Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 05.09.2017. 15:26

Softveri

Izvor: Akta.ba, 15.08.2017.

Borna i Hercegovina

Uprava za indirektno-neizravno oporezivanje

Bro]: 01-16-12-1157-13 /17

Banja Laka 14.08. 2017. godine

 

Na osnovu člana 7 stav 1. Zakona o sistemu indirektnog oporezivanja u Bosni i Hercegovini ("Službeni glasnik BJT', broj: 44/03), člana 25. Zakona o Upravi za idirektno oporezivanje BiH ("Službeni glasnik BiH" broj: 69/05) člana 70. Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broi: 39/14), i tačke 9. Tenderske dokumentacije broj: 02-16-12-1157-2/17 od 19.06.2017. godine, Direktor Uprave za imIirektno oporezivanje BiH, d o n o s i

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u otvorenom postupku za prikupljanje ponuda za nabavku i isporuku informatičke opreme i softvera za potrebe Uprave za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine

(LOT II- Nabavka i isporuka softvera)

 

I             

Najpovoljnijom ponudom u otvorenom postupka za prikupljanje ponuda za nabavku i isporuku informatičke opreme i softvera za potrebe Uprave za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine i to za:

LOT II- Nabavka i isporuka softvera, ocjenjuje se ponuda ponuđača „MOJIT'" d.o.o. Sarajevo, Tešanjska br. 28b.

II            

Po okončanju roka za žalbu ugovorni orgar će sa izabranim ponuđačem zaključiti ugovor kojim će se reguiisati međusobna prava i obaveze.

 

Obrazloženje

Odlukom direktora broj: 01-16-12-1157/17 od 31.05.2017. godine i Odlukom o izmjeni Odluke o provođenju otvorenog postupka za prikupljanje ponuda za nabavku isporuku informatičke opreme (kompjuterske i komunikacijske opreme) i softvera za potrebe Uprave za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine broj: 01-16-12-1157-1/17 od 13.06.2017. godine, odobreno je provođenje otvorenog postupka za prikupljanje ponuda za nabavku i isporuku informatičke opreme i softvera za potrebe Uprave za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine, podjeljeno u LOT-ove kako slijedi:

LOT 1- Nabavka i isporuka informatičke opreme-kompjuterska i komunikacijska i to

- desktop računar-klasični,u količini od 20 komada,

- mini računari u količin' od 50 komada,

- monitor tip 1, u kolieini od 20 komada,

- monitor tip 2, u količini od 59 komada,- LED ekran velike dijagonale, u količini od 2 komada.

- operativni sistem za računare-radne stanice, u količini od 30 komada,

- blejd serveri za ugradnju u postojeću šasiju za blejd servere u koiičini od 1 kompleta,

- kućište za diskove za spajanje sa postojećim sistemom masovnog skladištenja podataka, u količini od 2 kompleta,

- nadogradnja postojećeg sistema masovnog skladištenja podataka, u koiičini od 1 kompleta,

- sistem masovnog skladištenja podataka bruto kapaciteta, mniimalno 71TB, u koiičini od 1 komada,

- dijelovi za nadogradnju postojećih servera, u količini od 1 kompleta,

- svič tip 1, u količini od 1 komada, svič tip 2, u količini od 26 komada.

- svič tip 3, u količni od 8 komada,

- svič tip 4, u količini od 8 komada,

- svič tip 5, u količini od 2 komada, ruter tip 1, u koiičii. od 2 komada,

- ruter tip 2, u kolićini od 4 komada,

- mrežna barijera (firewall) tip 1 , u kolicini od 2 komada,

- mrežna barijera (firewall) tip 2 , u količin od 2 komada,

- optički primo predajnici dometa 300m: SFP+moduli, u količini od 10 komada, programabilni SDR uređaj. u količini od 1 kompleta,

- nadogradnja postojećih optičkih SAN svičeva, u količini od 2 kompleta,

- oprema za optičku infrastrukturu u postojećim komunikacionim-serverskim ormarima , u količini od 1 kompleta,

- optički kablovi za povezivanje između server soba i postojećih komunikacionim-serverskim ormarima, u količini od 1 kompleta,

- optički primopredainici za 40Gb/s, u količim od 4 komada.

 

LOT II-Nabavka i isporuka softvera i to:

- Licenca: SOClassr e-Document Server v.2.2.28 Perpetuak u količini od 130 komada po korisniku. -Autodesk AutoCAD 2018 Comiiiercial New Singe- User ELD Ajnnual Subscription. u količini od l komad

Ukupna procijerjena vrijednost nabavke je 4K 924,79 KM bez PDV, od čega je za: LOT 1 predviđeno 308.258,12 KM bez PDV-a, LOT II predviđeno 16.606,67 KM bez PDV-a.

Sredstva za predmetnu nabavku za LOT 1 su osigurana u Budžetu/ Finansijskom planu ugovornog organa na poziciji  821312, a za LOT II na po/ 821514.

Slijedom navedene Odluke, dana 19.06.2017. gouine, izvršeno je objavljivanje Obavještenja o nabavci broj: 743-1-1-72-3-81/17, na Portalu javnih nabavki.

Zajedno sa objavljivanjem Obavjestenja o nabavci izvršeno je objavljivanje i Tenderske dokumentacije broj: 02-16-12-1157-2/17 od 19.06.2017, godine na Portalu javnih nabavki.

Dana 01.08.2017. godine u 12,15h u prostorijama Uprave za indirektno oporezivanje BiH, Banja Luka, Ulica Bana Lazarevica bb, Komisija u sastavu:

1. Ranko Plavšić, predsjednik Komisije

2. Dijana Janković, član

3. Miro Blagojević, član

4. Ervina Samardžić, član

5. Jelena Rodić, član

6. Munire Opardija, sekretar Komisije pristupilaje javnom otvaranju olagovremeno pristiglih ponuda.

Na osnovu Izvještaja o preuzimanju Tenderske dokumentacije od strane ponudača, utvrđeno je da je Tendersku dokumentaciju za dostavu ponuda za nabavku i isporuku informatičke opreme (kompjuterske i komunikacijske opreme) i softvera za potrebe Uprave za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine, preuzelo 44 ponudača.

U Zapisniku sa otvaranja ponuda broj: 02-16-12-1157-8/17 od 01.08.2017. godine, Komisija je konstatovala da su blagovremeno dostavljene dvije ponude. i to ponude ponuđača:

• „MOJIT" d.o.o. Sarajevo, Tešanjska broj 28b

• „Prointer ITSS" d.o.o. Banja Luka, Vuka Karadžića 2. te da su isti u svojoj ponudi iskazali cijenu kako slijedi

 

LOT I- Nabavka i isporuka informatičke opreme

Broj protokola ugovornog organa

Redni broj omotnice ponude

Naziv ponuđača

Omotnica sa ponudom ispravno zatvorena (zapečaćena ili potpisana da/ne)

Ukupna cijena ponude

Ponuđeni

popust

Nije pristigla nijedna ponuda

 

LOT II- Nabavka i isporuka softvera

Broj protokola ugovornog organa

Redni broj omotnice ponude

Naziv ponuđača

Omotnica sa ponudom ispravno zatvorena (zapečaćena ili potpisana da/ne)

Ukupna cijena ponude

Ponuđen popust

16-12-1157-5/17

-

Mojit doo Sarajevo, Tešanjska br. 28b

DA

16.479,88 KM bez PDV-a, 11.281,46 KM sa PDV-om

NEMA

16-12-1157-6/17

 

Prointer ITSS doo Banja Luka, Vuka Karailžića 2

DA

16.662,00 KM bez PDV-a, 19.494,54 KM sa PDV-om

NEMA

 

Komisija je pristupila postupku preispitivanja dostavljenih ponuda u smislu kvalifikovanosti istih shodno Tenderskoj dokumentaciji broj: 02-16-12-1157-2/17 od 19.06.2017 godine, te je nakon izvršenog uvida utvrdila:

Za LOT I nije dostavljena nijedna ponuda.

Za LOT II su dostavljene dvije ponude i to ponude ponuđača: „MOJIT" d.o.o. Sarajevo, Tešanjska broj 28b i „Prointer ITSS" d.o.o. Banja Luka, Vuka Karadžića 2.

 

Nadalje, Komisija je u Zapisniku o početnoj ocjeni ponuda i radu Komisje prije e- Aukcije broj: 02-16-12-1157-10/17 od 03.08.2017. godine, konstatovala da ponude dostavljene za LOT II- Nabavka i isporuka softvera, ispunjavaju sve zahtjeve Ugovornog organa definisane Tenderskom dokumentacijom, te su iste ocjenjene kao formalno-pravno i tehnički prihvatljive.

Takođe je konstatovano, da su ispunjeni uslovi za primjenu e-Aukcije za LOT II, koja je predviđena Tenderskom dokamentacijom 02-16-12-1157-2/17 od 19.06.2017.godine i Obavještenjem o nabavci broj: 743-1-1-72-3-81/17 od 19.06.2017. godine, te se ista za predmetni LOT i održala 07.08.2017. godine u 11.00 h.

Oba ponađača, koji su podnijeli prihvatljive ponude za LOT II, momentom zakazivanja e- aukcije bili su obavješten istovremeno putem sistema e Nabavke o slijedećem:

a) datumu i  vremenu početka e-aukcije,

b) prethodno određenom trajanju e-aukcije;

c) broju postupka javne nabavke i broju lota, ukoliko je postupak podijeljen na lotove;

d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda;

e) ukupnom broju bodova u slučaju ekonomski najpovoljnije ponude;

f) da li se na ponudu primjenjuje preterencijalni tretman domaćeg.

Izvještaj Sistema o toku i završetku e-Aukcije, pokazao je da je e- Aukcija za predmetni LOT trajala u intervalu od 11:00:00 h do 14:59:00 h, te da minimalna razlika podnesene cijene iznosi 16,47 KM, a maksimalna 1.647,98 KM. U toku e- Aukcije je ukupno izvršeno 198 korekcija ponuđene cijene, od strane učesnika aukcije.

Konačna rang lista ponuđača koji su učestvovali u e-Aukciji

R.br.

Naziv ponuđača

IDB/JIB

Konačna cijena u KM bez PDV-a

Rang

1

"Mojit" d.o.o. Sarajevo

420225505000S

9983,00

1

2

"PROINTER ITSS" d.o.o.

44038O5130009

10000,00

2

 

Obzirom da Izvještaj Sistema e-Procurement, o toku i završetku e-Aukcije pokazuj e da je prvorangirani ponudač "Mojit" d.o.o. Sarajevo, čija cijena za predmetni LOT nakon aukcije iznosi 9.983,00 KM bez PDVa, to Komisija je u Zapisniku o konačnoj ocjeni ponude o radu Komisije poslije e-Aukcije broj: 02-16-12-1157-12/17 od 09.08.2017. godine, dala preporuku direktoru UIO, da izvrši izbor najpovoljnijeg ponuđača u otvorenom postupku za nabavku i sporuku informatičke opreme i softvera i to za LOT II- Nabavka i isporuka softvera, te da se najpovoljnijom oonudom ocijeni ponada ponuđača "Mojit" d.o.o. Sarajevo, te da se sa navedenim ponuđačem pristupi zaključenju ugovora.

Napomena: Izabrani ponuđač za LOT II - Nabavka i sporuka softvera "Moijt'' d.o.o. Sarajevo, dužan je u roka od pet (5) dana od dana priieina Odluke o izboru dostaviti dokaze iz tačke 7.1.3. Tenderske dokumentacije, broj: 02-16-12-1157-2/17 od 19.06.2017. godine (Uvjerenja kojima se potvrđuje Vjerodostojnost izjave o ispunjavanju uslova z člana 45. ZJN - originial ili ovjerena kopija, ne starija od 3 mjeseca računaiući od dana dostavljanja ponude), Za dokumenta iz tačke 7.1 3. potrebno je da izabrani ponuđač sačini sadržaj istih, te ih dostavi u zatvorenoj koverti na protokol Uprave za lndirektno oporezivanie BiH_ Središnji ured, Banja Luka, Ul. Bana Lazarevića bb, s naznakom: „Dostavljanje dokumenata za javnu nabavku - Nabavka i isporuka inormatičke opreme i softvera, LOT II Broj nabavke: 02-16-12-1157/17 - Ne otvaraj, za komisiju" Dokumenta moraju biti fizički dostavljen na protokol UIO najkasnije peti dan po prijemu Odluke o izboru. u radnom vremenu Ugovornog organa (do 16 sati ), te za Ugovorni organ nije relevantno na koj su način poslata. Sva dokumenta koja Ugovorni organ primi nakon isteka ovog roka, označit će se kao zakašnjelo pristigla i biće vraćena ponudaču neotvorena.

Prhvatajući prijedlog Komisije odlučeno je kao u dispozitivu ove odluke.

 

Pouka o pravnom lijeku.

Ponuđač koji smatra da je ugovorni organ u toku postupka izvršio povrede odredbi Zakona o javnim nabavkama ima pravo uložiti žalbu..

Žaiba se podnosi Uredu za razmatranje žalbi BiH putem Uprave za indrektno oporezivanje, Ulica Bana Lazarevića bb Banja Luka, u pisanoi formi u tri primjerka, u roku oa 10 dana od dana piijema ove odluke.

Shodno članu 108. Zakona o javnim nabavkama žalilac je obavezan platiti naknadu za pokretanje žalidbenog postupka.

Uplata naknade vrši se u skladu sa Instrukciiom o načinu uplate,kontrole i povrata naknada propisanih članom 108. Zakona o javnim nabavkama ("Sl. GlasnikBiH", broj:86/2014).

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: