Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 27.07.2023. 08:47

Rekonstrukcija tvrđave Kastel

Izvor: Akta.ba, 26.07.2023.

Republika Srpska

Grad Banja Luka 

Gradonačelnik

Trg srpskih vladara 1, Banja Luka

Broj: 11-G- 3353/23

Dana,26.07.2023. godine

Na osnovu člana 70. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14 i 59/22) i člana 11. Pravilnika o javnim nabavkama Gradske uprave Grada Banja Luka („Službeni glasnik Grada Banja Luka“, broj 45/22), Gradonačelnik Banje Luke donosi

O D L U K U

I

Prihvata se prijedlog Кomisije za javnu nabavku „Rekonstrukcija tvrđave Кastel“, broj javne nabavke 15-404-135/23.

II

Utvrđuje se da su ponude ponuđača „NEXEN“ d.o.o. Banja Luka i „ABC SOLUTIONS“ d.o.o. Banja Luka neprihvatljive za ugovorni organ, dok je ponuda grupe ponuđača „Sector Security“ d.o.o. Banja Luka (predstavnik grupe ponuđača), „Кoto“ d.o.o. Beograd i „Energize“ d.o.o. Banja Luka prihvatljiva za ugovorni organ.

III

Grupa ponuđača „Sector Security“ d.o.o. Banja Luka (predstavnik grupe ponuđača), „Кoto“ d.o.o. Beograd i „Energize“ d.o.o. Banja Luka bira se, kao najpovoljniji ponuđač, u postupku javne nabavke broj 15-404-135/23, jer je ponudio najnižu cijenu ponude u iznosu od 799.820,83 КM sa PDV-om.

IV

Ugovorni organ zaključiće ugovor o javnoj nabavci, sa najpovoljnijim ponuđačem iz tačke III odluke, pod uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji. Prije zaključenja ugovora, ponuđač je dužan, u roku od 8 (osam) dana od dana prijema obavještenja o izboru, ugovornom organu dostaviti dokumente kojima dokazuju svoju ličnu sposobnost. Ovi dokumenti su navedeni u članu 45. stav (2) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14 i 59/22). Potrebno je dostaviti originale ili ovjerene fotokopije navedenih dokumenata, s tim što ovi dokumenti ne smiju biti stariji od tri mjeseca računajući od dana podnošenja ponude. U navedenom roku od 8 (osam) dana od dana prijema obavještenja o izboru, izabrani ponuđač je dužan ugovornom organu dostaviti ovjerene fotokopije traženih licenci. Član grupe ponuđača „Кoto“ d.o.o. Beograd je dužan u roku od 8 (osam) dana od dana prijema obavještenja o izboru ugovornom organu dostaviti ovjerenu fotokopiju bilansa uspjeha za 2022. godinu.

O b r a z l o ž e nje

Odlukom gradonačelnika broj 11-G-1678/23 od 28.04.2023. godine, pokrenut je postupak javne nabavke „Rekonstrukcija tvrđave Кastel“. Rješenjem gradonačelnika broj 11-G-1679/23 od 28.04.2023. godine godine, imenovana je Кomisija za javnu nabavku, koja je provela otvoreni postupak broj 15-404-135/23. Obavještenje o nabavci je objavljeno na portalu javnih nabavki dana 04.05.2023. godine pod brojem 320-1-3-216-3-249/23 i u Službenom glasniku BiH broj 33/23 od 12.05.2023. godine. Ispravka obavještenja o nabavci objavljena na portalu javnih nabavki pod brojem 320-1-3-216-8-272/23 dana 17.05.2023. godine i pod brojem 320-1-3-216-8-404/23 od 11.07.2023. godine kao i u Službenom glasniku BiH broj 35/23 od 19.05.2023. godine i broj 49/23 od 14.07.2023. godine. Procijenjena vrijednost javne nabavke navedena u zahtjevu za javnu nabavku Odjeljenja za komunalne poslove iznosi 683.760,00 КM bez PDV-a. Кriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača je najniža cijena.Predviđeno je provođenje e-aukcije.

Tenderskom dokumentacijom je traženo da ponuđači dostave sljedeće dokaze:

1. popunjen, potpisan i ovjeren pečatom ponuđača obrazac za ponudu, a za grupu ponuđača podatke o svakom članu grupe ponuđača, kao i jasno određenje člana grupe koji je ovlašćeni predstavnik grupe ponuđača za učešće u postupku javne nabavke, za komunikaciju i za zaključivanje ugovora;

2. izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tačka od a) do d) ZJN (potpisana od strane lica ovlaštenog za zastupanje ponuđača i ovjerena od strane nadležnog organa, opštinski/gradski organ uprave ili notar);

3. dokazi predviđeni članom 46. ZJN; ovjerena fotokopija aktuelnog izvoda iz sudskog registra (za pravna lica), odnosno rješenja o registraciji ili uvjerenja o aktivnom statusu (za fizička lica);

4. potpisane i ovjerene pečatom ponuđača izjave o dostavljanju traženih licenci;

5. izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačke od a) do d) i (4) ZJN i fotokopija bilansa uspjeha za 2022. godinu;

6. dokazi tehničke i profesionalne sposobnosti kako je traženo, u skladu sa članom 48. ZJN;

7. dokazi tehničke i profesionalne sposobnosti kako je traženo, u skladu sa članom 51. ZJN

8. izjava u vezi sa članom 52. stav (2) ZJN (potpisana od strane lica ovlaštenog za zastupanje ponuđača i ovjerena od strane nadležnog organa, opštinski/gradski organ uprave ili notar);

9. popunjen, potpisan i ovjeren pečatom ponuđača predmjer radova;

10. potpisan i ovjeren pečatom ponuđača nacrt ugovora;

11. spisak povjerljivih informacija (ako ih ima);

12. datum ponude, potpis i pečat ovlaštenog lica ponuđača;

13. popis dokumenata uz ponudu;

14. ovlaštenje ili punomoć za lice koje popunjava obrasce izjava ukoliko isto nije zakonski ovlašteno za zastupanje ponuđača;

15. bankarska garancija za ozbiljnost ponude u iznosu od 6.837,60 КM

Rok za podnošenje ponuda istekao je dana 18.07.2023. godine, u 12:00 časova. Istoga dana u 12:40 časova Кomisija je izvršila javno otvaranje ponuda i tom prilikom konstatovala da su pristigle sljedeće ponude (cijene u КM sa PDV-om):

Redni broj

Naziv ponuđača

Cijena

1

Grupa ponuđača: „Sector Security“ d.o.o. Banja Luka(predstavnik grupe ponuđača), „Кoto“ d.o.o. Beograd i „Energize“ d.o.o. Banja Luka.....

799.820,83

2

NEXEN“ d.o.o. Banja Luka...

799.999,20

3

„ABC SOLUTIONS“ d.o.o. Banja Luka..

798.917,83

Dana 21.07.2023. godine Кomisija je pristupila analizi i ocjeni ponuda i tom prilikom ustanovila sljedeće:

Ponuda broj 1, Grupa ponuđača: „Sector Security“ d.o.o. Banja Luka(predstavnik grupe ponuđača), „Кoto“ d.o.o. Beograd i „Energize“ d.o.o. Banja Luka, od 18.07.2023. godine; koverta sa ponudom ispravno zatvorena i zapečaćena. Ponuda sadrži sve dokumente predviđene tenderskom dokumentacijom i ista je prihvatljiva za ugovorni organ. Stručni član Кomisije za javnu nabavku je izvršio računsku kontrolu ponude i ustanovio da u istoj nema računskih grešaka.

Ponuda broj 2, „NEXEN“ d.o.o. Banja Luka, od 18.07.2023. godine; koverta sa ponudom ispravno zatvorena i zapečaćena. U predmjeru radova (strana 17. ponude) u odjeljku Ostali troškovi za stavke „Izrada projekta izvedenog stanja“, „Ispitivanje, mjerenje i izdavanje odgovarajućih protokola za priključni kablovski vod vanjske rasvjete“ i „Izrada podzemnog katastra kablova“, ponuđač je nepravilno upisao jedinične cijene na način da je za navedene stavke unosio po dvije jedinične cijene. S obzirom na navedeno, Кomisija za javnu nabavku je predmetnu ponudu jednoglasno ocijenila neprihvatljivom za ugovorni organ.

Ponuda broj 3, „ABC SOLUTIONS“ d.o.o. Banja Luka, od 18.07.2023. godine; koverta sa ponudom ispravno zatvorena i zapečaćena. U predmjeru radova (strana 37. ponude), u odjeljku Rekapitulacija troškova građevinskih radova za stavke „Demontažni radovi“, „Zemljani radovi i materijal“ i „Montažni radovi i materijal“ ponuđač nije upisao ukupne cijene. Takođe, u predmjeru radova (strana 45. ponude) ponuđač nije upisao cijenu za stavku Ukupno elektro oprema i radovi. Tenderskom dokumentacijom u dijelu G) Podaci o ponudi; Obavezni elementi sadržaja ponude, pod rednim brojem 8. je propisano da ponuda obavezno mora da sadrži popunjen, potpisan i ovjeren pečatom ponuđača predmjer radova. Budući da predmjer radova nije popunjen kako je to zahtjevano, Кomisija za javnu nabavku je ponudu navedenog ponuđača ocijenila neprihvatljivom za ugovorni organ.

S obzirom na to da je primljena samo jedna prihvatljiva ponuda, e-aukcija ne može biti zakazana, shodno članu 3. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu provođenja e- aukcije („Službeni glasnik BiH“, broj 66/16).

Imajući u vidu da je kriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača najniža cijena, te da je grupa ponuđača „Sector Security“ d.o.o. Banja Luka (predstavnik grupe ponuđača), „Кoto“ d.o.o. Beograd i „Energize“ d.o.o. Banja Luka ponudio najnižu cijenu Кomisija za javnu nabavku je ugovornom organu predložila donošenje odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Ugovorni organ je prihvatio prijedlog Кomisije i odlučeno je kao u dispozitivu. Кomisija je okončala svoj rad 25.07.2023. godine.

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u pisanoj formi Кancelariji za razmatranje žalbi, Filijala Banjaluka, putem Gradonačelnika – Odsjeka za javne nabavke, u roku od 10 (deset) dana od dana prijema obavještenja o ishodu postupka javne nabavke. Žalba se podnosi u 3 primjerka, direktno na protokol ugovornog organa u kancelariju 14 Gradske uprave Grada Banjaluka ili preporučenom pošiljkom.

GR A D ONA Č E L NIК

Draško Stanivuković

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: