Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.09.2017. 12:07

Usluge osiguranje zaposlenih od posljedice nesretnog slučaja

Izvor: Akta.ba, 25.07.2017.

JU Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih lica - Drin

 

Broj: 01-14-3534/17

Fojnica, 25.07.2017. godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), odredbi Pravilnika o javnim nabavkama u JU Zavodu za zbrinjavanje mentalno invalidnih lica Drin Fojnica, te na Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 04-14-9-3492-2 /17 od 21.07.2017. godine, direktor Zavoda donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 04-14-9-3492-2/17 od 21.07.2017. godine, i ugovor za javnu nabavku usluga osiguranja Lot - 2 usluga osiguranje zaposlenih od posljedice nesretnog slučaja dodjeljuje se ponuđaču „ASA OSIGURANJE" d.d. Sarajevo ponuda broj: 1-19070/17 od 19.07.2017. godine, za ponuđenu cijenu u iznosu od 3.722,40 KM.

 

Član 2.

Prijedlog Ugovora o nabavci usluga navedenih u članu 1. ove Odluke, dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču „ASA OSIGURANJE" d.d. Sarajevo, po protoku roka od 15 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači bili obavješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Ova Odluka objavit će se na web-stranici www.drin.ba, te istovremeno uputiti ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH" , broj 39/14).

 

Član 4.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 01-14-2458/17 od 24.05.2017. godine. Javna nabavka provedena je putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponude. Ukupna procjenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 18.500,00 KM.

Obavještenje o nabavci broj: 786-7-2-32-3-32/17, poslatoje na objavu 05.07.2017. godine, a objavljeno je na Portalu javnih nabavki 05.07.2017. godine.

Zahtjev za dostavu ponude je proslijeđen sljedećim ponuđačima:

1. "BSO" D.D. Sarajevo

2. „ASA OSIGURANJE" D.D. Sarajevo

3. „TRIGLAV OSIGURANJE" D.D. Sarajevo,

 

Komisija konstatuje da se u roku prijavilo pet ponuđača:

  1. „ZOVKO OSIGURANJE" D.D. Žepče
  2. „TRIGLAV OSIGURANJE" D.D. Sarajevo, Podružnica Travnik
  3. „ASA OSIGURANJE" D.D. Sarajevo
  4. „SARAJEVO OSIGURANJE" D.D. Podružnica Zenica
  5. ,,VGT OSIGURANJE" D.D. Sarajevo

 

Komisija za provođenje predmetnog postupka imenovana je Rješenjem broj: 01-14-2459/17 od 24.05.2017. godine. Komisija za javnu nabavku dostavila je Zapisnik o pregledu i ocjeni ponude broj: 04-14-9-3492/17, Zapisnik o radu komisije broj: 04-14-9-3492-1/17 od 21.07.2017. godine.

U postupku po izvještaju o radu utvrđeno je da je Komisija za predmetnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu ponuda, o čemu je sačinila odgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno sljedeće:

  1. da je ukupan broj prispjelih ponuda pet (5),
  2. da su blagovremeno prispjelo pet (5) ponude,
  3. da nema neblagovremeno prispjelih ponuda,
  4. da blagovremeno prispjela ponuda ponuđača ZOVKO OSIGURANJE D.D. Žepče nije prihvatljiva ponuda, dok ostale blagovremeno zaprimljene ponude su prihvatljive ponude.

 

Analizom zaprimljenih ponuda Komisija za predmetnu nabavku utvrdila je da ponuđač ZOVKO OSIGURANJE d.d. Žepče nije dostavio kvalifikacioni dokaz kako je traženo tenderskom dokumentacijom, ponuđač je dostavio neovjerenu kopiju tražene Potvrde o reosiguranju čiji datum izdavanja je stariji od tri mjeseca što je praktično čini neprihvatljivom. Dostovljeni dokaz Potvrda o reosiguranju izdat je 09.02.2017. godine dakle datum izdavanbja je stariji od tri mjeseca.

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, shodno kriterijima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka direktor Zavoda nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke.

Naime, u postupku je ocjenjeno da je komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskom dokumentacijom.

Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđač najbolje ocjenjen zbog najniže cijene

1. „ASA OSIGURANJE" D.D. Sarajevo, ukupna cijena ponude iznosi: 3.722,40 KM

Izabrani ponuđač „ASA OSIGURANJE" D.D. Sarajevo je izabran primjenjujući kriterij najniže cijene, koja je ponuđena u iznosu od: 3.722,40 KM, dok su ostali ponuđači čije su ponude takođe prihvatljive ponudili sljedeće cijene:

2. „SARAJEVO OSIGURANJE" D.D. Sarajevo, Podružnica Zenica, ukupna cijena ponude iznosi: 3.948,00 KM,

3. „TRIGLAV OSIGURANJE" D.D. Podružnica Travnik, ukupna cijena ponude iznosi: 4.089,00 KM,

4. ,,VGT OSIGURANJE" D.D. Podružnica Visoko, ukupna cijena ponude iznosi: 4.089,00 KM. čime je utvrđen njihov sukcesivni red.

 

Iz navedenih razloga primjenom člana 64. stav 1. tačka b) Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od pet (5) dana, od dana prijema ove Odluke.

 

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: