Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.06.2021. 08:51
Krečnjak 0-20 mm
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d.Trebinje
Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik
Broj: 12801/21.
Dana, 17.05.2021. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1., 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 12566/21 od 13.05.2021. godine u postupku javne nabavke „Nabavka krečnjaka 0-20 mm" - putem otvorenog postupka-interni broj 35/21, Uprava preduzeća na sjednici održanoj dana: 17.05.2021. godine donijela je:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke „Nabavka krečnjaka 0-20 mm" putem otvorenog postupka- interni broj 35/21
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 12566/21 od 13.05.2021. godine, te se Okvirni sporazum na period do 12 mjeseci u predmetu: „Nabavka krečnjaka 0-20 mm" - putem otvorenog postupka, interni broj: 35/21, dodjeljuje ponuđaču „INGRAM" DD Srebrenik na iznos do 725.711,30 KM bez uračunatog PDV-a.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 15 dana, računajući od dana dostave obaviještenja o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav б. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Odluke Uprave preduzeća broj:24795/20 od 29.09.2020., Odluke o izmjeni Odluke (broj:24795/20 od 29.09.2020. godine) o pokretanju postupka javne nabavke broj:2821/21 od 11.02.2021.godine i Odluke o davanju saglasnosti MH „Elektroprivreda Republike Srpske"MP a.d. Trebinje broj:01-2427-2/20 od 09.10.2020. godine. Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je: 792.000,00 KM
Obavještenje o nabavci broj: 1276-1-1-76-3-159/21 poslato je na objavljivanje dana 15.02.2021. godine, a objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 15.02.2021. godine.
Komisija za javnu nabavku imenovana je Rješenjem broj: 10795/21 od 26.04.2021. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je Izvještaj o radu sa preporukom broj: 12566/21 od 13.05.2021. godine u postupku javne nabavke.
U pstupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajući zapisnik, u kome je utvrđeno sljedeće:
Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 26.04.2021. godine do 11°° časova) na protokol Preduzeća zaprimljene su ponude sledećih ponuđača:
PODACI O PRISTIGLIM PONUDAMA
Naziv/ime ponuđača |
|||
Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema |
Ponuđena cijena |
||
1. |
Grupa ponuđača: „BUMA COMPANY" DOO Lukavac, „TERAKOP" DOO Živinice i RK „VIJENAC" DOO Lukavac |
10818/21 od 26.04.2021. godine u 0925 časova |
788.700,00 KM bez PDV-a |
2. |
RUDNIK KREČNJAKA „CARMEUSE" AD Doboj |
10827/21 od 26.04.2021. godine u 1000 časova |
891.000,00 KM bez PDV-a |
3. |
„INGRAM" DD Srebrenik |
10828/21 od 26.04.2021.godine u 1005 časova |
788.700,00 KM bez PDV-a |
Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 26.04.2021. godine do 11°° časova. |
ANALITIČKI PRIKAZ ZAHTJEVANIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINICIJE PONUĐAČA
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI |
Ponuđač 1: Grupa ponuđača:„BUMA COMPANY" DOO Lukavac, „TERA KOP" DOO Živinice i RK „VIJENAC" DOO Lukavac |
Ponuđač 2: RUDNIK KREČNJAKA „CARMEUSE" AD Doboj |
Ponuđač 3: „INGRAM" DD Srebrenik |
Obrazac za dostavljanje ponude. Aneks 2 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za povjerljive informacije, Aneks 4 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
Nacrt ugovora i okvirnog sporazma, Aneks 5 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
Popis izvršenog ugovora, Aneks 6 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
Potvrda o izvršenom ugovoru |
Dostavljena |
Dostavljena |
Dostavljena |
Izjave u skladu sa tačkom 3.2 TD |
Dostavljene |
|
|
Dokumentacija u skladu sa tačkom 3.2 TD |
Dostavljena |
Dostavljena |
Dostavljena |
Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN |
Dostavljena |
Dostavljena |
Dostavljena |
Ovjerena i popunjena Izjava za član 47. ZJN |
Dostavljena |
Dostavljena |
Dostavljena |
Aktuelni Izvod iz sudskog registra |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
Ovjerena i popunjena Izjava za član 52. ZJN |
Dostavljena |
Dostavljena |
Dostavljena |
Garancija za ozbiljnost ponude |
Daostavljena |
Dostavljena |
Dostavljena |
Prilog 6 popunjen u slučaju nastupa |
Dostavljen |
/ |
/ |
grupe ponuđača |
|
|
|
Prilog 7 popunjen u slučaju namjere |
/ |
/ |
/ |
podugovaranja |
|
|
|
PONUDE KOJE SU ISPUNILE SVE TEHNIČKE. FORMALNOPRAVNE ZAHTJEVE I MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA:
-Grupa ponuđača:„BUMA COMPANY" DOO Lukavac, „TERAKOP" DOO Živinice i RK „VIJENAC" DOO Lukavac, zadovoljava minimum kvalifikacionih uslova, kao i sve tehničke i formalno pravne zahtjeve iz tenderske dokumentacije, te je ponuda navedenog ponuđača prihvatljiva za ovaj Ugovorni organ. -Ponuđač RUDNIK KREČNJAKA „CARMEUSE" AD Doboj, zadovoljava minimum kvalifikacionih uslova, kao i sve tehničke i formalno pravne zahtjeve iz tenderske dokumentacije, te je ponuda navedenog ponuđača prihvatljiva za ovaj Ugovorni organ.
-Ponuđač „INGRAM" DD Srebrenik, zadovoljava minimum kvalifikacionih uslova, kao i sve tehničke i formalno pravne zahtjeve iz tenderske dokumentacije, te je ponuda navedenog ponuđača prihvatljiva za ovaj Ugovorni organ.
RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUDA
U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, utvrđena je slijedeća rang lista ponuđača: |
||
|
NAZIV PONUĐAČA |
CIJENA BEZ PDV-a |
1. |
Grupa ponuđača:„BUMA COMPANY" DOO Lukavac, „TERA KOP" DOO Živinice i RK „VIJENAC" DOO Lukavac |
788.700,00 KM |
1. |
„INGRAM" DD Srebrenik |
788.700,00 KM |
2. |
RUDNIK KREČNJAKA „CARMEUSE" AD Doboj, |
891.000,00 KM |
Nakon rasprave u kojoj su učestvovali svi članovi Komisije doneseni su sledeći zaključci:
Zaključak 1
Obzirom da je Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno provođenje E-aukcije i da su za predmetnu nabavku zaprimljene i prihvatljive ponude tri ponuđača, u skladu sa Članom 4. (Zakazivanje i početak E-aukcije) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16), Ugovorni organ će zakazati E-aukciju.
Zaključak 2
Sledeći sastanak Komisije održaće se nakon okončanja E-aukcije.
Dana 13.05.2021. godine, održan je drugi zatvoreni sastanak komisije na kom su prisustvovali predsjednik, članovi i sekretar Komisije za javnu nabavku.
Sastanak je otvorila i uvodnu riječ dala predsjednik Komisije, istakavši da su realizovani zaključci sa sastanka Komisije održanog 10.05.2021. godine. Naime, Ugovorni organ je u skladu sa sa Članom 4. (Zakazivanje i početak E-aukcije) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) zakazao E-aukciju za 12.05.2021. godine sa početkom u 09°°časova.
Zakazana E-aukcija održana je 12.05.2021. godine u periodu od 09°°časova do 0920časova.
KONAČNA RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUĐAČA KOJI SU UČESTVOVALI U E-AUKCIJI
U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, utvrđena je slijedeća rang lista ponuđača: |
||
|
NAZIV PONUĐAČA |
CIJENA BEZ PDV-a |
1. |
„INGRAM" DD Srebrenik |
725.711,30 KM |
2. |
Grupa ponuđača:„BUMA COMPANY" DOO Lukavac, „TERAKOP" DOO Živinice i RK „VIJENAC" DOO Lukavac |
726.500,00 KM |
3. |
RUDNIK KREČNJAKA „CARMEUSE" AD Doboj |
891.000,00 KM |
Takođe, ponuđač „INGRAM" DD Srebrenik je u svojoj ponudi dostavio ovjerene fotokopije dokaza iz Člana 45. Zakona o javnim nabavakama BiH, odnosno dokaze iz tačke 4.3.1 Tenderske dokumentacije i ovjerene fotokopije dokaza iz Člana 47. Zakona o javnim nabavkama BiH, odnosno dokaze iz tačke 4.8 Tenderske dokumentacije te imenovanom ponuđaču neće biti upućen Zahtjev za dostavu navedene dokumentacije.
U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, Komisija konstatuje, da je dostavljena ponuda ponuđača "INGRAM" DD Srebrenik ispunila minimum kvalifikacionih uslova, kao i sve tehničke i formalno - pravne zahtjeve ugovornog organa.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge, nepravilnosti, niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku.
U postupku je utvrđeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je Preporuka data u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima itenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se predati žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se predaje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Integral inženjering a.d. Laktaši - Omladinska ulica broj 44 78250 Laktaši
-
Beton Huremagić d.o.o. Novi Grad - Ulica Karađorđa Petrovića broj 69 79220 Novi Grad
-
GP GRADIP d.o.o. Prnjavor - Ulica svetog Save broj 28 78430 Prnjavor
-
ArcelorMittal Prijedor, d.o.o. Prijedor - Ulica Akademika Jovana Raškovića broj 1 79000 Prijedor
-
Limunkop d.o.o. Doboj - Ozrenskih srpskih brigada 1b 74000 Doboj
-
PLOSKO d.o.o. Osječani Donji - Doboj - Osječani Donji bb 74225 Doboj
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
SUBOTIĆ INŽINJERING d.o.o. Stanari - Dragalovci b.b. 74208 Stanari
-
RUDNIK KREČNJAKA CARMEUSE d.o.o. Doboj - Ševarlije br. 322 74000 Doboj
-
15.02.2021