Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.08.2017. 08:26

Kancelarijski namještaj i oprema

Izvor: Akta.ba, 16.08.2017.

Bosna i Hercegovina

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO - DOBOJSKI KANTON

SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE

Broj: 14-14-8730-9/17

Datum: 10.08.2017. godine

 

 

Služba za zajedničke poslove Zeničko-dobojskog kantona, na osnovu Člana 70. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine («Službeni glasnik BiH», broj: 39/14) i preporuke Komisije za provedbu postupka javne nabavke „Kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko-dobojskog kantona", a na osnovu Zapisnika broj: 14-14-8730-8/17 od 10.08.2017. godine, donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

1. Prihvata se preporuka Komisije za javnu nabavku koja čini sastavni dio Zapisnika broj: 14-14-8730-8/17 od 10.08.2017. godine i Ugovor za nabavku, isporuku i montažu „Kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko-dobojskog kantona" dodjeljuje se ponuđaču: “GTR” d.o.o., BiŠće polje bb, 88000 Mostar, ponuda broj: 01-49/17 od 28.07.2017. godine, za ponuđenu cijenu putem e-aukcije od 33.847,00 KM, kao najbolje ocijenjenom ponuđaču.

2. Obavezuje se ponuđač “GTR” d.o.o., Bišće polje bb, 88000 Mostar, da u roku od 5 dana od dana prijema ove Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača dostavi dokaze o kvalificiranosti iz člana 45. i 47. Zakona, odnosno tačke 3.1. (lična sposobnost), tačke 3.2. (profesionalna djelatnost) iz tenderske dokumentacije, u originalu ili ovjerenoj kopiji, ne starije od tri mjeseca od dana dostavljanja ponude. Dostavljeni dokazi moraju biti Čvrsto uvezani na način definisan u tački 4.2. tenderske dokumentacije.

3. Po pravosnažnosti ove Odluke, ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezano za predmetnu nabavku shodno uslovima ugovornog organa navedenim u tenderskoj dokumentaciji.

4. Ova odluka objavit će se na web-stranici http://www.zdk.ba/  istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

5. Ova odluka će se dostaviti svim ponuđačima koji su učestovali u postupku javne nabavke, a shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženj e

 

Postupak javne nabavke “Kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko- dobojskog kantona" pokrenut je donošenjem Odluke o pokretanju postupka broj: 14-14-8730/17 od 13.06.2017. godine.

Ugovorni organ je donio Rješenje o imenovanju Komisije za provedbu postupka javne nabavke Kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko-dobojskog kantona" broj: 14-14-8730- 2/17 od 04.07.2017. godine.«

Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda sa predviđenim provođenjem postupka e-aukcije putem portala za Javne nabavke ĐiH.

Kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude, sa svim popustima i bez PDV-a, dobijena nakon provođenja postupka e-aukcije.

Obavijest o nabavi poslata je na objavu dana 07.07.2017. godine, a ista je objavljena na portalu Agencije za javne nabavke dana, pod brojem: 771-1-1-21-3-16/17, tenderska dokumentacija je objavljena na “Portalu javnih nabavki BiH” www.ejn.gov.ba.

Poziv za preuzimanje tenderske dokumentacije i dostavu ponuda u postupku javne nabavke putem konkuretntskog zahteva je, u skladu sa članom 9. stav 5. Uputstva o dopunama uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „е- nabavke“ (SI. Glasnik BiH” broj:53/15) upućen na sljedeće adrese:

  • Fabrika namještaja “FANTASY UNIKAT” Zenica,
  • “AKSA” d.o.o. Zenica,
  • “ZUTEX” d.o.o. Jelah.

Do 17.07.2017. godine je sa “Portala javnih nabavki BiH” www.ejn.gov.ba tendersku dokumentaciju je preuzelo 20. ponuđača, (Izvještaj o preuzimanju tederske dokumentacije od strane ponuđača prezet sa Portala javnih nabavki BiH).

 

 

Broj protokola

Naziv/ime ponuđača (šifra)

Datum i sat prijema

1.

14-14-8730/17

,,R&S“ d.o.o. Sarajevo

27.07.2017.

08.10.

2.

14-14-8730/17

“GTR” d.o.o. Mostar

27.07.2017.

08.15.

3.

14-14-8730/17

,,DINECO“ d.o.o. Trebinje

28.07.2017.

07.45.

4.

14-14-8730/17

„INTER COM“ d.o.o. Zenica

28.07.2017.

08.40.

 

Komisija za provođenje postupka javne nabavke izvršila je detaljnu analizu blagovremeno pristiglih ponuda, te utvrdila da su sve pristigle ponude prihvatljive prema obliku, sadržaju i potpunosti za daljnju analizu i ocjenjivanje.

U cilju zaštite, razvoja i obnove privrede Bosne i Hercegovine, ugovorni organ je primijenio cjenovni preferencijalni tretman isključivo u svrhu poređenja ponuda, umanjujući cijene domaćih ponuda za preferencijalni faktor od 10%, na ponude sljedećih ponuđača:

 

  1. “GTR” d.o.o. Mostar,
  2. „DINECO" d.o.o. Trebinje
  3. „INTER COM“ d.o.o. Zenica,

Gore navedeni ponuđači su u Aneksu П. Obrazac za ponudu dali izjavu da su domaći sa sjedištem u BiH i da najmanje 50% ukupne vrijednosti ponuđenih roba imaju podrijetlo iz Bosne i Hercegovine.

Uz ponudu su dostavili i kopiju „Potvrde o zadovoljavanju uvjeta za izdavanje certifikata o BH porijeklu proizvoda izdata od Vanjskotrgovinske komore BiH“, koja glasi na konkretan postupak nabavke „Kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko-dobojskog kantona” objavljenog od strane Ugovornog organa i koja glasi na ponuđača koji je dostavio ponudu.

 

Komsija je utvdila početnu rang listu ponuđača, na osnovu kriterija najniže cijene tehnički zadovoljavajuče ponude, sa svim popustima i bez PDV-a, kako slijedi

 

Red.

br.

Naziv i sjedište ponuđača

Ponuđena cijena bezPDV

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a

1.

„DINECO” d.o.o. Trebinje

41.841,14

 

2.

“GTR” d.o.o. Mostar

45.440,00

46.000,00 KM

3.

„INTER COM“ d.o.o. Zenica

45.940,00

4.

,,R&S“ d.o.o. Sarajevo

45.977,00

           

 

Za ovaj postupak je bila predviđena E-aukcija. E-aukcija je provedena putem Informacionog sistema e-Nabavke, Agencije za javne nabavke BiH, a u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e- aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16).

Komisija za provođenje postupka javne nabavke je nakon detaljanog pregleda, izvršene evaluacije ponuda - pregleda i ocjene ponuda, unijela podatke o prihvatljivim ponudama u Informacioni sistem e- Nabavke i zakazala e-aukciju za datum 04.08.2017. godine u periodu od 11.00 - 11.30 sati.

E-aukcija je uspješno provedena putem Informacionog sistema e-Nabavke, što se potvrđuje Izvještajem o toku i završetku e-aukcije.

U postupku e-aukcije, najnižu cijenu uz primjenu preferencijalnog tretmana je ponudio ponuđač “GTR” d.o.o. Mostar.

Komisija je na osnovu izvještaja sačinila „Konačnu rang lista ponuđača koji su učestvovali u e- aukciji", kako slijedi

 

 

Red.

br.

Naziv i sjedište ponuđača

Ponuđena cijena na e- aukciji bezPDV

Rang

1.

“GTR” d.o.o. Mostar

33.847,00

1

2.

“R&S” d.o.o. Sarajevo

30.500,00

2

3.

„DINECO” d.o.o. Trebinje

37.299,00

3

4.

„INTER COM“ d.o.o. Zenica

45.940,00

4

Označava cijenu na koju se primjenjuje preferencijalni tretman

Na osnovu svega gore navedenog, Komisija je dala preporuku za donošenje odluke o izboru ponuđača “GTR” d.o.o. Mostar, kao najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke „Nabavka kancelarijskog namještaja i opreme za potrebe organa uprave Zeničko-dobojskog kantona.

Kako u postupku ocjene provedenog postupka nabavke nisu utvrđeni razlozi, nepravilnosti ili propusti u radu Komisije, a koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije, to je cijeneći sve naprijed navedeno odlučeno kao u dispozitivu ove Odluke.

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke. Žalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi, putem ovog ugovornog

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: