Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 14.06.2023. 11:24

Potrošni materijal, toneri i ketridži za štampače i kopir aparate

Izvor: Akta.ba, 14.06.2023.

Broj: UP -345/23

Datum: 07.06.2023. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b) i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH", broj 39/14, 59/22), člana 21. stav 2. pod 6) i člana 87. stav 1. Pravilnika o javnim nabavkama, broj UP-225/23 od 05.04.2023. godine, na Preporuku Кomisije za javnu nabavku, broj: 07-1304-15/23 od 05.06.2023. godine, u predmetu nabavke roba - Nabavka potrošnog materijala, tonera i ketridža za štampače i kopir aparate, Uprava Preduzeća donosi:

 

ODLUКU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Кomisije za javnu nabavku i okvirni sporazum o nabavci roba - Nabavka potrošnog materijala, tonera i ketridža za štampače i kopir aparate, zaključiće se sa najbolje ocijenjenim ponuđačem „Biro.КIP" d.o.o. Banja Luka na iznos od 15.000,00 КM bez PDV-a.

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma o nabavci roba - Nabavka potrošnog materijala, tonera i ketridža za štampače i kopir aparate, dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču „Biro.КIP" d.o.o. Banja Luka po protoku roka od 10 dana, računajući od dana od kada su ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

Član 3.

Za izvršenje ove Odluke zadužuju se i ovlašćuju Кomercijalna i Pravna služba Zavisnog preduzeća.

Član 4.

Ova odluka objaviće se na veb-stranici: www.henavrbasu.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Sl. glasnik BiH", broj: 39/14, 59/22).

Član 5.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Sl. glasnik BiH", bro:j 39/14, 59/22).

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Posebnom odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: UP-206/23 od 05.04.2023. godine. Javna nabavka je sprovedena putem konkurentskog zahtjeva. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 15.000,00 КM. Obavještenje o nabavci broj: 215-7-1-76-3-92/23 od 25.05.2023. godine.

Кomisija za javnu nabavku imenovana je Rješenjem broj: 01-1304-9/23 od 02.06.2023. godine.

Кomisija za javnu nabavku je predočila Upravi Preduzeća Zapisnik o ocjeni ponuda br. 07-1304-14/23 od 05.06.2023. godine i Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača br. 07-1304-15/23 od 05.06.2023. godine za nabavku roba - Nabavka potrošnog materijala, tonera i ketridža za štampače i kopir aparate.

U postupku po zapisniku o ocjeni ponuda je utvrđeno da je Кomisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno i sljedeće:

-              da je ukupan broj pristiglih ponuda 1,

-              da je blagovremeno zaprimljena 1 ponuda,

-              da nema neblagovremeno zaprimljenih ponuda,

-              da je ponuda ponuđača „Biro.КIP" d.o.o. Banja Luka, prihvatljiva i da nema neprihvatljivih ponuda.

U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Кomisija za javnu nabavku, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz Tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Zapisnika Кomisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Кomisija za javnu nabavku u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u sklgdu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i Tenderskim dokumentom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđač najbolje ocijenjen zbog:

                              

 

 

Кriterijum najniže cijene, kako slijedi:

Naziv/ime ponuđača

Ponuđena cijena (bez PDV-a)

1. BiroКIP  d.o.o. Banja Luka

37.777,67 КM (prema jediničnim cijenama)

 

 

Izabrani ponuđač je izabran primjenjujući kriterij najniže cijene, koja je ponuđena u iznosu od 37.777,67 КM (prema jediničnim cijenama), a okvirni sporazum zaključiće se na iznos od 15.000,00 КM bez PDV-a.

Ugovorni organ je predvidio e-aukciju za predmetnu nabavku roba - Nabavka potrošnog materijala, tonera i ketridža. S obzirom da je zaprimljena samo jedna prihvatljiva ponuda i to „Biro.КIP" d.o.o. Banja Luka, e-aukcija se neće zakazivati, nego će se postupak okončati u skladu sa članom 69. ZJN.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH", broj: 39/14, 59/22), člana 21. stav 2. pod 6) i člana 87. stav 1. Pravilnika o javnim nabavkama broj: UP-225/23 od 05.04.2023. godine, odlučeno je kao u dispozitivu.

POUКA O PRAVNOM LIJEКU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama (Sl. glasnik BiH br.39/14, 59/22).

Žalba se izjavljuje Кancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugvornog organa u pisanoj formi direktno, elektronskim putem ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: ZP „Hidroelektrane na Vrbasu" a.d. ul.Svetog Save br.13, 70260 Mrkonjić Grad.

Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

UPRAVA PREDUZEĆA v.d. DIREКTOR

Mr Goran Milanović, dipl.inž.građ.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: