Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 03.04.2024. 09:33
Radovi na uređenju javnih površina privremenog karaktera na lokaciji nekadašnjeg kina Kozara u Banjaluci
GRAD BANJALUKA
Broj: 11-G-1270/24
Dana, 28.03.2024. godine
Na osnovu člana 70. Zakona o javnim nabavkama (Službeni glasnik BiH br. 39/14 i
59/22) i člana 11. Pravilnika o javnim nabavkama Gradske uprave Grada Banja Luka
(Službeni glasnik Grada Banja Luka br. 45/22 i 32/23), gradonačelnik Banjaluke donosi
sljedeću
O D L U K U
I
Prihvata se prijedlog Komisije za javnu nabavku „Uređenje javnih površina
privremenog karaktera na lokaciji nekadašnjeg kina „Kozara“ u Banjaluci“, broj javne
nabavke 15-404-20/24.
II
Grupa ponuđača „PROCESNA OPREMA INŽENjERING“ d.o.o. Laktaši (vodeći
član grupe), „PROGRES-GRADNjA“ d.o.o. Banjaluka, „EGIĆ-KOP“ d.o.o. Banjaluka i „ABC
SOLUTIONS“ d.o.o. Banjaluka, bira se kao najpovoljniji ponuđač, jer je ova grupa ponudila
najnižu cijenu u iznosu od 700.716,83 KM sa PDV-om.
III
Ugovorni organ zaključiće ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem, pod uslovima
utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji. Prije zaključenja ugovora, najpovoljniji ponuđač
je dužan, u roku od 8 dana od dana prijema obavještenja o izboru, ugovornom organu
dostaviti dokumente kojima dokazuje svoju ličnu sposobnost, ovi dokumenti su navedeni
u članu 45. stav (2) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14 i 59/22).
Najpovoljniji ponuđač je dužan dostaviti originale ili ovjerene fotokopije navedenih
dokumenata, s tim što ovi dokumenti ne smiju biti stariji od tri mjeseca računajući od
dana podnošenja ponude. U ostavljenom roku je dužan dostaviti ovjerene fotokopije
bilansa uspjeha za 2022. godinu za sve članove grupe ponuđača i ovjerene fotokopije
licenci za izvođenje radova visokogradnje i niskogradnje, izdate od Ministarstva za
prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju RS.
O b r a z l o ž e nj e
Komisija za javnu nabavku – „Uređenje javnih površina privremenog karaktera na
lokaciji nekadašnjeg kina „Kozara“ u Banjaluci“, imenovana rješenjem gradonačelnika,
broj 11-G-538/24 od 22.02.2024. godine provela je otvoreni postupak javne nabavke broj 15-
404-20/24. Obavještenje o nabavci je objavljeno na portalu javnih nabavki dana 23.02.2024.
godine pod brojem 320-1-3-65-3-140/24, a u Službenom glasniku BiH broj 16/24 od
05.03.2024. godine. Ispravka obavještenja o nabavci je objavljena na portalu javnih
nabavki dana 13.03.2024. godine na portalu pod brojem 320-1-3-65-8-182/24, a u Službenom
glasniku BiH broj 18/24 od 15.03.2024. godine. Procijenjena vrijednost javne nabavke
navedena u tenderskoj dokumentaciji iznosi 599.000,00 KM bez PDV-a. Kriterijum za
izbor najpovoljnijeg ponuđača je najniža cijena, uz provođenje e-aukcije.
Tenderskom dokumentacijom je traženo da ponuđači dostave sljedeće dokaze:
1) Obrazac za ponudu,
2)Obrazac za cijenu ponude,
3)Obrazac povjerljivih informacija (ukoliko ih ponuđač ima),
4) Izjavu o ispunjavanju uslova iz člana 45. stav (1) tačaka od a) do d) ZJN,
5) Dokaz o registraciji, sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti, član 46.
ZJN,
6) Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačke od a) do d) i (4) ZJN i
fotokopija bilansa uspjeha za 2022. godinu,
7) Dokaz tehničke i profesionalne sposobnosti iz člana 51. ZJN,
8) Izjavu u vezi sa članom 52. stav (2) ZJN,
9) Potpisan i ovjeren pečatom ponuđača primjerak nacrta ugovora,
10) Original ili ovjerena kopija ovlaštenja/punomoći (kopija ovjerena kod organa
nadležnog za ovjeru dokumenata, organ uprave ili notar) ponuđača za podnosioca
ponude (ukoliko je potpisnik ponude i izjava u sklopu ponude lice ovlašteno po
punomoći od strane ovlaštenog zastupnika ponuđača);
11) Ovlaštenje/ovlaštenja kojim/a članovi grupe ponuđača ovlašćuju vodećeg člana
grupe ponuđača da tu grupu predstavlja u toku postupka nabavke, u slučaju da ponudu
dostavlja grupa ponuđača,
12) garancija za ozbiljnost ponude u iznosu od 5.990,00 KM,
13) izjava o pribavljanju i dostavljanju licenci po fazama: izvođenje radova
visokogradnje (aneks 9 tenderske dokumentacije), izvođenje radova niskogradnje (aneks
10 tenderske dokumentacije), izvođenje dijela elektro faze, instalacije jake struje i
elektroenergetskih postrojenja (aneks 11 tenderske dokumentacije), ili ako ponuđač
(grupa ponuđača) posjeduje sve licence na koje se odnose aneksi, u ponudi može
dostaviti ovjerene fotokopije navedenih važećih licenci,
14) popis akata uz ponudu.
Dana 21.03.2024. god. u 12:40 časova Komisija je izvršila otvaranje ponuda i tom
prilikom konstatovala da je pristigla jedna ponuda :
1) grupa ponuđača „PROCESNA OPREMA INŽENjERING“ d.o.o. Laktaši (vodeći član
grupe), „PROGRES-GRADNjA“ d.o.o. Banjaluka, „EGIĆ-KOP“ d.o.o. Banjaluka i „ABC
SOLUTIONS“ d.o.o. Banjaluka, ukupna cijena...........700.716,83 KM sa PDV-om.
Razmatrajući ponudu, komisija je konstatovala da je jedina dostavljena ponuda
prihvatljiva za ugovorni organ. Računskom kontrolom je utvrđeno da nema računskih
grešaka. E-aukcija nije održana, jer je dostavljena jedna prihvatljiva ponuda, u skladu s
članom 4. stav (2) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije („Službeni
glasnik BiH“ broj 80/23). S obzirom da je tenderskom dokumentacijom, kao kriterijum za
izbor najpovoljnijeg ponuđača utvrđena najniža cijena, Komisija je ocijenila da je grupa
ponuđača „PROCESNA OPREMA INŽENjERING“ d.o.o. Laktaši (vodeći član grupe),
„PROGRES-GRADNjA“ d.o.o. Banjaluka, „EGIĆ-KOP“ d.o.o. Banjaluka i „ABC
SOLUTIONS“ d.o.o. Banjaluka, ponudila najnižu cijenu, te je valjalo prihvatiti
prijedlog Komisije i odlučiti kao u dispozitivu. Najpovoljniji ponuđač je u ponudi
dostavio ovjerenu fotokopiju licence za izvođenje dijela elektro faze instalacije jake
struje i elektroenergetskih postrojenja, pa istu ne mora dostaviti nakon prijema
obavještenja o izboru.
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u pisanoj formi Kancelariji za
razmatranje žalbi Filijala Banjaluka, putem Gradonačelnika – Odsjeka za javne nabavke u
roku od 10 dana od dana prijema obavještenja o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se
podnosi u 3 primjerka, direktno na protokol ugovornog organa u kancelariju 14 Gradske
uprave Grada Banjaluka ili preporučenom pošiljkom.
G R A D O N A Č E L N I K
Draško Stanivuković s.r
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PROGRES-GRADNJA d.o.o. Banja Luka - Ulica 16. Krajiške NOU brigade broj 37 78000 Banja Luka
-
PROCESNA OPREMA INŽENJERING d.o.o. Trn - Laktaši - Ulica Vlade Miloševića broj 65 78252 Laktaši
-
ABC Solutions d.o.o. Banja Luka - Ulica Slobodana Kusturića broj 4 78000 Banja Luka
-
EGIĆ-KOP d.o.o. Banja Luka - Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Doming d.o.o. Čitluk - ul. Kralja Tomislava 170 88260 Čitluk
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
D.o.o. RENOVIR Brčko distrikt BiH - Gredice II, bb 76100 Brčko
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko Distrikt