Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 17.08.2017. 12:08

Rekonstrukcija ulice Duška Trifunovića u Prnjavoru

Izvor: Akta.ba, 16.08.2017.

Broj: 01/1-345-422/17

Datum: 07.08.2017. godine

 

Na osnovu člana 70. stav (1) Zakona o javnnm nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), u otvorenom postupku javne nabavke radova na rekonstrukciji ulice Duška Trifunovića u Prnjavoru, objavljenog na Portalu javnih nabavki dana 20.07.2017. godine, broj obavještenja 687-1-3-137-3-58/17, načelnik opštine donosi:

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

1. Najpovoljniji ponuđač u postupku javne nabavke radova na rekonstrukciji ulice Duška Trifunovića u Prnjavoru, broj predmeta 01/1-345-422/17, je ponuđač „Geokop" d.o.o. Derventa.

2. Najpovoljniji ponuđač je dužan dostaviti ugovornom organu originale ili ovjerene kopije dokumenata iz člana 45. stav (2) tačke a) do d) Zakona o javnim nabavkama, ne starije od tri mjeseca računajući od dana nredaje ponude. Rok za dostavljanje uvjerenja je pet dana, računajući od dana prijema ove odluke. Dokumenta moraju biti dostavljena peti dan do 15:00 časova na protokol ugovornog organa, bez obzira na koji način su poslata.

 

Obrazloženje

Dana 20.07.2017. godine, objavom na Portalu javnih nabavki, broj obavještenja o nabavci 687-1-3-137-3-58/17, pokrenut je postupak nabavke radova na rekonstrukciji ulice Duška Trifunovića u Prnjavoru.

U predviđenom roku za dostavljanje ponuda zaprimljene su dvije ponude.

Komisija za javne nabavke je nakon procesa otvaranja i ocjene ponuda, dana 07.08.2017. godine dostavila načelniku opštine zapisnik o ocjeni ponuda sa izvještajem o radu i prijedlogom za donošenje Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, a to je ponuđač „Geokop" d.o.o. Derventa. Prijedlog Komisije za dodjelu ugovora je kao u dispozitivu ove odluke, jer je imenovani ponuđač ponudio najnižu ukupnu cijenu radova u iznosu od 51.243,76 KM bez PDV-a. Ponuđač ispunjava i sve uslove definisane tenderskom dokumentacijom, kao i sve postavljene kvalifikacione uslove.

Ponuđač je nakon prijema ove odluke dužan dostaviti kompletnu dokumentaciju propisanu članom 45. stav (2) Zakona, kako je to propisano tačkom 7.1.3 tenderske dokumentacije.

Nakon razmatranja prijedloga Komisije utvrđeno je da su razlozi za izbor najpovoljnijeg ponuđača opravdani, te je odlučeno kao u dispozitivu, u skladu sa članovima 64., 65. i 70. Zakona o javnim nabavkama.

 

Na ovu odluku može se uložiti žalba, u roku od 10 (deset) dana od dana prijema odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, filijala Banja Luka, putem ugovornog organa. Naknada za pokretanje žalbenog postupka iznosi 800,00 KM i uplaćuje se u skladu sa Instrukcijom o načinu uplate, kontrole i povrata naknada, propisanih članom 108. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 86/14), uz plaćanje administrativne takse od 50,00 KM.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: