Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.08.2017. 08:26
Kancelarijski namještaj i oprema
Bosna i Hercegovina
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO - DOBOJSKI KANTON
SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE
Broj: 14-14-8730-9/17
Datum: 10.08.2017. godine
Služba za zajedničke poslove Zeničko-dobojskog kantona, na osnovu Člana 70. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine («Službeni glasnik BiH», broj: 39/14) i preporuke Komisije za provedbu postupka javne nabavke „Kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko-dobojskog kantona", a na osnovu Zapisnika broj: 14-14-8730-8/17 od 10.08.2017. godine, donosi
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
1. Prihvata se preporuka Komisije za javnu nabavku koja čini sastavni dio Zapisnika broj: 14-14-8730-8/17 od 10.08.2017. godine i Ugovor za nabavku, isporuku i montažu „Kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko-dobojskog kantona" dodjeljuje se ponuđaču: “GTR” d.o.o., BiŠće polje bb, 88000 Mostar, ponuda broj: 01-49/17 od 28.07.2017. godine, za ponuđenu cijenu putem e-aukcije od 33.847,00 KM, kao najbolje ocijenjenom ponuđaču.
2. Obavezuje se ponuđač “GTR” d.o.o., Bišće polje bb, 88000 Mostar, da u roku od 5 dana od dana prijema ove Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača dostavi dokaze o kvalificiranosti iz člana 45. i 47. Zakona, odnosno tačke 3.1. (lična sposobnost), tačke 3.2. (profesionalna djelatnost) iz tenderske dokumentacije, u originalu ili ovjerenoj kopiji, ne starije od tri mjeseca od dana dostavljanja ponude. Dostavljeni dokazi moraju biti Čvrsto uvezani na način definisan u tački 4.2. tenderske dokumentacije.
3. Po pravosnažnosti ove Odluke, ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezano za predmetnu nabavku shodno uslovima ugovornog organa navedenim u tenderskoj dokumentaciji.
4. Ova odluka objavit će se na web-stranici http://www.zdk.ba/ istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
5. Ova odluka će se dostaviti svim ponuđačima koji su učestovali u postupku javne nabavke, a shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženj e
Postupak javne nabavke “Kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko- dobojskog kantona" pokrenut je donošenjem Odluke o pokretanju postupka broj: 14-14-8730/17 od 13.06.2017. godine.
Ugovorni organ je donio Rješenje o imenovanju Komisije za provedbu postupka javne nabavke Kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko-dobojskog kantona" broj: 14-14-8730- 2/17 od 04.07.2017. godine.«
Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda sa predviđenim provođenjem postupka e-aukcije putem portala za Javne nabavke ĐiH.
Kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude, sa svim popustima i bez PDV-a, dobijena nakon provođenja postupka e-aukcije.
Obavijest o nabavi poslata je na objavu dana 07.07.2017. godine, a ista je objavljena na portalu Agencije za javne nabavke dana, pod brojem: 771-1-1-21-3-16/17, tenderska dokumentacija je objavljena na “Portalu javnih nabavki BiH” www.ejn.gov.ba.
Poziv za preuzimanje tenderske dokumentacije i dostavu ponuda u postupku javne nabavke putem konkuretntskog zahteva je, u skladu sa članom 9. stav 5. Uputstva o dopunama uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „е- nabavke“ (SI. Glasnik BiH” broj:53/15) upućen na sljedeće adrese:
- Fabrika namještaja “FANTASY UNIKAT” Zenica,
- “AKSA” d.o.o. Zenica,
- “ZUTEX” d.o.o. Jelah.
Do 17.07.2017. godine je sa “Portala javnih nabavki BiH” www.ejn.gov.ba tendersku dokumentaciju je preuzelo 20. ponuđača, (Izvještaj o preuzimanju tederske dokumentacije od strane ponuđača prezet sa Portala javnih nabavki BiH).
|
Broj protokola |
Naziv/ime ponuđača (šifra) |
Datum i sat prijema |
|
1. |
14-14-8730/17 |
,,R&S“ d.o.o. Sarajevo |
27.07.2017. |
08.10. |
2. |
14-14-8730/17 |
“GTR” d.o.o. Mostar |
27.07.2017. |
08.15. |
3. |
14-14-8730/17 |
,,DINECO“ d.o.o. Trebinje |
28.07.2017. |
07.45. |
4. |
14-14-8730/17 |
„INTER COM“ d.o.o. Zenica |
28.07.2017. |
08.40. |
Komisija za provođenje postupka javne nabavke izvršila je detaljnu analizu blagovremeno pristiglih ponuda, te utvrdila da su sve pristigle ponude prihvatljive prema obliku, sadržaju i potpunosti za daljnju analizu i ocjenjivanje.
U cilju zaštite, razvoja i obnove privrede Bosne i Hercegovine, ugovorni organ je primijenio cjenovni preferencijalni tretman isključivo u svrhu poređenja ponuda, umanjujući cijene domaćih ponuda za preferencijalni faktor od 10%, na ponude sljedećih ponuđača:
- “GTR” d.o.o. Mostar,
- „DINECO" d.o.o. Trebinje
- „INTER COM“ d.o.o. Zenica,
Gore navedeni ponuđači su u Aneksu П. Obrazac za ponudu dali izjavu da su domaći sa sjedištem u BiH i da najmanje 50% ukupne vrijednosti ponuđenih roba imaju podrijetlo iz Bosne i Hercegovine.
Uz ponudu su dostavili i kopiju „Potvrde o zadovoljavanju uvjeta za izdavanje certifikata o BH porijeklu proizvoda izdata od Vanjskotrgovinske komore BiH“, koja glasi na konkretan postupak nabavke „Kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko-dobojskog kantona” objavljenog od strane Ugovornog organa i koja glasi na ponuđača koji je dostavio ponudu.
Komsija je utvdila početnu rang listu ponuđača, na osnovu kriterija najniže cijene tehnički zadovoljavajuče ponude, sa svim popustima i bez PDV-a, kako slijedi
Red. br. |
Naziv i sjedište ponuđača |
Ponuđena cijena bezPDV |
Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a |
1. |
„DINECO” d.o.o. Trebinje |
41.841,14 |
|
2. |
“GTR” d.o.o. Mostar |
45.440,00 |
46.000,00 KM |
3. |
„INTER COM“ d.o.o. Zenica |
45.940,00 |
|
4. |
,,R&S“ d.o.o. Sarajevo |
45.977,00 |
|
Za ovaj postupak je bila predviđena E-aukcija. E-aukcija je provedena putem Informacionog sistema e-Nabavke, Agencije za javne nabavke BiH, a u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e- aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16).
Komisija za provođenje postupka javne nabavke je nakon detaljanog pregleda, izvršene evaluacije ponuda - pregleda i ocjene ponuda, unijela podatke o prihvatljivim ponudama u Informacioni sistem e- Nabavke i zakazala e-aukciju za datum 04.08.2017. godine u periodu od 11.00 - 11.30 sati.
E-aukcija je uspješno provedena putem Informacionog sistema e-Nabavke, što se potvrđuje Izvještajem o toku i završetku e-aukcije.
U postupku e-aukcije, najnižu cijenu uz primjenu preferencijalnog tretmana je ponudio ponuđač “GTR” d.o.o. Mostar.
Komisija je na osnovu izvještaja sačinila „Konačnu rang lista ponuđača koji su učestvovali u e- aukciji", kako slijedi
Red. br. |
Naziv i sjedište ponuđača |
Ponuđena cijena na e- aukciji bezPDV |
Rang |
1. |
“GTR” d.o.o. Mostar |
33.847,00 |
1 |
2. |
“R&S” d.o.o. Sarajevo |
30.500,00 |
2 |
3. |
„DINECO” d.o.o. Trebinje |
37.299,00 |
3 |
4. |
„INTER COM“ d.o.o. Zenica |
45.940,00 |
4 |
Označava cijenu na koju se primjenjuje preferencijalni tretman
Na osnovu svega gore navedenog, Komisija je dala preporuku za donošenje odluke o izboru ponuđača “GTR” d.o.o. Mostar, kao najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke „Nabavka kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko-dobojskog kantona.
Kako u postupku ocjene provedenog postupka nabavke nisu utvrđeni razlozi, nepravilnosti ili propusti u radu Komisije, a koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije, to je cijeneći sve naprijed navedeno odlučeno kao u dispozitivu ove Odluke.
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke. Žalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi, putem ovog ugovornog
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
CENTRUM TRADE d.o.o. Banja Luka - Ulica XVI krajiške NOU brigade broj 10 78000 Banja Luka
-
GENELEC d.o.o. Tuzla - Stupine B-14, Mehmedalije Maka Dizdara br. 14 75000 Tuzla
-
DIJANA Slobodan Đukić s.p. Srbac - 11.Novembar bb, Srbac, Srbac 78420 Srbac