Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 03.04.2024. 09:33

Radovi na uređenju javnih površina privremenog karaktera na lokaciji nekadašnjeg kina Kozara u Banjaluci

Izvor: Akta.ba, 28.03.2024.

GRAD BANJALUKA

 

Broj: 11-G-1270/24

Dana, 28.03.2024. godine

 

Na osnovu člana 70. Zakona o javnim nabavkama (Službeni glasnik BiH br. 39/14 i

59/22) i člana 11. Pravilnika o javnim nabavkama Gradske uprave Grada Banja Luka

(Službeni glasnik Grada Banja Luka br. 45/22 i 32/23), gradonačelnik Banjaluke donosi

sljedeću

 

O D L U K U

 

I

Prihvata se prijedlog Komisije za javnu nabavku „Uređenje javnih površina

privremenog karaktera na lokaciji nekadašnjeg kina „Kozara“ u Banjaluci“, broj javne

nabavke 15-404-20/24.

 

II

 Grupa ponuđača „PROCESNA OPREMA INŽENjERING“ d.o.o. Laktaši (vodeći

član grupe), „PROGRES-GRADNjA“ d.o.o. Banjaluka, „EGIĆ-KOP“ d.o.o. Banjaluka i „ABC

SOLUTIONS“ d.o.o. Banjaluka, bira se kao najpovoljniji ponuđač, jer je ova grupa ponudila

najnižu cijenu u iznosu od 700.716,83 KM sa PDV-om.

 

III

Ugovorni organ zaključiće ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem, pod uslovima

utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji. Prije zaključenja ugovora, najpovoljniji ponuđač

je dužan, u roku od 8 dana od dana prijema obavještenja o izboru, ugovornom organu

dostaviti dokumente kojima dokazuje svoju ličnu sposobnost, ovi dokumenti su navedeni

u članu 45. stav (2) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14 i 59/22).

Najpovoljniji ponuđač je dužan dostaviti originale ili ovjerene fotokopije navedenih

dokumenata, s tim što ovi dokumenti ne smiju biti stariji od tri mjeseca računajući od

dana podnošenja ponude. U ostavljenom roku je dužan dostaviti ovjerene fotokopije

bilansa uspjeha za 2022. godinu za sve članove grupe ponuđača i ovjerene fotokopije

licenci za izvođenje radova visokogradnje i niskogradnje, izdate od Ministarstva za

prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju RS.

 

O b r a z l o ž e nj e

 Komisija za javnu nabavku – „Uređenje javnih površina privremenog karaktera na

lokaciji nekadašnjeg kina „Kozara“ u Banjaluci“, imenovana rješenjem gradonačelnika,

broj 11-G-538/24 od 22.02.2024. godine provela je otvoreni postupak javne nabavke broj 15-

404-20/24. Obavještenje o nabavci je objavljeno na portalu javnih nabavki dana 23.02.2024.

godine pod brojem 320-1-3-65-3-140/24, a u Službenom glasniku BiH broj 16/24 od

05.03.2024. godine. Ispravka obavještenja o nabavci je objavljena na portalu javnih

nabavki dana 13.03.2024. godine na portalu pod brojem 320-1-3-65-8-182/24, a u Službenom

glasniku BiH broj 18/24 od 15.03.2024. godine. Procijenjena vrijednost javne nabavke

 

navedena u tenderskoj dokumentaciji iznosi 599.000,00 KM bez PDV-a. Kriterijum za

izbor najpovoljnijeg ponuđača je najniža cijena, uz provođenje e-aukcije.

 Tenderskom dokumentacijom je traženo da ponuđači dostave sljedeće dokaze:

1) Obrazac za ponudu,

2)Obrazac za cijenu ponude,

3)Obrazac povjerljivih informacija (ukoliko ih ponuđač ima),

4) Izjavu o ispunjavanju uslova iz člana 45. stav (1) tačaka od a) do d) ZJN,

5) Dokaz o registraciji, sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti, član 46.

ZJN,

6) Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačke od a) do d) i (4) ZJN i

fotokopija bilansa uspjeha za 2022. godinu,

7) Dokaz tehničke i profesionalne sposobnosti iz člana 51. ZJN,

8) Izjavu u vezi sa članom 52. stav (2) ZJN,

9) Potpisan i ovjeren pečatom ponuđača primjerak nacrta ugovora,

10) Original ili ovjerena kopija ovlaštenja/punomoći (kopija ovjerena kod organa

nadležnog za ovjeru dokumenata, organ uprave ili notar) ponuđača za podnosioca

ponude (ukoliko je potpisnik ponude i izjava u sklopu ponude lice ovlašteno po

punomoći od strane ovlaštenog zastupnika ponuđača);

11) Ovlaštenje/ovlaštenja kojim/a članovi grupe ponuđača ovlašćuju vodećeg člana

grupe ponuđača da tu grupu predstavlja u toku postupka nabavke, u slučaju da ponudu

dostavlja grupa ponuđača,

12) garancija za ozbiljnost ponude u iznosu od 5.990,00 KM,

13) izjava o pribavljanju i dostavljanju licenci po fazama: izvođenje radova

visokogradnje (aneks 9 tenderske dokumentacije), izvođenje radova niskogradnje (aneks

10 tenderske dokumentacije), izvođenje dijela elektro faze, instalacije jake struje i

elektroenergetskih postrojenja (aneks 11 tenderske dokumentacije), ili ako ponuđač

(grupa ponuđača) posjeduje sve licence na koje se odnose aneksi, u ponudi može

dostaviti ovjerene fotokopije navedenih važećih licenci,

14) popis akata uz ponudu.

 Dana 21.03.2024. god. u 12:40 časova Komisija je izvršila otvaranje ponuda i tom

prilikom konstatovala da je pristigla jedna ponuda :

1) grupa ponuđača „PROCESNA OPREMA INŽENjERING“ d.o.o. Laktaši (vodeći član

grupe), „PROGRES-GRADNjA“ d.o.o. Banjaluka, „EGIĆ-KOP“ d.o.o. Banjaluka i „ABC

SOLUTIONS“ d.o.o. Banjaluka, ukupna cijena...........700.716,83 KM sa PDV-om.

 

 Razmatrajući ponudu, komisija je konstatovala da je jedina dostavljena ponuda

prihvatljiva za ugovorni organ. Računskom kontrolom je utvrđeno da nema računskih

grešaka. E-aukcija nije održana, jer je dostavljena jedna prihvatljiva ponuda, u skladu s

članom 4. stav (2) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije („Službeni

glasnik BiH“ broj 80/23). S obzirom da je tenderskom dokumentacijom, kao kriterijum za

izbor najpovoljnijeg ponuđača utvrđena najniža cijena, Komisija je ocijenila da je grupa

ponuđača „PROCESNA OPREMA INŽENjERING“ d.o.o. Laktaši (vodeći član grupe),

„PROGRES-GRADNjA“ d.o.o. Banjaluka, „EGIĆ-KOP“ d.o.o. Banjaluka i „ABC

SOLUTIONS“ d.o.o. Banjaluka, ponudila najnižu cijenu, te je valjalo prihvatiti

prijedlog Komisije i odlučiti kao u dispozitivu. Najpovoljniji ponuđač je u ponudi

dostavio ovjerenu fotokopiju licence za izvođenje dijela elektro faze instalacije jake

struje i elektroenergetskih postrojenja, pa istu ne mora dostaviti nakon prijema

obavještenja o izboru.

 Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u pisanoj formi Kancelariji za

razmatranje žalbi Filijala Banjaluka, putem Gradonačelnika – Odsjeka za javne nabavke u

roku od 10 dana od dana prijema obavještenja o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se

podnosi u 3 primjerka, direktno na protokol ugovornog organa u kancelariju 14 Gradske

uprave Grada Banjaluka ili preporučenom pošiljkom.

 G R A D O N A Č E L N I K

 Draško Stanivuković s.r

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: