Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 14.04.2021. 14:45

Radovi na redovnom održavanju i zaštiti lokalnih i nekategorisanih puteva u 2021. godini

Izvor: Akta.ba, 14.04.2021.

REPUBLIKA SRPSKA

OPŠTINA OŠTRA LUKA         

NAČELNIK      

Broj: 02-020-77/21

Datum: 14.04.2021. godine

 

Na osnovu člana 69. stav (1). tačka a) i člana 70. stav 1., a u vezi sa članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik Bosne i Hercegovine", broj: 39/14), člana 8. stav (3). Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije („Službeni glasnik BiH", broj: 66/16), člana 16. stav (1) Pravilnika o postupku javnih nabavki roba, usluga i radova u Opštini Oštra Luka („Službeni glasnik Opštine Oštra Luka", broj: 7/18), te na osnovu člana 59. i 82. stav 3. Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni glasnik Republike Srpske", broj: 97/16 i 36/19), i člana 60. Statuta opštine Oštra Luka („Službeni glasnik opštine Oštra Luka", broj: 6/15 i 9/17), Načelnik Opštine Oštra Luka, donosi:

 

O D L U K U

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

I.        

Kao najpovoljniji u postupku konkurentskog zahtjeva za javnu nabavku koja se provodi pod nazivom „Redovno održavanje i zaštita lokalnih i nekategorisanih puteva u 2021. godini", a koja je objavljena na portalu javnih nabavki, pod brojem: 1158-7-3-16-3-6/21, izabran je ponuđač „PRIJEDORPUTEVI" A.D. Prijedor.

 

II.       

(1)        U postupku javne nabavke iz tačke I. ove Odluke dostavljene su 3 (tri) ponude, i to od ponuđača: D.O.O. „GANIĆ" Sanski Most, „PRIJEDORPUTEVI" A.D. Prijedor i „NISKOGRADNjA MARJANOVIĆ" D.O.O. Prijedor.

(2)        Ponude dostavljene od strane ponuđača „PRIJEDORPUTEVI" A.D. Prijedor i „NISKOGRADNjA MARJANOVIĆ" D.O.O. Prijedor ocijenjene su kao prihvatljive, a ponuda ponuđača D.O.O. „GANIĆ" Sanski Most je odbačena.

 

III.     

Ugovor o javnoj nabavci radova: „Redovno održavanje i zaštita lokalnih i nekategorisanih puteva u 2021. godini" u iznosu ponuđenom u postupku E-aukcije od 29.900,00 KM bez PDV-a, odnosno u iznosu od 34.983,00 KM sa PDV-om, zaključiće se u skladu sa uslovima iz tenderske dokumentacije (ref: 02-404-26/21) sa ponuđačem PRIJEDORPUTEVI A.D. Prijedor.

 

IV.      

(1)        Svaki od iznosa na pozicijama jedinačnih cijena iz pisane (zapečaćene) ponude ponuđača PRIJEDORPUTEVI A.D. Prijedor, dostavljene na adresu ugovornog organa, umanjuje se za isti procenat koliko iznosi konačno procentualno umanjenje ukupne cijene postignute nakon E-aukcije.

(2)        Procenat konačnog procentualnog umanjenja ukupne cijene postignute nakon E-aukcije iznosi: 47,73202 %.

(3)        Preračunati iznosi jedinačnih cijena iz ponude iz stava 1. ove tačke odluke do kojih se dođe umanjenjem iz stava 1. i 2. iste tačke Odluke, a tim i zbirnih stavki koje se računaju u odnosu na jedinačne cijene i delegirane količine, računski moraju odgovarati konačnom iznosu iz tačke III. Odluke.

(4)        Preračunati iznosi jedinačnih stavki sastavni su dio ugovora iz tačke III. iste Odluke.

 

V.        

(1) Ponuđač, „PRIJEDORPUTEVI" A.D. Prijedor, ima obavezu da u roku od 7 dana od dana prijema ove Odluke i Obavještenja o dodjeli ugovora, dostavi Opštini Oštra Luka dokaznu dokumentaciju propisanu tenderskom dokumentacijom:

- izvod iz kaznene evidencije nadležnog suda (uvjerenje Suda BiH, kao i uvjerenje suda prema sjedištu ponuđača) da u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini,

-           izvod ili potvrdu iz evidencije nadležnog organa u kojoj se vode činjenice da nije pod stečajem ili da nije predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini,

-           potvrde nadležne poreske uprave na osnovu koje se može utvrditi da uredno izmiruje obaveze za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje,

-           potvrde nadležne institucije o uredno izmirenim obavezama po osnovu direktnih i indirektnih poreza.

(2)        Ponuđač iz stava 1. ove tačke je u sastavu dostavljene ponude dostavio ovjerenu fotokopiju aktuelnog izvoda od sudskog registra (dokaz iz tačke 3.2. tenderske dokumentacije), i ovjerenu fotokopiju licence izdate od strane Ministarstva za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju Republike Srpske kojom mu se dozvoljava da može obavljati poslove niskogradnje koji su predmet ove javne nabavke (dokaz iz tačke 6.4. podtačka 1) tenderske dokumentacije), te je oslobođen obaveze ponovnog dostavljanja ovih dokaza.

(3)        Ukoliko dokumentacija iz stava 1. ove tačke Odluke u ostavljenom roku ne bude dostavljena, ugovor iz tačke III. iste Odluke neće biti zaključen.

 

VI.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a biće objavljena na Internet stranici Opštine Oštra Luka i u „Službenom glasniku Opštine Oštra Luka".

 

Obrazloženje

Postupak ove javne nabavke proveden je konkurentskim zahtjevom za dostavljanje ponuda (referenca, broj: 02-404-26/21), u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije („Službeni glasnik BiH", broj: 66/16), te odredbama ostalih podzakonskih akata i pozitivnih propisa iz oblasti javnih nabavki.

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom ugovornog organa, broj: 02-020-63/21 od 23.03.2021. godine, i za istu je na Portalu javnih nabavki objavljeno obavještenje, broj: 1158-7-3-16-3-6/21. godine. Tenderska dokumentacija bila je dostupna u sistemu E-nabavke, a za postupak je predviđeno provođenje E-aukcije.

Poziv za preuzimanje tenderske dokumentacije u sistemu E-nabavke upućen je na adrese 3 poslovna subjekta. Tendersku dokumentaciju preuzelo je 7 ponuđača.

Do krajnjeg roka za prijem ponuda pristigle su tri ponude, i to od ponuđača: D.O.O. „GANIĆ" Sanski Most, „PRIJEDORPUTEVI" a.d. Prijedor, i „NISKOGRADNjA MARJANOVIĆ" D.O.O. Prijedor.

Komisija imenovana za ovu javnu nabavku je zapisnikom od 08.04.2021. godine utvrdila da je ponuda ponuđača D.O.O. „GANIĆ" Sanski Most, dostavljena na pismu različitom od pisma kojim je bila napisana tenderska dokumentacija, odnosno svi obrasci iz tenderske dokumentacije Aneks 1 do Aneks 8 dostavljeni su na latiničnom pismu, a tenderska dokumentacija postavljena je na portal javnih nabavki na ćiriličnom pismu i ista nije mijenjana. Takođe, utvrđeno je da na portalu javnih nabavki nije bilo traženja pojašnjenja u vezi tenderske dokumentacije. Ćirilično i latinično pismo su u zvaničnoj upotrebi u Bosni i Hercegovini te svaki ugovorni organ ima pravo sačiniti tendersku dokumentaciju na bilo kojem od ova dva pisma, a ponuđači mogu dostaviti svoju ponudu takođe na bilo kojem od ova dva pisma, ali uz uslov da se ispoštuju uslovi propisani tenderskom dokumentacijom i zakonskim propisima. Ovaj ponuđač je, ukoliko ne razumije ćirilično pismo mogao da zatraži da mu se tenderska dokumentacija dostavi na latiničnom pismu - ponuđač se nije obratio Opštini Oštra Luka po tom pitanju. Zakonom nije decidno navedeno da li ponuđač ima pravo svojevoljno da vrši konverziju tenderske dokumentacije iz jednog pisma u drugo, te je iz tog razloga Komisija zauzela stav da je ponuda ovog ponuđača u pogledu konverzije (pretvaranja) pisma tenderske dokumentacije prihvatljiva. Detaljnijim uvidom u dostavljenu dokumentaciju utvrđeno je da je ponuđač D.O.O. „GANIĆ" Sanski Most najvjerovatnije u procesu navedenog pretvaranja, mijenjao i nadopunjavao tekst tenderske dokumentacije, i to: 1) u obrascu Aneks 1:

1. u tenderskoj dokumentaciji ispod naziva: Obrazac za dostavljanje ponude, stoji „Redovno održavanje i zaštita lokalnih i nekategorisanih puteva u 2021. godini", a u obrascu dostavljenom u ponudi ispod naziva: Obrazac za dostavljanje ponude, nije ispisan navedeni naziv javne nabavke,

2.         u tenderskoj dokumentaciji tačka 2. obrasca glasi: „Ovom ponudom odgovaramo zahtjevima iz tenderske dokumentacije za isporuku radova, u skladu sa uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji, kriterijumima i utvrđenim rokovima, bez ikakvih rezervi ili ograničenja", a u obrascu dostavljenom u ponudi tačka 2 glasi: „Ovom ponudom odgovaramo zahtjevima iz tenderske dokumentacije za nabavku radova, u skladu sa uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji, predmjerom radova, kriterijima i utvrđenim rokovima, bez ikakvih rezervi ili ograničenja" - odnosno, u ovom dijelu obrasca dodane su riječi: „predmjerom radova",

3.         u tenderskoj dokumentaciji tačka 6. glasi: „Ako naša ponuda bude najuspješnija u ovom postupku javne nabavke, obavezujemo se: dostaviti ovjerene kopije dokaza, koji su traženi tačkom 3.1. i 3.2. tenderske dokumentacije, kao i ovjerenu kopiju potrebne licence izdane od strane Ministarstva za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju Republike Srpske, i to u roku od 7 dana od dana zaprimanja odluke o dodjeli ugovora, a što potvrđujemo izjavama u ovoj ponudi", a u obrascu dostavljenom u ponudi tačka 6 glasi:

„Ako naša ponuda bude najuspješnija u ovom postupku javne nabavke, obavezujemo se: dostaviti ovjerene kopije dokaza, koji su traženi tačkom 3.1. i 3.2. tenderske dokumentacije, kao i ovjerenu kopiju potrebne licence izdane od strane Ministarstva za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju Republike Srpske, i to u roku od 7 dana od dana zaprimanja odluke o dodjeli ugovora, a što potvrđujemo u ovoj ponudi" - odnosno, izbrisana je riječ: „izjavama".

2)         u obrascu Aneks 2:

1. u tenderskoj dokumentaciji u ovom obrascu poslije tabele stoji oznaka: „Potpis i pečat dobaljača", a u obrascu dostavljenom u ponudi na ovom mjestu stoji: „Potpis dobavljača".

3)         u obrascu Aneks 6 (nacrt ugovora):

1. u tenderskoj dokumentaciji u članu 1. stav 2. nacrta ugovora stoji rečenica: „Ugovor se sklapa na osnovu Odluke Naručioca, broj: 02-020-          /21 od   .           .2021. godine o izboru dobavljača, u skladu sa prihvaćenom ponudom Izvođača, broj:    od             .           .2021. godine, koja je zavedena kod Naručioca pod brojem: 02-404-       /21, a čiji preračunati iznosi do kojih se došlo postupkom E-aukcije zajedno sa ponudom čine sastavni dio ovog Ugovora i nalaze se u njegovom Prilogu.", a ista rečenica u nacrtu ugovora dostavljenom u ponudi glasi:

„Ugovor se sklapa na osnovu Odluke Naručioca, broj: 02-020-     /21 od   .           .2021. godine

i izboru dobavljača, u skladu sa prihvaćenom ponudom Izvođača, broj: 08-04-1/21 od 08.04.2021. godine, a čiji preračunati iznosi do kojih se došlo postupkom E-aukcije zajedno sa ponudom čine sastavni dio ovog Ugovora i nalaze se u njegovom Prilogu" - odnosno, izbrisan je dio rečenice: „koja je zavedena kod Naručioca pod brojem: 02-404¬-         /21".

Vidljivo je da ponuđač D.O.O. „GANIĆ" Sanski Most svojom ponudom nije ispoštovao odredbe tačke 4.1. Konkurentskog zahtjeva, kojim je navedeno da ponuđač ne smije mijenjati ili nadopunjavati tekst tenderske dokumentacije te iz navedenog razloga, a u skladu sa članom 68. stav (4), tačka i) Zakona o javnim nabavkama, ponuda ponuđača D.O.O. „GANIĆ" Sanski Most je odbačena i nije razmatrana u daljem toku pregleda i ocjene ponuda.

Izvršen je detaljan pregled ponuda dostavljenih od strane ponuđača PRIJEDORPUTEVI A.D. Prijedor i NISKOGRADNjA MARJANOVIĆ D.O.O. Prijedor. Ponude dostavljene od oba pomenuta ponuđača su ocijenjene kao prihvatljive, poslije čega je na dan, 12.04.2021. godine zakazana E- aukcija. Poslije provedenog postupka E-aukcije, na sistemu E-nabavke generisan je Izvještaj o toku i završetku E-aukcije, kojim je utvrđen konačan rang ponuđača, koji glasi:

 

Rang

Naziv ponuđača

konačna cijena bez PDV-a

1.

„PRIJEDORPUTEVI" a.d. Prijedor

29.900,00 KM

2.

„NISKOGRADNjA MARJANOVIĆ" d.o.o. Prijedor

30.000,00 KM

 

Komisija je zapisnikom od 13.04.2021. godine, na osnovu Izvještaja o toku i završetku E- aukcije dala preporuku Načelniku opštine da se ugovor za nabavku radova: „Redovno održavanje i zaštita lokalnih i nekategorisanih puteva u 2021. godini" dodijeli ponuđaču: „PRIJEDORPUTEVI" a.d. Prijedor, kao ponuđaču koji je dostavio najpovoljniju ponudu u skladu sa predviđenim kriterijumom (najniža cijena).

Ugovorni organ je postupio u skladu sa preporukom Komisije, te je o dodjeli ugovora odlučeno kao u dispozitivu ove Odluke, dok je preračunavanje (umanjenje) iznosa iz tačke IV. Odluke učinjeno u skladu sa članom 8. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije.

 

Pouka o pravnom lijeku:

U slučaju da je ugovorni organ u toku postupka ove javne nabavke izvršio povredu odredbi Zakona ili podzakonskih akata, imate pravo uložiti žalbu ugovornom organu, na način i u rokovima propisanim članom 99. i 101. Zakona o javnim nabavkama.

 

Dostavljeno:

-           Načelniku,

-           Ponuđaču,

-           Službi za finansije,

-           Službenom glasniku,

-           Predmetu,

-           Evidenciji,

-           a/a.

 

Načelnik opštine

Dragan Mastikosa

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: