Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 14.06.2023. 11:24
Potrošni materijal, toneri i ketridži za štampače i kopir aparate
Broj: UP -345/23
Datum: 07.06.2023. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b) i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH", broj 39/14, 59/22), člana 21. stav 2. pod 6) i člana 87. stav 1. Pravilnika o javnim nabavkama, broj UP-225/23 od 05.04.2023. godine, na Preporuku Кomisije za javnu nabavku, broj: 07-1304-15/23 od 05.06.2023. godine, u predmetu nabavke roba - Nabavka potrošnog materijala, tonera i ketridža za štampače i kopir aparate, Uprava Preduzeća donosi:
ODLUКU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se Preporuka Кomisije za javnu nabavku i okvirni sporazum o nabavci roba - Nabavka potrošnog materijala, tonera i ketridža za štampače i kopir aparate, zaključiće se sa najbolje ocijenjenim ponuđačem „Biro.КIP" d.o.o. Banja Luka na iznos od 15.000,00 КM bez PDV-a.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma o nabavci roba - Nabavka potrošnog materijala, tonera i ketridža za štampače i kopir aparate, dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču „Biro.КIP" d.o.o. Banja Luka po protoku roka od 10 dana, računajući od dana od kada su ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za izvršenje ove Odluke zadužuju se i ovlašćuju Кomercijalna i Pravna služba Zavisnog preduzeća.
Član 4.
Ova odluka objaviće se na veb-stranici: www.henavrbasu.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Sl. glasnik BiH", broj: 39/14, 59/22).
Član 5.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Sl. glasnik BiH", bro:j 39/14, 59/22).
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Posebnom odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: UP-206/23 od 05.04.2023. godine. Javna nabavka je sprovedena putem konkurentskog zahtjeva. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 15.000,00 КM. Obavještenje o nabavci broj: 215-7-1-76-3-92/23 od 25.05.2023. godine.
Кomisija za javnu nabavku imenovana je Rješenjem broj: 01-1304-9/23 od 02.06.2023. godine.
Кomisija za javnu nabavku je predočila Upravi Preduzeća Zapisnik o ocjeni ponuda br. 07-1304-14/23 od 05.06.2023. godine i Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača br. 07-1304-15/23 od 05.06.2023. godine za nabavku roba - Nabavka potrošnog materijala, tonera i ketridža za štampače i kopir aparate.
U postupku po zapisniku o ocjeni ponuda je utvrđeno da je Кomisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno i sljedeće:
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 1,
- da je blagovremeno zaprimljena 1 ponuda,
- da nema neblagovremeno zaprimljenih ponuda,
- da je ponuda ponuđača „Biro.КIP" d.o.o. Banja Luka, prihvatljiva i da nema neprihvatljivih ponuda.
U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Кomisija za javnu nabavku, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz Tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Zapisnika Кomisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Кomisija za javnu nabavku u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u sklgdu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i Tenderskim dokumentom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđač najbolje ocijenjen zbog:
Кriterijum najniže cijene, kako slijedi:
Naziv/ime ponuđača |
Ponuđena cijena (bez PDV-a) |
1. BiroКIP d.o.o. Banja Luka |
37.777,67 КM (prema jediničnim cijenama) |
Izabrani ponuđač je izabran primjenjujući kriterij najniže cijene, koja je ponuđena u iznosu od 37.777,67 КM (prema jediničnim cijenama), a okvirni sporazum zaključiće se na iznos od 15.000,00 КM bez PDV-a.
Ugovorni organ je predvidio e-aukciju za predmetnu nabavku roba - Nabavka potrošnog materijala, tonera i ketridža. S obzirom da je zaprimljena samo jedna prihvatljiva ponuda i to „Biro.КIP" d.o.o. Banja Luka, e-aukcija se neće zakazivati, nego će se postupak okončati u skladu sa članom 69. ZJN.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH", broj: 39/14, 59/22), člana 21. stav 2. pod 6) i člana 87. stav 1. Pravilnika o javnim nabavkama broj: UP-225/23 od 05.04.2023. godine, odlučeno je kao u dispozitivu.
POUКA O PRAVNOM LIJEКU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama (Sl. glasnik BiH br.39/14, 59/22).
Žalba se izjavljuje Кancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugvornog organa u pisanoj formi direktno, elektronskim putem ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: ZP „Hidroelektrane na Vrbasu" a.d. ul.Svetog Save br.13, 70260 Mrkonjić Grad.
Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
UPRAVA PREDUZEĆA v.d. DIREКTOR
Mr Goran Milanović, dipl.inž.građ.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - PJ Tuzla - Albina Herljevića 31 75000 Tuzla
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
ECOTON d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Novo Sarajevo
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
Unibans d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga broj 12 71000 Sarajevo
-
IC ŠTAMPARIJA MOSTAR d.o.o. Mostar - Karadžozbegova br. 1 88104 Mostar
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar