Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.05.2023. 13:33
Obrasci (račun) za naplatu usluga odvoza smeća za domaćinstva i administrativni materijal za redovno poslovanje preduzeća (blok priznanice, dnevnici rada, knjige trebovanja materijala i sl.)
781-7-1-16-5-41/23
Broj obavještenja o nabavci 781-7-1-16-3-22/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO KOMUNALNO PREDUZEĆE "KOMUNALAC" TUZLA
IDB/JIB 4209232530007
Kontakt osoba Odjel za javne nabavke
Adresa Husinskih rudara b.b.
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 302-555
Faks (035) 302-556
Elektronska pošta komunalac@bih.net.ba
Internet adresa www.komunalac.com.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 2.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Tuzla
I 2.c. Djelatnost
Upravljanje i održavanje stambenih objekata i ostale komunalne djelatnosti
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
24.04.2023. - 24.04.2024.
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
10000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka obrazaca (računa) za naplatu usluga odvoza smeća za domaćinstva i nabavka administrativnog materijala za
redovno poslovanje preduzeća (blok priznanice, dnevnici rada, knjige trebovanja materijala i sl.)
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka obrazaca (računa) za naplatu usluga odvoza smeća za domaćinstva i nabavka administrativnog materijala za
redovno poslovanje preduzeća (blok priznanice, dnevnici rada, knjige trebovanja materijala i sl.)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22800000-8 | Papirni ili kartonski registratori, knjigovodstvene knjige, uvezi, obrasci i drugi štampani kancelarijski materijal |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u obrascu za cijenu ponude
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JKP Komunalac d.o.o. Tuzla, ul. Husinskih rudara b.b. Tuzla
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
III 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 5,00 %
2 Cijena 95,00 %
III 4. Da li je korištena e-aukcija?
Ne
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | SVJETLOST-BH PRINT D.O.O. SARAJEVO | 4202043620009 | Ilidža | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
10000,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
24.04.2023.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
9197,89
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
9197,89
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
Mimens d.o.o. Lukavac, u likvidaciji - Armije BiH bb 75300 Lukavac
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71210 Ilidža
-
Kemax d.o.o. Zavidovići - Ul. Mehmed paše Sokolovića bb 72220 Zavidovići
-
GRAFOLADE & 77x7 d.o.o. Ugljara - Ugljara br. 42/a 76270 Orašje
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
SIGMA-ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Ulica Vidovdanska 2B 78400 Gradiška
-
26.01.2024
-
27.02.2023