Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 11.04.2016. 12:25

Usluge čišćenje objekata za tretman otpadnih voda

Izvor: Akta.ba, 11.04.2016.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d.Trebinje

Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik

 

Broj: 5282/ 16,

Dana, 08.04 2016. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 25., člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14) i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik, a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 4591/16 od 29.03.2016. godine u postupku javne nabavke usluge čišćenja, održavanja i sređivanja mreže otpadnih voda RiTE Ugljevik LOT 2 - Nabavka usluge čišćenje objekata za tretman otpadnih voda - putem otvorenog postupka - interni broj 113/15, Uprava preduzeća donijela je:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavke usluge čišćenja, održavanja i sređivanja mreže otpadnih voda RiTE Ugljevik

LOT 2 - Nabavka usluge čišćenje objekata za tretman otpadnih voda - putem otvorenog postupka - interni broj 113/15

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 3331/16 od 09.02.2016. godine, te se Okvirni sporazum na period do 36 mjeseci u predmetu: „Nabavke usluge čišćenja, održavanja i sređivanja mreže otpadnih voda RiTE Ugljevik LOT 2 - Nabavka usluge čišćenje objekata za tretman otpadnih voda - putem otvorenog postupka - interni broj 113/15, dodjeljuje DOO „INTER TRANS" Ugljevik na iznos do 190.650,00 KM bez uračunatog PDV-a.

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 15 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

Član 3.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

Član 5.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Pravna i Komercijalna služba Preduzeća.

Član 6.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

OBRAZLOŽENJE

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Odluke Uprave Preduzeća broj: 6053/15 od 14.06.2015. godine i 14928/15 od 22.09.2015. godine.

Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 525.000,00 KM bez PDV-a, po LOT-ovima: LOT 1 - 330.000,00 KM i LOT 2 - 195.000,00 KM.

Obaviještenje o nabavci broj: 1276-1-2-61-3-11/16 poslata je na objavu dana 18.01.2016. godine, a objavljena je na Portalu javnih nabavki dana 18.01.2016. godine, sažetak obavještenja o nabavci objavljen je u „SI. glasniku BiH" broj: 4/16 od 22.01.2016. godine.

Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 3068/16 od 04.03.2016. godine.

Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 29.03.2016. godine Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu ugovora broj: 4591/16 od 29.03.2016. godine, u postupku javne nabavke usluge čišćenja, održavanja i sređivanja mreže

otpadnih voda RiTE Ugljevik LOT 2 - Nabavka usluge čišćenje objekata za tretman otpadnih voda - putem otvorenog postupka - interni broj 113/15.

U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

Do zakazanog roka za prijem inicijalnih ponuda (do 04.03.2016. godine do li00 časova) zaprimljene su ponude sledećih ponuđača:      

 

Naziv/ime ponuđača

Blagovremene ponude/datum prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a

1.

DOO „INTER TRANS" Ugljevik

3071/16

LOT 2 - 190.650,00 KM

2.

DOO „MONT-GRADNJA" Ugljevik

3072/16

LOT 2 - 158.040,00 KM

3.

DOO „ORBID" Ugljevik

3074/16

LOT 2- 160.260,00 KM

 

ANALIZOM DOKUMENTACIJE PRISTIGLIH PONUDA UTVRĐENO JE SLIJEDEĆE:

PONUDE KOJE SU ISPUNILE SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE 1 MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA

DOO „INTER TRANS" Ugljevik

PONUDE KOJE NISU ISPUNILE SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE 1 MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA

„ORBID" d.o.o. iz Ugljevika

„MONT-GRADNJA" d.o.o. iz Ugljevika u zajedničkom nastupu sa "DIS-COMPANY" d.o.o. iz Donje Čađavice

 

Ponuđač: „ORBID" d.o.o. iz Ugljevik nije ispunio sve formalno-pravne, tehničke 8 kvalifikacione uslove zahtjevane tenderskim dokumentom, i to.

nije popunio Aneks 6 - Lista izvršenih ugovora, propisanu u tački 4.10 TD pod a.),

nije dostavio „potvrdu o izvršenim ugovorima izdatu od strane Naručioca (krajnjeg korisnika) sa ocjenom uspješnosti realizacije ugovora", propisanu u tački 4.10 TD pod a.),

nije dostavio dokaze o ispunjenju uslova propisanih u tački 4.9 TD, pod b.) i c.),

Prilog - 3 -„Izjava u skladu sa članom 50. Zakona", nije popunjena, nije dostavljen dokaz o tehničkoj opremljenosti, niti su dostavljene upotrebne dozvole za opremu kojom bi se vršila usluga.

Osim navedenog:

Ponuda nije pripremljena na način propisan u tački 6.2 TD, druga alineja - nije čvrsto uvezana, i nije dostavljena „Izjava da će Izvršilac ispoštovati rokove izvođenja predmetnih usluga", propisana u tački 6.1 TD, pod f.),

Aneks 3 (Obrazac za cijenu ponude) nije popunjen u skladu sa datom šemom iz tenderskog dokumenta, tj. nisu popunjene kolone 5, 6 i 7. U kolonama 9 i 10 iskazane su cijene bez uračunatog popusta, a s obzirom da je u Aneksu 2 - Obrazac za ponudu, za LOT 1, iskazan popust od 7 %, ponuđač je bio u obavezi da u kolonu 5 upiše jediničnu cijenu bez popusta, u kolonu 6 - ukupnu cijenu bez uračunatog popusta, u kolonu 7 - ponuđeni popust, u kolonu 9 - jediničnu cijenu po stavkama sa uračunatim popustom i u kolonu 10 ukupnu cijenu po stavkama sa uračunatim popustom.

U aneksu 3 nisu popunjene kolone „Naziv postupka", Naziv dobavljača i broj ponude, Tačkom 6.2 tenderskog dokumenta je zahtjevano slijedeće:

"Stranice ponude koje sadrže tekst se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice. Prazne stranice nije neophodno numerisati. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki slijedeći dio započinje rednim brojem kojim se nastavlja redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Garancija kao dio ponude se ne numeriše. Ako sadrži štampanu literaturu, brošure, kataloge koji imaju izvorno numerisane brojeve, onda se ti dijelovi ponude ne numerišu dodatno. Izuzetno od navedenog, ponuda neće biti odbačena ukoliko su stranice ponude numerisani na način da je obezbijeđen kontinuitet numerisanja, te će se smatrati manjim odstupanjem koje ne mijenja, niti se bitno udaljava od karakteristika, uslova i drugih zahtijeva utvrđenih u obavještenju o nabavci i TD."

Stranice ponude ovog ponuđača nisu numerisane, a što je suprotno zahtjevu ugovornog organa.

U tački 6.1 je data napomena "Prilozi 1 i 4 moraju biti ovjereni od strane nadležnog organa. Imenovani ponuđač je suprotno ovom zahtjevu, Priloge 1 i 4, a koji se odnose na član 45. i 52. Zakona dostavio neovjerene, čime je ponuda "ORBID" doo Ugljevik i u ovom dijelu neprihvatljiva. "Prilog 3-lzjava u skladu sa članom 50. Zakona", se ne može prihvatiti kao dokument dostavljen u skladu sa zahtjevima ugovornog organa, a prije svega tačkom 4.10 pod b.) tenderskog dokumenta. Naime,u TD je propisano da je Prilog 3 dokaz o tehničkoj opremljenosti za izvršenje usluga, a koji je obavezan dio ponude, te koji mora biti popunjen u skladu sa zahtjevanom formom. Dostavljene Izjave u vezi člana 50. je popunjena na način da su upisni matični podatci, ali nisu zaokružena ponuđena polja, niti su navedeni precizni podaci vezani za zahtjeve iz tenderske dokumentacije (tačka 4.9 tenderskog dokumenta - uslovi tehničke i profesionalne sposobnosti), iako se to u samoj izjavi traži. Nadalje, u tački 4.10. pod b), je zahtjevano slijedeće: ,,U Izjavi mora biti naglašeno da li je potrebna oprema u vlasništvu Ponuđača ili iznajmljena". Ni navedeni podatak pored svih drugih zahtjevanih u tački 4.9 nije upisan u priloženim Izjavama. Ovako popunjena Izjava (Prilog 3 - Izjava po članu 50. Zakona), predstavlja opšti dokument koji nije popunjen i dostavljen prema zahtjevu ugovornog organa, niti u skladu sa formom i sadržajem istog, a vezano za zahtjevane podatke.

Ovaj ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio ni garanciju za ozbiljnost ponude, iako je ono izričito zahtjevana tačkom 10.1 tenderskog dokumenta.

Ponuđač konzorcijum: „MONT-GRADNJA" d.o.o. iz Ugljevika u zajedničkom nastupu sa "DIS-COMPANY" d.o.o. iz Donje Čađavice, NIJE ISPUNIO minimum kvalifikacionih uslova vezanih za tehničku i profesionalnu sposobnost, zahtjevanih u tački 4.9, te s tim u vezi dokazima iz 4.10 tenderskog dokumenta (TD), i to: Naime u tački 4.9 TD pod a), zahtjevano je:

„Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog izvršenog Ugovora na uslugama čišćenja i održavanja objekata otpadnih voda u poslednje 3 godine      ".

Na ovaj uslov ugovornog organa, potencijalni Ponuđač je uputio zahtjev za pojašnjenjem, u smislu detaljnijeg obrazloženja/preciziranja šta se podrazumijeva pod objektima otpadnih voda. Na navedeni zahtjev za pojašenjenje dato je detaljno obrazloženje u aktu broj: 1069/16 od 28.01.2016.godine, a koji je dostavljen svim potencijalnim ponuđačima, i predstavlja sastavni dio ovog TD.

U navedenom Izjašenjenju po zahtjevu za pojašnjenje je navedeno slijedeće:

„Objekti otpadnih voda su industrijski objekti koji služe za zbrinjavanje i tretman otpadnih voda različitog karaktera nastanka, i to: atmosferskog, tehnološkog i fekalnog.

Iz navedenog proizilazi da su ponuđači obavezni dostaviti potvrdu o uspješnoj ralizaciji ugovora prema uslovima iz tačke 4.9 pod a), koji se odnosi na iskustvo u čišćenju i održavanju objekata otpadnih voda koji služe za zbrinjavanje tehnoloških i fekalnih i atmosferskih otpadnih voda (kumulativno).

U cilju dokazivanja vrste i karaktera objekata otpadnih voda neophodno je da navedeni podatak bude sadržan u samoj potvrdi o uspješnoj realizaciji ugovora, ili da se navedena činjenica dokaže na drugi način npr. Ugovorom, izjavom izdavaoca potvrde itd."

„Potvrda za uspješno izvršenje ugovora", broj: 01/3-8788-1/15 koju je dostavio "DIS-COMPANY" d.o.o. iz Donje Čađavice, odnosi se na izvođenje radova na sanaciji regulisanog korita rijeke Gnjice.

Navedena Potvrda se ne može prihvatiti kao dokaz o ispunjenju uslova iz tačke 4.9 pod a), jer rijeka Gnjica nije industrijski objekat otpadnih voda, a radovi na sanaciji uređenog korita imaju sasvim drugi karakter od usluge koja je tražena ovim TD.

"Potvrda o uredno izvršenim ugovorima" broj: 02-404-134/15, koju je dostavio „MONT-GRADNJA" d.o.o. iz Ugljevika, sadrži u sebi uspješno izvršena tri ugovora. ugovor broj: 02-404-108/14, odnosi se na "Izvođenje radova na odvodnji oborinskih voda u ulicama Starougljevička i Rudarska"

ugovor broj: 02-404-79/14 odnosi se na „Uređenje građevinskog zemljišta (kompleks zemljišta omeđen ulicama: Kralja Petra I, Starine Novaka, Jovana Dučića i ulicom Srpske sloge u Ugljeviku) koje obuhvata: kišna kanalizacija, fekalna kanalizacija i vodovodna mreža"

ugovor broj: 02-404-16/15, male vrijednosti, koji se odnosi na „Izvođenje građevinskih radova na izradi šahte i priključka u postojeću šahtu fekalne kanalizacije i izradi vodomjernog okna i priključka na postojeću vodovodnu mrežu za objekat Boračka zgrada" Navedena Potvrda se ne može prihvatiti kao dokaz o ispunjenju uslova iz tačke 4.9 pod a), jer:

iz potvrde je vidljivo da se radi o sasvim drugom karakteru poslova u odnosu na uslugu koja je tražena ovim TD. Naime, izvođenje radova na odvodnji oborinskih voda, na uređenju građevinskog zemljišta, na izradi šahtova itd., se radi na drugačiji način i sa drugačijom opremom i uređajima u odnosu na uslugu koja je detaljno opisana u tački 3., ovog tenderskog dokumenta i isti suštinski ne predstavljaju poslove koji su predmet nabavke i za koje se traži iskustvo (tačka 4.9 tenderskog dokumenta). Naime, takvi radovi predstavljaju građevinske poslove, a ne uslugu čišćenja i održavanju objekata otpadnih voda, a što je bio zahtjev ugovornog organa dodatno pojašnjen aktom broj: 1069/16 od 28.01.2016. godine,

Iz potvrde je takođe vidljivo da nije ispunjen uslov vezan za industrijske objekte otpadnih voda, kako je napisano u pojašnjenju tenderskog dokumenta, odnosno tehnološke otpadne vode nisu ni spomenute (vodovod to svakako nije).

Osim navedenog:

"Prilog 3-lzjava u skladu sa članom 50. Zakona", koju su popunili oba člana konzorcijuma, se ne može prihvatiti kao dokument dostavljen u skladu sa zahtjevima ugovornog organa, a prije svega tačkom 4.10 pod b.) tenderskog dokumenta.

Naime, u TD je propisano da je Prilog 3 dokaz o tehničkoj opremljenosti za izvršenje usluga, a koji je obavezan dio ponude, te koji mora biti popunjen u skladu sa zahtjevanom formom.

Dostavljene Izjave u vezi člana 50. članovi grupe ponuđača su popunili na način da su upisali svoje matične podatke, ali nisu zaokružili ponuđena polja, niti su naveli precizne podatke vezane za zahtjeve iz tenderske dokumentacije (tačka 4.9 tenderskog dokumenta - uslovi tehničke i profesionalne sposobnosti), iako se to u samoj izjavi izričito traži.

Nadalje, u tački 4.10. pod b), je zahtjevano slijedeće:

,,U Izjavi mora biti naglašeno da li je potrebna oprema u vlasništvu Ponuđača ili iznajmljena     ".

Ni navedeni podatak pored svih drugih zahtjevanih u tački 4.9 nije upisan u priloženim Izjavama. Ovako popunjena Izjava (Prilog 3 - Izjava po članu 50. Zakona), predstavlja opšti dokument koji nije popunjen i dostavljen prema zahtjevu ugovornog organa, niti u skladu sa formom i sadržajem istog, a vezano za zahtjevane podatke.

RANG LISTA TEHNIČKI PRIHVATLJIVIH PONUDA

U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene tehnički prihvatljive ponude, utvrđena je slijedeća rang lista ponuđača:

LOT 2 - Nabavka usluge čišćenje objekata za tretman otpadnih voda

NAZIV PONUĐAČA

CIJENA BEZ PDV-a

DOO ''INTER TRANS" Ugljevik

190.650,00 KM

 

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke. 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: