Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 09.06.2021. 08:23

Rezervni dijelovi pumpi i filter prese za presovanje otpadnog materijala (proizvođača oprme Caprari, Ginordi, Nova Rotors i Fraccaroli & Balzan)

Izvor: Akta.ba, 13.05.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće a.d.Trebinje

Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik

 

Broj 12537/21

Dana, 13.05.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke {„Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 11968/21 od 10.05.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za postrojenja pripreme i otpreme ugija", otvoreni postupak, interni broj 58/21, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ein.qov.ba pod brojem 1276-1-1-242-3-267/21 od 05.04.2021. godine, Uprava Preduzeća, na sjednici održanoj dana ^ .2021. godine, donijela je:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke:

„Nabavka rezervnih dijelova za postrojenja pripreme i otpreme uglja", otvoreni postupak, interni broj 58/21,

LOT-2 „NABAVKA REZERVNIH DIJELOVA PUMPI I FILTERA PRESE ZA PRESOVANJE OTPADNOG MATERIJALA (PROIZVOĐAČA OPREME CAPRARI, GINORDI, NOVA ROTORS I FRACCAROLI & BALZAN)"

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 11968/21 od 10.05.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za postrojenja pripreme i otpreme uglja", otvoreni postupak, interni broj 58/21, LOT-2 „NABAVKA REZERVNIH DIJELOVA PUMPI I FILTERA PRESE ZA PRESOVANJE OTPADNOG MATERIJALA (PROIZVOĐAČA OPREME CAPRARI, GINORDI, NOVA ROTORS I FRACCAROLI & BALZAN)", te se okvirni sporazum na period do 18 (osamnaest) mjeseci i maksimalne finansijske vrijednosti do 30.000,00 KM bez PDV-a dodjeljuje ponuđaču: „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica.

 

Član 2.

 

Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 (deset) dana, računajući od dana kada je ponuđač obaviješten o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

 

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku Ugovorni organ će postupiti u skladu sa članom 100. Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Član 4.

 

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com,  istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Član 5.

 

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale Preduzeća i Služba za pravne i korporativne poslove.

 

Član б.

 

Ova Odluka dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Obrazloženje

 

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne odluke Uprave preduzeća o pokretanju

 

postupka javne nabavke broj: 2514/21 od 08.02.2021. godine.

 

Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka.

 

Procijenjena vrijednost javne nabavke za LOT 2 je 30.000,00 KM bez PDV-a.

 

Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki dana 05.04.2021. godine, pod brojem: 1276-1-1-242-3-267/21.

 

Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća broj: 11224/21 od 29.04.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom broj: 11968/21 od 10.05.2021. godine.

 

U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 11523/21 od 04.05.2021. godine, u kojem je utvrđeno slijedeće:

 

Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 04.05.2021 godine do 11.00 časova) zaprimljene su sljedeće ponude za predmetnu nabavku:

Blagovremene ponude/ datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP

Neblago v remen o primljen e

ponude

1

„GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica

04.05.2021. godine u 705 časova

LOT-2: 95.076,10 EUR-a, preračunato po srednjem kursu CB BiH iznosi: 185.952,69 KM LOT-3: 22.404,40 EUR-a, preračunato po srednjem kursu CB BiH iznosi: 43.819,20 KM

/

2

„SIMING" d.o.o. Jasenice na Dolenjskem

04.05.2021. godine u 7И časova

LOT-4: 97.882,71 KM

/

з

„WALTER" d.o.o. Banja Luka

04.05.2021. godine u 805 časova

LOT-3: 58.312,74 KM

/

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: do 04.05.2021. godine do 11.00 časova.

 

Predstavnici imenovanih ponuđača nisu prisustvovali otvaranju pristiglih ponuda, te im je primjerak Zapisnika o otvaranju ponuda broj: 11523/21 od 04.05.2021. godine dostavljen isti dan putem mejla i na isti nije bilo primjedbi.

 

ANALIZA PONUDA:

Zatvoreni sastanak Komisije, na kojem je pregledana pristigla ponuda za LOT-2, te izvršena analiza dostavljene dokumentacije, održanje dana 06.05.2021. godine.

 

ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA:

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA

SADRŽI

Ponuđač: „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica

Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije - Aneks 4

Dostavljen

Potpisan i ovjeren nacrt okvirnog sporazuma i ugovora - Aneks 5

Dostavljen

Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN - Prilog 1

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 47. ZJN - Prilog 2

Dostavljena

Potvrda poslovne banke o solventnosti

Dostavljena

Aktuelni Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Ovjerena pismena izjava ponuđača iz člana 52. ZJN BiH - Prilog 3

Dostavljena

 

Nakon izvršenog pregleda ponude Komisija je zaključila da je ponuđač „GRAND IMPORT d.o.o. Loznica dostavio sva dokumenta, odnosno dokaze koji su zahtjevani predmetnom tenderskom dokumentacijom.

 

Nadalje, Komisija je pristupila vrednovanju ponude, a u skladu sa procedurama i pravilima utvrđenim Zakonom o javnim nabavkama BiH. Uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije u ponudi ponuđača „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica, ekonomski član Komisije gđa Milanka Sarčević utvrdila je postojanje aritmetičke greške i to:

 

U Aneksu 3 (LOT-2) na strani 6 ponude za LOT-2 imenovanog ponuđača, napravljena je aritmetička greška. U ponudi stoji, stavka:

 

4. Fiksni zaptivač sa vidijom - količina 8 х 226,80 EUR = 1.814,00 EUR, a treba da stoji:

4. Fiksni zaptivač sa vidijom - količina 8 х 226,80 EUR = 1.814,40 EUR.

 

Slijedom navedenog komisija je donijela Zaključak da se ponuđaču „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica uputi Zahtjev za prihvatanje ispravke aritmetičke greške, te da će sljedeći sastanak Komisija održati nakon pismenog izjašnjenja od strane ponuđača „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica.

 

Drugi zatvoreni sastanak Komisija za javnu nabavku je održala dana 10.05.2021. godine, sa početkom u 10.00 časova.

 

Sastanku prisustvuju predsjednik, članovi i sekretar Komisije za javnu nabavku.

 

Sastanak je otvorila i uvodnu riječ dala predsjednica Komisije, istakavši da je realizovan Zaključak sa sastanka Komisije koji je održan dana 06.05.2021. godine. Naime, ponuđaču „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica upućen je Zahtjev za prihvatanje ispravke aritmetičke greške broj: 11861/21 od 07.05.2021 godine.

 

Ponuđač „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica dostavio je Saglasnost za ispravljanje aritmetičke greške broj: 11905/21 od 07.05.2021. godine u kome prihvata ispravku uočenih aritmetičkih grešaka, i to:

 

U Aneksu 3 (LOT-2) umjesto:

 

4. Fiksni zaptivač sa vidijom - količina 8 х 226,80 EUR = 1.814,00 EUR, sada stoji: 4. Fiksni zaptivač sa vidijom - količina 8 х 226,80 EUR = 1.814,40 EUR

 

Slijedom navedenog, Komisija za javnu nabavku jednoglasno je konstatovala da je ponuđač „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica zadovoljio minimum kvalifikacionih uslova i dostavio prihvatljivu ponudu za Ugovorni organ, te je predložila njegov izbor za LOT-2.

 

Tačkom 8.2 Tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku za LOT - 2 dostavljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se nije mogla zakazati, nego se postupak okončao u skladu sa članom 69. Zakona.

 

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

 

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

 

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje-ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

 

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. 2alba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: