Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.09.2016. 10:07

Bazna IT oprema za 2016. godinu

Izvor: Akta.ba, 09.09.2016.

Broj :02-49-1-2485-12/16

Datum: 09.09.2016.godine

 

Na osnovu člana 70. stav 1. a u vezi sa članom 64. stav 1. tačka b) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj: 39/14) i Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda od 09.09.2016.godine, sačinjenog od strane Komisije za nabavke imenovane rješenjem Općinskog načelnika, Općinski načelnik, donosi:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

I

Najpovoljnija ponuda za robe u predmetu nabavke "Bazne IT opreme za 2016.godinu-redovno zanavljanje", po cijeni od 31.324,00 KM (slovima:tridesetijednehiljadetristotincdvadesetčetiri i 00/100 konvertibilnih   maraka) bez PDV-a odnosno 36.649,08 KM (slovimaitridesetšesthiljadašeststotinačetrdesetdevet i 08/100 konvertibilnih maraka) sa PDV-om, je ponuda ponuđača "Printex"d.o.o. Sarajevo.

 

II

Ponuda je dostavljena u Konkurentskom zahtjevu za dostavljanje ponuda koji je objavljen na Portalu javnih nabavki dana 19.08.2016. god i ne pod brojem:375-7-1 -155-3-49/16, kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena.

 

III

Obavezuje se izabrani ponuđači da u roku od 5 dana od dana prijema ove Odluke dostavi ugovornom organu potrebnu dokumentaciju kojom dokazuje svoju ličnu i ekonomsko finansijsku sposobnost na način i u formi ko ja je propisana tenderskotn dokumentacijom.

 

IV

Za realizaciju Odluke zadužuje se Služba za boračko-invalidsku zaštitu i opće poslove.

 

V

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

VI

Ova odluka objavit će se na web-stranici Općine Tešanj www.opcina-tesanj.ba, shodno Članu 70. stav 6.Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke "Bazne IT opreme za 2016.godinu-redovno zanavljanje" pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka broj:02-49-1-2485-2/16 od 17.08.2016.godine. Odabran je Konkurentski zahtjev za dostavu ponuda, koji je objavljen na Portalu javnih nabavki dana 19.08.2016.godine pod brojcm:375-7-1-155-3-49/16, procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-aje 33.333,33KM a kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena.

 

U ostavljenom roku za dostavu ponuda pristigle su 3 (tri) ponude i to: Ponuda "Printex"d.o.o. Sarajevo, Ponuda "lmtec" d.o.o. Sarajevo i Ponuda "Ascom" d.o.o. Tešanj.

 

Komisija za javne nabavke imenovana rješenjem Općinskog Načelnika broj:02-49-l-2485-5-16 od 01.09.2016.godine izvršila je dana 09.09.2016.godina javno otvaranje ponuda o čemu je sačinila Zapisnik sa otvaranja ponuda i isti proslijedila svim ponuđačima.

 

Komisija je na zatvorenoj sjednici izvršila provjeru formalne ispravnosti sadržaja pristiglih ponuda, te ustanovila da su sve ponude formalno ispravne (sadržajno kompletne i ispravnog sadržaja) i da se kao takve mogu ocjenjivati u skladu sa zahtjevom za dostavu ponuda.

 

Komisija je izvršila rangiranje prihvatljivih ponuda prema kriteriju za izbor ponuda (najniža cijena ekonomski prihvatljive ponude) te sačinila konačnu listu ponuda, rangiran u po najnižoj cijeni ponuda i utvrdila najpovoljnijeg ponuđača kako slijedi:

1.         „Printex"d.o.o. Sarajevo

2.         "Ascom" d.o.o. Tešanj

3.         "lmtec" d.o.o. Sarajevo

 

Shodno navedenom, Komisija za javnu nabavku je prema utvrđenom kriteriju "najniža cijena ekonomski prihvatljive ponude" preporučila Općinskom Načelniku, općine Tešanj (Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj:08-49-I-2485-l 1/16 od 09.09.2016.godine), da se u predmetu javne nabavke "Bazne IT opreme za 20l6.godinu-redovno zanavljanje", donese Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača i da se kao najbolje ocijenjena prihvatljiva ponuda za robe određuje ponuda prvorangiranog ponuđača prema gore navedenoj tabeli ( ponuda "Printex"d.o.o. Sarajevo) odnosno kako je to navedeno u taćki l ove Odluke, te da se sa istini zaključi ugovor u skladu sa ponudom navedenog ponuđača za robe predmetne nabavke.

 

Uzimajući u obzir sve navedeno, a primjenom člana 64. stav 1. tačka b) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik Bili", broj; 39/14) kao najpovoljniji ponuđač izabran je "Printex"d.Q.o. Sarajevo, sa cijenom od 31.324,00 KM bez PDV-a odnosno 36.649.08KM sa PDV-om. te je donesena Odluka kao u dispozitivu.

 

Pouka o pravnom lijeku: Žaiba na Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača izjavljuje se URŽ-u putem ugovornog organa u roku od 5 dana od dana prijema Odluke, na način propisan Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (Sl.glasnik BiH broj:39/14).

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Mr.Sc. Suad Huskić, profesor

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: