Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 21.10.2016. 12:58
Tekuće održavanje i servisiranje kancelarijske opreme, računara i biro opreme
REPUBLIKA SRPSKA
MINISTARSTVO PRAVDE
REPUBLIČKI CENTAR ZA ISTRAŽIVANjE RATA, RATNIH ZLOČINA I
TRAŽENjE NESTALIH LICA
Broj: 08/4.5/404-37-5/16
Datum: 20.10.2016. godine
Na osnovu člana 70. a. 1., 2. i 3 Zakona o javnnm nabavkama {„Službeni glasnik Bosne i Hercegovine", broJ 39/14), direktor Centra donosi
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača za nabavku vršenja usluga
tekućeg održavanjaa i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme
I
Prihvata se preporuka Komisije za javne nabavke iz Izvještaja o radu Komisije bro) 08/4.5/404-31-4/16 od 19.10 2016. godine i okvirni sporazum za javnu nabavku vršenja usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme dodjeljuje se ponuđaču Biscommerce d.o.o. Banja Luka za ponuđenu cijenu norma sata u ukupnom iznosu od 3,50 KM bez PDV-a za specifikovane usluge tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara I biro opreme date u tenderskoj dokumentaciji.
II
Postupak javne nabavke vršenja usluge tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka Javne nabavke putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda broj 08/4.5/404-37/16 od 13.09.2016. godine.
Obavještenje o javnoj nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki broj 67-7-2-24-3-7/16 dana 29.09.2016. godine.
III
Komisija za javnu nabavku (u daljem tekstu Komisija) formirana odlukom direktora Centra broj 08/4.5/404-31-1/16 od 05.10.2016. godine je dana 13.10.2016. godine prilikom otvaranja ponuda utvrdila da je blagovremeno pristiglo pet ponuda za nabavku vršenja usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme i to od: Dragičević d.o.o. Banja Luka, Prointer ITSS d.o.o. Banja Luka, Teleklik d.o.o. Banja Luka, Desk d.o.o. Banja Luka i Biscommerce d.o.o. Banja Luka.
Ponuđač Dragičević d.o.o. Banja Luka ispunio je uslove za kvalifikaciju jer je dostavio potrebne dokaze. Cijena iskazaia u ponudi za vršenje usluga tekućeg održavanja l servisiranja kancelarijske opreme, račuara i biro opreme koja je sačinjenz na osnovu specifikacije date u tenderskoj dokumentaciji iznosila je 19,00 KM bez PDV-a.
Ponuđač Prointers ITSS d.o.o. Banja Luka ispunio je uslove za kvalifikaciju jer je dostavio potrebne dokaze. Cijena iskazana u ponudi za vršenje usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme koja je sačinjena na osnovu specifikacije date u tenderskoj dokumentaciji iznosila je 18,00 KM bez PDV-a
Ponuđač „Teleklik d.o.o. Banja Luka ispunio je uslove za kvalifikaciju jer je dostavio potrebne dokaze. Cijena iskazana u ponudi za vršenje usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme koja je sačinjena na osnovu specifikacije date u tenderskoj dokumentaciji iznosila je 16,00 KM bez PDV-a.
Ponuđač Desk d.o.o. Banja Luka ispunio je uslove za kvalifikaciju jer je dostavio potrabne dokaze. Cijena iskazana u ponudi za vršenje usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme koja je sačinjena na osnovu specifikacije date u tenderskoj dokumentaciji iznosila je 12,00 KM bez PDV-a.
Ponuđač Biscommerce d.o.o. Banja Luka ispunio je uslove za kvalifikaciju jer je dostavio potrebne dokaze. Cijena iskazana u ponudi za vršenje usluge tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme koja je sačinjena na osnovu specifikacije date u tenderskoJ dokumemtaciji iznosila je 3,50 KM bez PDV-a.
IV
Nakon uvida i izvršene provjere ponude ponuđača „Biscomercce d.o.o. Banja Luka je data kao najniža cijena i dostavljenog objašnjenja ponuđača o neprirodno niskoj cijeni u odnosu na druge prihvatljive ponude, Komisija je dala preporuku direktoru Centra da donese odluku da je najpovoljniji ponuđač za nabavku vršenja usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara Biscommerce d.o.o. Banja Luka postupajući u skladu sa članom 70. stav 1. Zakona o javnim nabavkama. O svemu navedenom Komisija je sačinila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponude broj 08/4.5/404-31-3/16 OD 19.10.2016. godine.
S obzirom da je najpovoljniji određen u tački I ove odluke i time su stečeni uslovi za sklapanje okvirnog sporazuma sa Jednim dobavljačem na period od godinu dana.
V
Zadužuje se Odjeljenje za pravne, finansijske i opšte poslove da provedu dalju zakonsku proceduru u skladu sa ZJN i Uputstvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima Javnih nabavki u imformacioni sistem „E-nabavke" („Službeni glasnik BiH", broj 90/14 i 35/15).
VI
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba Centru, u pisanoj formi neposredno ili preporučenom pošiljkom, u tri primjerka, u roku od pet (5) dama do dana prijema ove Odluke.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AvaCom GROUP d.o.o., u stečaju - Vukovarska 18 88320 Ljubuški
-
M Print d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 55 71000 Centar
-
FACIT d.o.o. Sarajevo - ul. Dr. Kasima Begića br.23 71210 Ilidža
-
ORBICODE d.o.o. Sarajevo - ul. Emerika Bluma broj 15 71000 Sarajevo
-
Erlang d.o.o. Sarajevo - ul.Hamdije Kreševljakovića br.61 71000 Sarajevo
-
RAČUNARI Banja Luka d.o.o. - Ulica Bore Stankovića broj 13 78000 Banja Luka
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
Prointer IT Solutions and Services d.o.o. Beograd - Dunavska bb 11000 Beograd
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar