Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.04.2021. 09:55

Izrada glavnog projekta i usluga projektantskog nadzora nad izvođenjem radova za adaptacije i rekonstrukcije službenih prostorija Porezne uprave Federacije BiH

Izvor: Akta.ba, 12.04.2021.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

FEDERALNO MINISTARSTVO FINANCIJA - FINANSIJA

POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE SARAJEVO

 

Sarajevo, 12.04.2021. godine

 

Na osnovu člana 4. stav 2, Zakona o Poreznoj upravi Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 33/02, 28/04, 57/09, 40/10, 27/12, 7/13, 71/14 i 91/15), člana 114. Zakona o organizaciji organa uprave u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 35/05) i člana 70. stav 1. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH“, broj: 39/14), direktor donosi

 

ODLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača

I

Odobrava se izbor "VIZIJA" d.o.o. Sarajevo, kao najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke usluge „Usluge izrade glavnog projekta i usluge projektantskog nadzora nad izvođenjem radova za adaptacije i rekonstrukcije službenih prostorija Porezne uprave Federacije BiH”, provedenog putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, po cijeni iz Obrasca za cijenu ponude u iznosu od 14.250,00 KM bez PDV-a.

 

II

Ponuda ponuđača „VIZIJA" d.o.o. Sarajevo, broj: 01-1/2021 od 24.03.2021.godine proglašava se najpovoljnijom u skladu sa kriterijem za izbor najpovoljnije ponude - najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude.

 

III

S odabranim ponuđačem „VIZIJA" d.o.o. Sarajevo, ul.Koševo broj 6/1, 71 000 Sarajevo, po konačnosti Odluke, zaključit će se Ugovor kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze u vezi s predmetnom javnom nabavkom.

 

IV

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na web stranici Porezne uprave Federacije BiH, istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Obrazloženje

Odlukom direktora Porezne uprave Federacije BiH, broj: 13/06-3-11-30-524/2021 od 18.03.2021. godine pokrenut je postupak javne nabavke usluge “Usluge izrade glavnog projekta i usluge projektantskog nadzora nad izvođenjem radova za adaptacije i rekonstrukcije službenih prostorija Porezne uprave Federacije BiH”.

Procijenjena vrijednost nabavke iznosi do 15.000,00 KM bez PDV-a.

Obavještenje o nabavci, broj: 1415-7-2-26-3-43/21 je objavljeno na portalu javnih nabavki 19.03.2021. godine.

U skladu sa članom 88. stav 1. Zakona o javnim nabavkama BiH, dana 19.03.2021.godine Ugovorni organ je uputio Poziv za dostavu ponuda na adrese 4 (četiri) potencijalna ponuđača,  i to: „ВIМ ARCH“ d.o.o. Mostar, „ARGENTARIA" d.o.o. Sarajevo, „UNIPROJEKT komerc- inžinjering d.o.o. Zenica i „BOSNA INŽINJERING" d.o.o. Sarajevo.

Prema Izvještaju o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača, tendersku dokumentaciju sa portala Agencije za javne nabavke ,,e-Nabavke“, od datuma objave 19.03.2021.  godine, zaključno sa krajnjim datumom preuzimanja tenderske dokumentacije, je preuzelo 25 (dvadeset pet) potencijalnih ponuđača.

Po navedenom Obavještenju o nabavci dostavljeno je 5 (pet) ponuda u određenom krajnjem roku i to ponude ponuđača: ,,JANI“ d.o.o. Mostar zaprimljena dana 01.04.2021 .godine u 08:45h „VIZIJA" d.o.o. Sarajevo zaprimljena dana 02.04.2021.godine u 11:35h, ,,RADIS“ d.o.o. Istočno Sarajevo zaprimljena dana 02.04.2021.godine u 15:30h, „BOSNA INŽINJERING" d.o.o. Sarajevo zaprimljena dana 05.04.2021.godine u 08:08h i „SMAJIĆ INŽENJERING'1 d.o.o. Goražde zaprimljena dana 05.04.2021.godine u 08:10h.

Komisija je blagovremeno i pravilno izvršila javno otvaranje ponuda dana 05.04.2021. godine u 09:00h i sačinila Zapisnik o otvaranju ponuda koji je odmah proslijeđen ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.

Nakon javnog otvaranja ponuda Komisija Ugovornog organa je pristupila pregledu i ocjeni ponuda, te o tome sačinila odgovarajući zapisnik u kojem je utvrđeno sljedeće: da je blagovremeno pristiglo 5 (pet) ponuda, i to ponude ponuđača: „JANI" d.o.o. Mostar, „VIZIJA" d.o.o. Sarajevo, „RADIŠ" d.o.o. Istočno Sarajevo, „BOSNA INŽINJERING" d.o.o. Sarajevo i „SMAJIĆ INŽENJERING" d.o.o. Goražde; da zaprimljene ponude ponuđača „JANI" d.o.o. Mostar, „RADIŠ" d.o.o. Istočno Sarajevo i „BOSNA INŽINJERING" d.o.o. Sarajevo nisu prihvatljive u pravnom i tehničkom smislu, da ne ispunjavaju postavljene zahtjeve Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije te im nije dozvoljeno daljnje učešće u toku postupka; da su zaprimljene ponude ponuđača „VIZIJA" d.o.o. Sarajevo i „SMAJIĆ INŽENJERING" d.o.o. Goražde prihvatljive u pravnom, tehničkom i ekonomskom smislu i ispunjavaju postavljene zahtjeve Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije.

Nakon pregleda dostavljene ponude ponuđača VIZIJA d.o.o. Sarajevo, u skladu sa članom 68. stav 3. Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), zahtjevom od 22.02.2017.godine, zatraženo je pojašnjenje dostavljene ponude broj: 01-1/2021 od 24.03.2021  godine, u smislu da se pojasne dokumenti koji su dostavljeni u predmetnoj ponudi, i to: na strani 12. ponude - Ugovor o poslovno tehničkoj saradnji između ugovornih strana: Izvođača, T.H. (ovlašteni projektant za elektroinstalacije građevinskih objekata i Naručioca, Vizija d.o.o. Sarajevo i na strani 13. ponude - Ugovor o poslovno tehničkoj saradnji između ugovornih strana: Izvođača, M.M. (ovlašteni projektant za mašinske instalacije građevinskih objekata i Naručioca, Vizija d.o.o. Sarajevo.

Ponuđač je dopisom od 07.04.2021. godine, blagovremeno dao odgovor tj. traženo pojašnjenje.

Uvidom u ponudu ponuđača „VIZIJA" d.o.o. Sarajevo, Komisija Ugovornog organa je konstatovala da je na stranici 34. - Obrazac za cijenu ponude izvršena ispravka, te da se ispravljeni podatak smatra prihvatljivim, s obzirom da je ispravljeni podatak vidljiv, potvrđen svojeručnim potpisom ponuđača sa navođenjem datuma izvršene ispravke, u skladu sa članom 18. stav 1. tačka m) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH", broj: 90/14 i 20/15) i tačkom 4.2 tenderske dokumentacije.

Ponuđač „JANI" d.o.o. Mostar se isključuje zbog neispunjavanja zahtjeva Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije, u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima iz oblasti javnih nabavki.

Uvidom i detaljnim pregledom ponude ponuđača „JANI" d.o.o. Mostar, Komisija Ugovornog organa konstatovala je sljedeće: 

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, tačkom 3.3 a) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, zahtijevao: „Potvrda poslovne banke izdata nakon objave Obavještenja o nabavci na portalu javnih nabavki da glavni račun ponuđača (s naznakom da se radi o glavnom računu ponuđača) nije bio blokiran u posljednjih šest (6) mjeseci računajući od datuma objave Obavještenja o javnoj nabavci na portalu javnih nabavki".

Komisija Ugovornog organa je konstatovala da je ponuđač na str. 25/30 ponude dostavio Potvrdu o solventnosti od 23.03.2021. godine, izdatu od strane SBERBANK BH d.d., na kojoj je naznačeno da se radi o glavnom računu ponuđača koji je solventan, aktivan i nije bio blokiran, ali ne sadrži podatak da isti nije bio blokiran u posljednjih šest (6) mjeseci računajući od datuma objave Obavještenja o javnoj nabavci na portalu javnih nabavki, čime ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen.

U skladu sa odredbama člana 2. tačka i. Zakona o javnim nabavkama BiH, ponuda je dokument koji podnosi ponuđač, pri čemu nudi isporuku robe, pružanje usluge ili izvođenje radova, pod uslovima koje određuje ugovorni organ u tenderskoj dokumentaciji. Istim stavom je propisano da ponuda može biti: prihvatljiva - ako ispunjava sve uslove koji se traže tenderskom dokumentacijom i neprihvatljiva - ako ne ispunjava uslove koji se traže tenderskom dokumentacijom. Ponuđač ne smije mijenjati ili nadopunjavati tekst propisane tenderske dokumentacije.

Ugovorni organ napominje da, u skladu sa članom 57. Zakona o javnim nabavkama BiH, te pratećim podzakonskim aktima, kandidat/ponuđač pridržava se zahtjeva i uslova iz tenderske dokumentacije. Također, članom 44. stav 2. Zakona o javnim nabavkama BiH je propisano da Ugovorni organ određuje u tenderskoj dokumentaciji uslove za kvalifikaciju tako što utvrdi minimum zahtjeva za kvalifikaciju kandidata/ponuđača u pogledu njihove lične sposobnosti, ekonomskog i finansijskog stanja, te njihove tehničke i/ili profesionalne sposobnosti.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije, što ponuđač, u skladu sa gore navedenim nije učinio.

Članom 68. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama BiH su osnov za odbacivanje ponude ponuđača „JANI" d.o.o. Mostar.

Ponuđač „RADIŠ" d.o.o. Istočno Sarajevo se isključuje zbog neispunjavanja zahtjeva Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije, u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima iz oblasti javnih nabavki.

Uvidom i detaljnim pregledom ponude ponuđača „RADIŠ" d.o.o. Istočno Sarajevo, Komisija Ugovornog organa konstatovala je sljedeće:

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, tačkom 3.2 b) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu obavljanja profesionalne djelatnosti, zahtijevao: „Kopiju uvjerenja o poreznoj identifikaciji izdatu od nadležne Porezne uprave”

Ponuđač u ponudi nije dostavio traženi dokument. 

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, tačkom 3.2 c) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu obavljanja profesionalne djelatnosti, zahtijevao: „Kopiju uvjerenja o identifikacionom broju izdato od nadležne Uprave za indirektno oporezivanje BiH (ukoliko ponuđač nije u sistemu PDV-a potrebno je dostaviti Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje BIH da ponuđač nije u sistemu PDV obveznika kod Uprave za indirektno oporezivanje BiH izdato poslije objave obavještenja o nabavci)”.

Ponuđač u ponudi nije dostavio traženi dokument.

U tenderskoj dokumentaciji je navedeno da se dokazi pod a), b) i c) tačke 3.2 dostavljaju kao ovjerena kopija originala, s tim da datum ovjere ne može biti stariji od tri mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude (pod danom dostavljanja ponude smatra se dan/datum, koji je Ugovorni organ odredio u tenderskoj dokumentaciji kao dan/datum za prijem ponuda) kao i u slučaju da se u ponudi ne dostave navedeni dokumenti u vezi sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti ponuđača (član 46. Zakona) ili se ne dostave na način kako je naprijed traženo, ponuđač će biti isključen iz daljeg učešća zbog neispunjavanja navedenog uslova za kvalifikaciju".

U skladu sa odredbama člana 2. tačka i. Zakona o javnim nabavkama BiH, ponuda je dokument koji podnosi ponuđač, pri čemu nudi isporuku robe, pružanje usluge ili izvođenje radova, pod uslovima koje određuje ugovorni organ u tenderskoj dokumentaciji. Istim stavom je propisano da ponuda može biti: prihvatljiva - ako ispunjava sve uslove koji se traže tenderskom dokumentacijom i neprihvatljiva - ako ne ispunjava uslove koji se traže tenderskom dokumentacijom. Ponuđač ne smije mijenjati ili nadopunjavati tekst propisane tenderske dokumentacije.

Ugovorni organ napominje da, u skladu sa članom 57. Zakona o javnim nabavkama BiH, te pratećim podzakonskim aktima, kandidat/ponuđač pridržava se zahtjeva i uslova iz tenderske dokumentacije. Također, članom 44. stav 2. Zakona o javnim nabavkama BiH je propisano da Ugovorni organ određuje u tenderskoj dokumentaciji uslove za kvalifikaciju tako što utvrdi minimum zahtjeva za kvalifikaciju kandidata/ponuđača u pogledu njihove lične sposobnosti, ekonomskog i finansijskog stanja, te njihove tehničke i/ili profesionalne sposobnosti.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije, što ponuđač, u skladu sa gore navedenim nije učinio.

Članom 68. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama BiH su osnov za odbacivanje ponude ponuđača „RADIŠ" d.o.o. stočno Sarajevo.

Ponuđač „BOSNA INŽINJERING" d.o.o. Sarajevo, se isključuje zbog neispunjavanja zahtjeva Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije, u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima iz oblasti javnih nabavki.

Uvidom i detaljnim pregledom ponude ponuđača „BOSNA INŽINJERING" d.o.o. Sarajevo, Komisija Ugovornog organa konstatovala je sljedeće:

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, tačkom 3.3 a) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, zahtijevao: 

„Potvrda poslovne banke izdata nakon objave Obavještenja o nabavci na portalu javnih nabavki da glavni račun ponuđača (s naznakom da se radi o glavnom računu ponuđača) nije bio blokiran u posljednjih šest (6) mjeseci računajući od datuma objave Obavještenja o javnoj nabavci na portalu javnih nabavki".

Komisija Ugovornog organa je konstatovala da je ponuđač na str. 21/22 ponude dostavio Potvrdu o solventnosti transakcijskog računa od 02.04.2021. godine, izdatu od strane Raiffeisen BANK d.d. BiH, na kojoj nije naznačeno da se radi o glavnom računu ponuđača, čime ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen.

U skladu sa odredbama člana 2. tačka i. Zakona o javnim nabavkama BiH, ponuda je dokument koji podnosi ponuđač, pri čemu nudi isporuku robe, pružanje usluge ili izvođenje radova, pod uslovima koje određuje ugovorni organ u tenderskoj dokumentaciji. Istim stavom je propisano da ponuda može biti: prihvatljiva - ako ispunjava sve uslove koji se traže tenderskom dokumentacijom i neprihvatljiva - ako ne ispunjava uslove koji se traže tenderskom dokumentacijom. Ponuđač ne smije mijenjati ili nadopunjavati tekst propisane tenderske dokumentacije.

Ugovorni organ napominje da, u skladu sa članom 57. Zakona o javnim nabavkama BiH, te pratećim podzakonskim aktima, kandidat/ponuđač pridržava se zahtjeva i uslova iz tenderske dokumentacije. Također, članom 44. stav 2. Zakona o javnim nabavkama BiH je propisano da Ugovorni organ određuje u tenderskoj dokumentaciji uslove za kvalifikaciju tako što utvrdi minimum zahtjeva za kvalifikaciju kandidata/ponuđača u pogledu njihove lične sposobnosti, ekonomskog i finansijskog stanja, te njihove tehničke i/ili profesionalne sposobnosti.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije, što ponuđač, u skladu sa gore navedenim nije učinio.

