od 09.03.2021. godine, Uprava Preduzeća, na sjednici održanoj dana 07.04.21. godine, donijela je:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge mašinskog održavanja turbinskog postrojenja" - otvoreni postupak, interni broj: 45/21

 

Član 1.

 

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 8885/21 od 06.04.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge mašinskog održavanja turbinskog postrojenja" - otvoreni postupak, interni broj: 45/21, te se okvirni sporazum na period do 12 (dvanaest) mjeseci i maksimalne finansijske vrijednosti do 99.000,00 KM bez PDV-a dodjeljuje ponuđaču: „EMONT“ d.o.o. Bijeljina.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 (deset) dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, Ugovorni organ će postupati u skladu sa članom 100. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com.  istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Član 5.

 

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale Preduzeća i Služba za pravne i korporativne poslove.

 

Član 6.

 

Ova Odluka dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Obrazloženje

 

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne odluke Uprave Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 2515/21 od 08.02.2021. godine. Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke je 99.000,00 KM bez PDV-a.

Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki 09.03.2021. godine, pod brojem: 1276-1-2164-3-220/21.

Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju Članova Komisije broj: 8575/21 od 05.04.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 8885/21 od 06.04.2021. godine.

U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponude i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 8726/21 od 05.04.2021. godine, u kojem je utvrđeno slijedeće:

 

Do zakazanog roka za prijem ponuda za predmetnu nabavku, do 05.04.2021. godine do 12.00 časova, za predmetnu nabavku zaprimljena je jedna ponuda, i to:

 

Naziv/ime ponuđača

Blagovremene ponude/ datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP

Neblagovr

emeno primljene ponude

„EMONT" d.o.o. Bijeljina 05.04.2021. godine 1 u 830 Časova

120.000,00 KM

/

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: do 05.04.2021. godine do 12.00 časova.

 

Predstavnik imenovanog ponuđača nije prisustvovao otvaranju pristigle ponude, te mu je primjerak Zapisnika o otvaranju ponuda broj: 8726/21 od 05.04.2021. godine dostavljen isti dan putem mejla i na isti nije bilo primjedbi.

 

ANALIZA PONUDA

Zatvoreni sastanak Komisije, na kojem je pregledana pristigla ponuda, te izvršena analiza dostavljene dokumentacije, održanje dana 06.04.2021. godine.

 

Analizom pristigle ponude, uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije, Komisija je konstatovala sljedeće:

ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

Ponuđač: „EMONT" d.o.o. Bijeljina

Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije - Aneks 4

Dostavljen

Potpisan i ovjeren nacrt okvirnog sporazuma i ugovora - Aneks 5

Dostavljen

Popis izvršenog ugovora - Aneks 6

Dostavljen

Popunjena Izjava iz člana 50. ZJN - Prilog 3

Dostavljena

Sertifikat ISO 9001

Dostavljeni

Potvrda o izvršenom ugovoru

Dostavljena

Ovjerena Izjava u vezi člana 45. ZJN BiH - Prilog 1

Dostavljena

Ovjerena Izjava ponuđača u vezi člana 47. ZJN BiH - Prilog 2

Dostavljena

Potvrda poslovne banke ili druge ovlaštene finansijske institucije

Dostavljena

Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Ovjerena pismena izjava ponuđača iz člana 52. ZJN BiH - Prilog 4

Dostavljena

Izjava u skladu sa tačkom 6.1 pod k) Tenderskog dokumenta

Dostavljena

 

Slijedom navedenog Komisija za javnu nabavku, nakon ocjene ponude ponuđača: „EMONT" d.o.o. Bijeljina, jednoglasno je konstatovala da je imenovani ponuđač zadovoljila minimum kvalifikacionih uslova i dostavio prihvatljivu ponudu za Ugovorni organ, te je predložila njegov izbor.

 

Tačkom 8.2 Tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku zaprimljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se nlije mogla zakazati, nego se postupak okončao u skladu sa članom 69. Zakona.

 

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

 

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

 

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding .ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: