Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.07.2015. 13:49
Toneri, ketridži i ribon trake
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA
38-1-1-61-5-25/15
Broj obavještenja o nabavci 38-1-1-61-3-13/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE VLADE REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4402752740009
Kontakt osoba Renata Zucchiatti
Adresa Trg Republike Srpske broj 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 338-324
Faks (051) 338-550
Elektronska pošta szp@szp.vladars.net
Internet adresa vladars.net
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 2.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Dodjeljuje se okvirni sporazum za
Više lotova
II 2.b-1. Redni brojevi lotova za koje se dodjeljuje okvirni sporazum
1, 2
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
46000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka kancelarijskog materijala i tonera
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka kancelarijskog materijala i tonera
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijske i računarske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
III 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka kancelarijskog materijala
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka kancelarijskog materijala
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30190000-7 Razna kancelarijska oprema i potrepštine
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u TD
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
22500,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
29.6.2015. - 29.6.2016.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Administrativni centar Vlade Republike Srpske, Banja Luka
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAЅUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | PRIMAPROM DOO | 4400938000002 | Banja Luka | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
22500,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporasuma
29.6.2015.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
2
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
2
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
10583,23
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
10713,37
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku sa dodjelu ovog okvirnog sporasuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka tonera, ketridža i ribon traka
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka tonera, ketridža i ribon traka
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30125110-5 Toner za laserske štampače/faksimil uređaje
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedena u TD
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
23500,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3.7.2015. - 3.7.2016.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Administrativni centar Vlade Republike Srpske, Banja Luka
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAЅUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | ALF-OM | 4400810890005 | Banja Luka | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
23500,00
IV 2.b. Godišnja vrijednost bez PDV-a u KM
23500,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporasuma
3.7.2015.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
3
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
3
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
5791,90
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
8112,00
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku sa dodjelu ovog okvirnog sporasuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
EMC d.o.o. Sarajevo - ul. Kralja Tvrtka broj 8 71000 Sarajevo
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
UNI - EXPERT d.o.o. Sarajevo - ul. Branislava Nušića br. 162 71000 Sarajevo
-
25.01.2017
-
25.01.2017
-
19.01.2016
-
06.05.2015
Nabavka kancelarijskog materijala, tonera, ketridža i ribon traka