Članom 68. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama BiH su osnov za odbacivanje ponude ponuđača „BOSNA INŽINJERING" d.o.o. Sarajevo.

Komisija Ugovornog organa konstatovala je da u ponudi ponuđača „SMAJIĆ INŽENJERING1' d.o.o. Goražde na prve dvije stranice nedostaje numeracija.

Članom 8. stav 6. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda propisano je da se stranice ponude označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki sljedeći dio započinje rednim brojem kojim se nastavlja redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Garancija kao dio ponude se ne numeriše. Ako sadrži štampanu literaturu, brošure, kataloge koji imaju izvorno numerisane brojeve, onda se ti dijelovi ponude ne numerišu dodatno.

Članom 8. stav 7. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda propisano je da izuzetno od stava 6., ponuda neće biti odbačena ukoliko su listovi ponude numerisani na način da je obezbjeđen kontinuitet numerisanja, te će se smatrati manjim odstupanjem koje ne mijenja, niti se bitno udaljava od karakteristika, uslova i drugih zahtjeva utvrđenih u obavještenju o nabavci i tenderskoj dokumentaciji. 

Kako je u konkretnom slučaju ponuda čvrsto uvezana, čime je neupitno obezbijeđen integritet ponude i nije došlo do prekida kontinuiteta u numerisanju jer su ostali listovi ponude numerisani na način daje obezbijeđen kontinuitet numerisanja, činjenica da prve dvije strane ponude nisu numerisane smatra se manjim odstupanjem koje ne mijenja, niti se bitno udaljava od karakteristika, uslova i drugih zahtjeva utvrđenih u obavještenju o nabavci i tenderskoj dokumentaciji, te se ponuda ponuđača „SMAJIĆ INŽENJERING" d.o.o. Goražde smatra prihvatljivom.

Shodno naprijed navedenom, sačinjena je analiza prihvatljivih ponuda, kako slijedi:

 

Naziv ponuđača/članova grupe ponuđača

Ponuđena ukupna cijena bez PDV-a sa popustom (zbir svih stavki)

Preferencijalni tretman

SMAJIĆ INŽENJERING d.o.o. Goražde

11.514,40 KM

Na ponudu se ne primjenjuje preferencijalni tretman

VIZIJA d.o.o. Sarajevo

14.250,00 KM

Na ponudu se primjenjuje preferencijalni tretman

 

Vijeće ministara BiH je donijelo Odluku o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg u cilju zaštite, razvoja i obnove domaće privrede, počevši sa primjenom od 01.06.2020. godine. Razlog za donošenje je dodatna mogućnost zaštite, razvoja i obnove domaće privrede i povećanja konkurentnosti domaćih proizvođača (i ponuđača) na otvorenom i konkurentnom tržištu javnih nabavki, u cilju ublažavanja posljedica za domaću privredu, uz istovremeno poštivanje CEFTA Sporazuma u pogledu jednakog tretmana ponuđača iz zemalja potpisnica ovog sporazuma.

Primjena preferencijalnog tretmana domaćeg će se računati na način da se prilikom obračuna cijena ponuda, u svrhu poređenja ponuda, umanje cijene domaćih ponuda za preferencijalni faktor domaćeg od 30% u postupcima javnih nabavki kod kojih je objavljeno obavještenje o nabavci ili upućen poziv kandidatima/ponuđačima za postupke koji nemaju obavještenje o nabavci u periodu od 01.06.2020. do 01.06.2021. godine.

Preferencijalni tretman cijena će se primjenjivati samo u svrhu poređenja ponuda prilikom ocjene ponuda, u skladu sa Odlukom o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg („Službeni glasnik BiH", broj: 34/20 od 16.06.2020. godine).

Prilikom računanja cijena iz ponuda u svrhu poređenja ponuda, cijena iz domaćih ponuda će biti umanjena za preferencijalni faktor od 30%, u skladu sa Odlukom Vijeća ministara Bosne i Hercegovine.

Tenderskom dokumentacijom u tački 5.13 je propisano da kao dokaz o uživanju preferencijalnog tretmana domaćeg, ponuđač je dužan dostaviti sljedeći dokaz:

Potvrda Vanjskotrgovinske komore BiH ili potvrda koju izdaju Privredne komore Federacije BiH ili Republike Srpske ili Brčko Distrikta Bosne i Hercegovine da ponuđač ima najmanje 50% radne snage za izvršenje ugovora iz Bosne i Hercegovine - rezidenti BiH (ukoliko ponuđač podliježe primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg), s tim što potvrda mora glasiti na konkretan postupak nabavke kod ovog Ugovornog organa i ponuđača koji dostavlja ponudu.

Također, istom tačkom tenderske dokumentacije je propisano da lična izjava ponuđača da uživa preferencijalni tretman domaćeg neće se smatrati kao validan dokaz te da ukoliko ponuđač ne dostavi traženi dokaz o preferencijalnom tretmanu domaćeg njegova ponuda neće biti odbijena ali neće uživati preferencijalni tretman domaćeg. 

Imajući u vidu naprijed navedeno, kako je ponuđač „VIZIJA" d.o.o. Sarajevo dostavio Potvrdu Vanjskotrgovinske komore BiH, broj: 05-05-3-27-830/21 od 24.03.2021. godine, a ponuđač „SMAJIĆ INŽENJERING" d.o.o. Goražde nije dostavio dokaz o uživanju prava na primjenu preferencijalnog tretmana, to je Komisija Ugovornog organa slijedom naprijed navedenog i primjenom preferencijalnog tretmana rangirala ponude, kako slijedi:

 

Naziv ponuđača/članova grupe ponuđača

Ukupna ponuđena cijena bez PDV-a sa popustom (zbir svih stavki)

Preferencijalni

tretman

Rangiranje nakon primjene preferencijalnog tretmana

VIZIJA d.o.o. Sarajevo

14.250,00 KM

30%

- 4.275,00 KM

9.975,00 KM*

SMAJIĆ INŽENJERING d.o.o. Goražde

11.514,40 KM

NE

11.514,40 KM

 

Za navedeni postupak javne nabavke nije predviđeno provođenje e-Aukcije u sistemu e- Nabavke shodno članu 2. stav 3 Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije („Službeni glasnik BiH", broj: 66/16) kojim je propisano da e-Aukcija nije moguća ukoliko su predmet nabavke ugovori o uslugama i ugovori o radovima čiji je predmet intelektualni rad, kao što je projektovanje radova, jer se takve ponude ne mogu rangirati primjenom metode automatskog elektronskog ocjenjivanja.

 

Komisija je direktoru Ugovornog organa dostavila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda i prijedlog o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetnom postupku javne nabavke, te dala preporuku da sa odabranim ponuđačem „VIZIJA" d.o.o. Sarajevo zaključi Ugovor za predmetni postupak javne nabavke, po ponuđenoj cijeni iz Obrasca za cijenu ponude u iznosu do 14.250,00 KM bez PDV-a, a primjenjujući odredbe o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg.

 

Izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen je u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.

Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač „VIZIJA" d.o.o. Sarajevo kvalificiran i izabran primjenjujući kriterij „najniža cijena", primjenom preferencijalnog tretmana domaćeg.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. b) i 70. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u dispozitivu.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

 

Na ovaj izbor imate pravo izjaviti žalbu ugovornom organu u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke.

DIREKTOR

Mr.scK Šerif Isović

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: