Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 04.05.2021. 15:11

Reagensi za hematološki brojač SYSMEX XP 300

Izvor: Akta.ba, 30.04.2021.

JAVNA USTANOVA DOM ZDRAVLJA ZAVIDOVIĆI

UPRAVNI ODBOR

 

Broj :01 -2.16-1305/21

Datum:29.4.2021. godine

 

Upravni odbor JU «Dom zdravlja» Zavidovići na osnovu člana 38. Statuta JU «Dom zdravlja» Zavidovići i člana 70. i 89. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine («Službeni glasnik Bosne i Hercegovine)) br. 39/14), na svojoj 8. sjednici održanoj dana 29.04.2021. godine, donosi

 

ODLUKU

 o izboru najpovoljnijeg ponuđača za nabavku reagenasa za hematološki brojač SYSMEXXP300

 

Član 1.

Okvirni sporazum za nabavku reagenasa za hematološki brojač SYSMEX ХР 300 za JU «Dom zdravlja » Zavidovići na period od 12 mjeseci dodjeljuje se ponuđaču Broma bel d.o.o. Banja Luka.

 

Član 2.

Ponuda ponuđača Broma bel d.o.o. Banja Luka u provedenom konkurentskom zahtjevu za dostavu ponuda, imala je najnižu cijenu, te će se ovom ponuđaču ponuditi Okvirni sporazum za nabavku reagenasa za hematološki brojač SYSMEX ХР 300 u ukupnom iznosu od 15.529,00 KM bez PDV-a, što sa PDV-om iznosi 18.168,93 KM.

 

Član 3.

Izabrani ponuđač ne mora dostavljati original ili ovjerene fotokopije sljedeće kvalifikacione dokumentacije:

a) uvjerenje Suda BiH i suda prema sjedištu pravnog lica, kojim dokazuje da u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca,

b) uvjerenje nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registrovan ponuđač kojim se potvrđuje da nije pod stečajem niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti,

c) uvjerenja nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze za doprinose za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje.

d) uvjerenja nadležnih institucija da je ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza.

e) rješenje o registraciji ili izvod iz sudskog registra sa prilozima o registraciji djelatnosti koja je predmet javnog nadmetanja

f) Potvrda (Rješenje) o upisu u registar proizvođača ili veletrgovaca medicinskih sredstava izdato od Agencije za lijekove i medicinska sredstva BIH.

 

Član 4.

Izabrani ponuđač ne mora dostavljati dokumentaciju iz člana 3. ove Odluke iz razloga jer je uz svoju ponudu dostavio ovjerenu fotokopiju sljedeće dokumentacije:

a) Uvjerenje suda Bosne i Hercegovine, br. Su:03-1452/21 od 26.02.2021. godine, da protiv ponuđača nije izrečena pravosnažna osuđujuća presuda za krivična djela organizovanog kriminala, prevaru, korupciju i pranje novca, a sve u smislu člana 45. stav 2. tačka a) Zakona o javnim nabavkama - ovjerena fotokopija od 04.03.2021. godine,

b) Uvjerenje Osnovnog suda Banja Luka br.071-0-Su-I-21-000959 od 26.02.2021. godine protiv ponuđača nije podignuta optužnica koja je stupila na pravnu snagu i nije izrečena pravosnažna presuda za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca - ovjerena fotokopija od 03.03.2021. godine,

c) Uvjerenje Okružnog privrednog suda u Banja Luci br. 057-0-SU-II-20-000351 od 25.02. 2021. godine, da ponuđač nije pod stečajem niti je predmet proglašenja stečajnog postupka, nije predmet postupka likvidacije, niti je u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti u smislu člana 45. stav 2. tačka b. Zakona o javnim nabavkama - ovjerena fotokopija od 03.03.2021. godine,

d) Poresko uvjerenje br.06/1.02/0704-455.2.1-13147/2021 od 24.02.2021. godine daje ponuđač izmirio sve dospjele poreze i sporedna poreska davanja - ovjerena fotokopija od 03.03.2021. godine,

e) Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje - Regionalni centar Banja Luka, br. 02/6/1-16-11-24-2260/21 od 01.03.2021. godine, da ponuđač nema dospjelih a neizmirenih obaveza po osnovu indirektnih poreza, ostalih prihoda i taksi - ovjerena fotokopija od 04.03.2021. godine,

f)  Aktuelni izvod iz sudskog registra, broj: 057-0-Reg-Z-21-000857 od 24.02.2021.godine - ovjerena fotokopija od 03.03.2021. godine,

g) Rješenje o upisu u registar veletrgovaca medicinskih sredstava izdato od Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH, broj: 10-07.12-2-8412-1/18 od 22.01.2019. godine - ovjerena fotokopija od 22.02.2021. godine,

Dokumentacija iz stava 1. ovog člana evidentirana je u Zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda, broj: 01-2.13-790/21 od 15.03.2021. godine, a u podtački 2.3. Tenderske dokumentacije, broj: 01-2.12-527/21 od 25.02.2021. godine bilo je propisano da ponuđač može u ponudi dostaviti ovjerenu fotokopiju dokumentacije iz podtački 2.1. i 2.2. tenderske dokumentacije, te u slučaju da bude odabran kao najpovoljniji ponuđač ne mora ponovo dostavljati ovjerenu fotokopiju dokumentacije. 

 

Član 5.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

Obrazloženje

Obavještenjem o nabavci br. 638-7-1-59-3-12/21 koje je objavljeno na portalu javnih nabavki dana 25.02.2021. godine pokrenut je konkurentski zahtjev za dostavu ponuda za nabavku reagenasa za hematološki brojač SYSMEXXP 300.

Poziv za preuzimanje tenderske dokumentacije sa portala javnih nabavki, odmah po objavljivanju obavještenja o nabavci na portalu javnih nabavki, upućen je istovremeno trojici ponuđača i to: Đaković d.o.o. Banja Luka, Broma bel d.o.o. Banja Luka i Tuzlafarm d.o.o. Tuzla.

Tendersku dokumentaciju za predmetnu nabavku sa portala javnih nabavki preuzela su 4 ponuđača i to: BROMA BEL D.O.O. BANJA LUKA , EKAPIJA D.O.O., BBS EUROPE i KRAJINAGROUP D.O.O. BANJA LUKA.

 

Na adresu JU Dom zdravlja Zavidovići dostavljena je jedna ponuda i to: Broma bel d.o.o. Banja Luka.

Komisija za javne nabavke (u daljem tekstu: Komisija) je izvršila otvaranje ponuda dana 08.03.2021. godine u Sali za sastanke u JU «Dom zdravlja» Zavidovići u 09,15 sati, kao što je naznačeno u tenderskoj dokumentaciji.

Nakon pregleda dostavljene dokumentacije Komisija za javne nabavke utvrdila je da ponuda odgovara uslovima iz tednderske dokumentacije, odnosno daje prihvatljiva ponuda.

Nakon provedenog postupka ocjene prihvatljive ponude prema utvrđenom kriteriju- najniža cijena, Komisija je dala preporuku da se prihvati ponuda ponuđača Broma bel d.o.o. Banja Luka kao najpovoljnija za nabavku reagenasa za hematološki brojač SYSMEX ХР 300 za period od 12 mjeseci koja je u provedenom postupku javne nabavke imala najnižu cijenu u ukupnom iznosu od 15.529,00 KM bez PDV-a, što sa PDV-om iznosi 18.168,93 KM.

U ovom postupku nabavke bilo je predviđeno provođenje e-aukcije.

Nakon pregleda i ocjene ponuda za nabavku reagenasa za hematološki brojač SYSMEX ХР 300 za period od 12 mjeseci, utvrđeno je da je samo jedna ponuda prihvatljiva, usljed čega nije ispunjen uslov za zakazivanje e-aukcije u sistemu e-Nabavke u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e-aukcije („Službeni glasnik BiH“, broj 66/16 od 06.09.2016. godine), jer je u članu 3. istog Pravilnika propisano:

“U slučaju prijema jedne prihvatljive ponude e-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona.“

Kako se e-aukcija nije mogla zakazati ovaj ugovorni organ je postupio u skladu sa članom 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i mišljenjem Agencije za javne nabavke br. 04-02-2-1924-2/17 od 10.05.2017. godine.

U mišljenju Agencije za javne nabavke navedeno je da ukoliko smo u postupku javne nabavke zaprimili jednu prihvatljivu ponudu, a bili smo predvidjeli provođenje e- aukcije, koju nismo mogli zakazati, jer smo zaprimili samo jednu prihvatljivu ponudu, 

možemo nastaviti postupak nabavke i saglasno članu 69. stav (1) tačka a) Zakona, dodijeliti ugovor, te da informacije o predviđenoj e-aukciji i neodržavanju iste trebamo navesti navesti u zapisniku o evaluaciji ponuda.

Kako ugovorni organ nije imao mogućnost da zakaže planiranu e-aukciju iz razloga što je primio samo jednu prihvatljivu ponudu, to je okončao ovaj postupak nabavke u skladu sa članom 69. Zakona o javnim nabavkama, odnosno dodjelom ugovora ponuđaču koji je dostavio prihvatljivu ponudu u skladu sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije.

Cijeneći pravilnost provedenog konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda za nabavku reagenasa za hematološki brojač SYSMEX ХР 300 shodno odredbi člana 88. i 89. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, te datu preporuku od strane Komisije za javne nabavke odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

PRAVNA POUKA: Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u roku od 5 dana od dana prijema ove odluke.

Žalba se izjavljuje ugovornom organu u pisanoj formi direktno, elektronskim putem ili preporučenom poštanskom pošiljkom u tri primjerka.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: