Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 01.10.2021. 08:44

Usluge dezinfekcije, dezinsekcije, deratizacije i vanredne dezinfekcije u objektima Općine Ilidža, te preventivne dezinfekcije vodova klima sistema u objektu Općine Ilidža, ul. Butmirska cesta br. 12

Izvor: Akta.ba, 11.06.2021.

OBRAZAC REALIZACIJE UGOVORA/OKVIRNOG SPORAZUMA

OPĆINA ILIDŽA

 

JN 10/21 „Nabavka usluga dezinfekcije, dezinsekcije, deratizacije i vanredne dezinfekcije u objektima Općine Ilidža, te preventivne dezinfekcije vodova klima sistema u objektu Općine Ilidža, ul. Butmirska cesta br. 12"

 

1.

Opis i Oznaka po JRJN

90921000-9 Usluge dezinfekcije i uništavanja štetočina

2.

Vrsta postupka i broj obavještenja o dodjeli ugovora sa Portala javnih nabavki

Konkurentski zahtjev888-7-2-60/21

3.

Podaci o dobavljaču/ dobavljačima u okvirnom sporazumu (Naziv, ID broj, mjesto)

IDS-ZDRAVA SREDINA D.O.O 4201219470002 Sarajevo Centar

4.

Osnovni elementi ugovora/okvirnog sporazuma (Vrijednost, period trajanja/rok izvršenja, rok plaćanja, garantni period,...)

Vrijednost ugovora: 6.327,48 KM Period trajanja : 15.7.2021. - 15.7.2022. Rok plaćanja: 30 dana

5.

Opis izmjene osnovnih elemenata ugovora i datum izmjene

 

6.

Ostatak vrijednosti ugovora nakon učinjene izmjene/ostatak vrijednosti okvirnog sporazuma

 

7.

Datum zaključenja ugovora/ okvirnog sporazuma

15.7.2021.

8.

Datum potpune realizacije ugovora/ okvirnog sporazuma i ukupna utrošena vrijednost

 

9.

Napomena (obrazloženje

 

 

Broj: 04-11-1626/21-2

Ilidža,11.06.2021.godine

 

Na osnovu člana 89.Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ( «Službeni glasnik BiH» broj 39/14), donosi se

 

O D L U K A

O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA ZA JAVNU NABAVKU BROJ 10/21

 

Ponuda IDS doo, ul. Terezija bb, Sarajevo , proglašava se najpovoljnijom, za JN 10/21 „Nabavku usluga dezinfekcije, dezinsekcije, deratizacije i vanredne dezinfekcije u objektima Općine Ilidža, te preventivne dezinfekcije vodova klima sistema u objektu Općine Ilidža, ul. Butmirska cesta br. 12" za koju je proveden konkurentski postupak sa e-aukcijom.

 

II

Ponuđač IDS doo, obavezan je u roku od pet dana od dana prijema ove odluke Ugovornom organu dostaviti uvjerenje nadležnih institucija kojim se potvrđuje da u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca; da nije pod stečajem niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti; da je izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje i uvjerenje nadležnih institucija i da je izmirio dospjele obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza.

 

III

Po pravosnažnosti ove odluke, ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača radi zaključenja Okvirnog sprazuma kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za predmetnu nabavku shodno zahtjevima-uslovima ugovornog organa navedenim u konkurentskom zahtjevu.

 

O b r a z l o ž e n j e

Na osnovu Odluke o pokretanju postupka broj 04-11-1626/21-2 (Broj obavještenja sa portala javnih nabavki: 888-7-2-60-3-23/21 od 14.04.2021 i ispravka obavještenja: 888-7-2-60-8-25/21 od 16.04.2021.godine) pokrenuta je nabavka 10/21 „Nabavku usluga dezinfekcije, dezinsekcije, deratizacije i vanredne dezinfekcije u objektima Općine Ilidža, te preventivne dezinfekcije vodova klima sistema u objektu Općine Ilidža, ul. Butmirska cesta br. 12" putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda sa e-aukcijom. Ponude su blagovremeno dostavili IDS ZDRAVA SREDINA doo, EKO-MEDIC doo DERATIZER doo i SANACIJA 3D doo. Analizom ponuda, utvrđeno je da ponuđač DERATIZER doo ne ispunjava usloviz tačke 2.2 Tenderske dokumentacije. Naime, ovaj postupak javne nabavke je u skladu sa članom 9. Zakona o javnim nabavkama, rezervisan samo za kandidate/ponuđače koji zapošljavaju, u odnosu na ukupan broj zaposlenih više od 50% lica sa invaliditetom. Ugovorni organ je prilikom objave obavještenja naznačio da se radi o "rezervisanom"postupku javne nabavake te je u Tenderskoj dokumentaciji u tački 2.2.1 propisao dokaze, koje ponuđači moraju dostaviti i to: Spisak uposlenika iz nadležne Porezne uprave ne tariji od tri (3) mjeseca od dana predaje ponuda, Rješenje nadležnog ministarstva rada i socijalne politike za upošljavanje osoba sa invaliditetom i Pojedinačne dokaze (rješenja, uvjerenja ili nalaz i ocjenu mišljena instituta za med vještačenje) za svakog uposlenog koji uživa status osobe sa invaliditetom). Ponuđač DERATIZER doo nije dostavio Rješenje nadležnog ministarstva rada i socijalne politike za upošljavanje osoba sa invaliditetom i Pojedinačne dokaze (rješenja, uvjerenja ili nalaz i ocjenu mišljena instituta za med vještačenje) za svakog uposlenog koji uživa status osobe sa invaliditetom). Obzirom da je ponuđač DERATIZER doo dostavio nepotpunu ponudu ista je u skladu sa čl. 68 stav 4) tačka i) odbačena. Ponuđač SANITACIJA 3D doo ne ispunjava uslov iz tačke 2.2 Tenderske dokumentacije jer nije u svojoj ponudi dostavio dokaz iz tačke 2.2.1 pozicija 2) Rješenje nadležnog ministarstva rada i socijalne politike za upošljavanje osoba sa invaliditetom. Obzirom da je ponuđač SANITACIJA 3D doo dostavio nepotpunu ponudu ista je u skladu sa čl. 68 stav 4) tačka i) odbačena.

Ponuđač SANITACIJA doo je dostavio ponudu koja nije čvrto uvezana a što je bio u obavezi u skladu sa tačkom 5.2 Tenderske dokumentacije. Dalje, navedeni ponuđač nije dostavio dokaze iz tačke 2.2.1 Tenderske dokumentacije, niti je dostavio Izjavu za dostavu bankarske garancije za dobro izvršenje ugovora, Izjavu iz člana 45. stav (1) i člana 52. Zakona o javnim nabavkma, te Izjavu o preferncijalnom tretmanu domaćeg. Obzirom da je ponuđač SANITACIJA doo dostavio nepotpunu ponudu ista je u skladu sa čl. 68 stav 4) tačka i) odbačena.

Obzirom da je ponuđač IDS doo dostavio sve tražene dokaze i da je ispravno popunio i dostavio ponudu, te da se nisu stekli uslovi za provođenje e-akcije, Komisija za javne nabavke je dala preporuku za izbor IDS doo kao najpovoljnijeg ponuđača čija cijena ponude bez PDV -a iznosi 6.327,48 KM.

Cijeneći navedeno odlučeno je kao u dispozitivu.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke ponuđači imaju pravo da izjave žalbu u roku od pet dana od dana prijema odluke. Žalba se ulaže ugovornom organu u pisanoj formi direktno, ili preporučenom poštanskom pošiljkom. Žalba se podnosi u tri primjerka.

 

http://www.opcinailidza.ba/uploads/files/shares/JAVNE_NABAVKE/2021/35.pdf

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: