Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.09.2017. 15:13
Damperske gume
Mješoviti Holding„Elektroprivreda Republike Srpske"
Matično preduzeće a.d. Trebinje
Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik
Broj: 20298/17
Dana, 27.09.2017. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 25., člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14) i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik, a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 20269/17 od 26.09.2017. godine u postupku javne nabavke damperskih guma - putem otvorenog postupka, interni broj: 90/16, Uprava preduzeća, na sjednici održanoj dana 27.09.2017. godine, donijela je:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka damperskih guma" - putem otvorenog postupka, interni broj: 90/16
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 20269/17 od 26.09.2017. godine, TE se okvirni sporazum na period do 24 mjeseca u predmetu: „NABAVKA DAMPERSKIH GUMA" - PUTEM OTVORENOG POSTUPKA, INTERNI BROJ: 90/16, dodjeljuje grupi ponuđača ,,SAS" D.O.O. PRIBOJ I „BELAZ PREMAR SERVICES" D.O.O. UGLJEVIK, na iznos do 2.100.000,00 KM, bez uračunatog PDV-a.
Član 2.
Prijedlog ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 15 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Pravna i Komercijalna služba Preduzeća.
Član 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave Preduzeća broj: 15559/16 od 23.09.2016. godine i Odluke o davanju saglasnosti MH "EPRS" MP a.d. Trebinje broj: 1.1/03/1-1497-2/16 od 05.10.2016. godine Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 2.100.000,00 KM bez PDV-a,
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave Preduzeća broj: 15559/16 od
godine i Odluke o davanju saglasnosti MH "EPRS" MP a.d. Trebinje broj: 1.1/03/1-1497-2/16 od 05.10.2016. godine Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka.
Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 2.100.000,00 KM bez PDV-a,
Obaviještenje o nabavci broj: 1276-1-1-872-3-420/16., a objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana godine.
Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 15484/17 od 26.07.2017. godine. Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 26.09.2017. godine Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu ugovora broj: 20269/17, u postupku javne nabavke damperskih guma - putem otvorenog postupka, interni broj: 90/16.
U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:
OTVARANJE PONUDA
Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 26.07.2017. godine do ll00) na Protokol Preduzeća zaprimljene su tri ponude, i to:
Naziv/ime ponuđača |
|
|||
Blagovremene ponude ponude |
Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a
|
Neblagovrem eno primljene
|
|
|
1.„Autocentar Merkur" d.o.o. Banja Luka |
24.07.17. u 08: 55 časova
|
3.306.700,00 KM |
|
|
2.Grupa ponuđača ,,SAS" d.o.o. Priboj i „Belaz Premar" d.o.o. Ugljevik |
24.07.17. u 09:40 časova |
2.425.229,20 KM |
|
|
3.„Global trade solutions" d.o.o. Beograd troškovima |
24.07.2017. u 10.15 |
1.184.500,00 EUR sa zavisnim
|
|
|
Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 26.07.2017. godine do 11.00 ČASOVA. |
|
|||
ANALIZOM DOKUMENTACIJE PRISTIGLIH PONUDA UTVRĐENO JE SLIJEDEĆE:
Ponuđač „Autocentar - Merkur" D.O.O. Banja Luka je ispunio minimum kvalifikacionih uslova zahtijevanih predmetnom tenderskom dokumentacijom, te je dostvio tehnički prihvatljivu ponudu, ali nije ispunio uslov iz tačke 6.1 pod b) (obavezan sadržaj ponude): ,,B) obrazac za cijenu ponude popunjen u skladu sa šemom koja je data u Aneksu 3. tenderske dokementacije". Naime, imenovani ponuđač nije popunio kolonu 2. Aneksa 3. (obrazacza cijenu poude) u kojoj su ponuđači bili dužni upisati naziv ponuđača, proizvođačku oznaku i tip ponuđene gume, kao i zemlju porijekla.
Iz navedenop razlopa ponuda ponuđača „Autocentar - Merkur" D.O.O. Bania Luka nije prihvatljiva za ugovorni organ.
GRUPA ponuđača „SAS" D.O.O. PRIBOJ i „Belaz PREMAR SERVICES" D.O.O. UGLJEVIK je zadovoljila minimum kvalifikacionih uslova i dostavili su tehnički prihvatljivu ponudu za ugovorni organ.
Ponuđač „Global trade Solutions" D.O.O. Beograd je zadovoljio minimum kvalifikacionih uslova zahtijevanih tenderskim dokumentom, ali nije dostavio tehnički prihvatljivu ponudu. Naime, imenovani ponuđač je shodno tački 3.2, alineja 2. tenderskog dokumenta dostavio potvrdu izdatu od strane krajnjeg korisnika (CHINT ELEKTRIC CO.,LTD NR Kina), ali na potvrdi, kao ni na ostaloj dokumentaciji koja je tražena u svrhu pojašnjenja potvrde nije vidljivo da se izdavalac potvrde, odnosno, krajnji korisnik bavi rudarstvom, a tačkom 3.2 alineja 2. tenderskog dok'jmenta je precizno navedeno da je ponuđač u obavezi dostaviti originalnu potvrdu ili ovjerenu fotokopiju koja se odnosi na gume oznake 33.00R51 proizvođača koji je predmet ponude, IZDATU OD STRANE RUDNIKA KAO KRAJNJEG KORISNIKA GUMA. Potvrda treba da sadrži broj ugovora po kojem su gume isporučene, spisak guma sa proizvođačem i oznakom, serijskim brojem i brojem određenih m/č za svaku gumu, TE NAZIV I SJEDIŠTE RUDNIKA KOJI JE IZDAVALAC POTVRDE.
Dakle, u potvrdi dostavljenoj uz ponudu, kao ni iz dostavljenih pojašnjenja na zahtjeve komisije, nije naveden „naziv i sjedište rudnika koji je izdavalac potvrde".
Iz navedenog razioga, ponuda ponuđača „Global trade Solutions" D.O.O. Beograd je neprihvatljiva za Ugovorni organ, jer imenovani ponuđač nije dostavio potvrdu u skladu sa zahtjevom iz tačke 3.2. alineja 2.
Slijedom navedenog, konstatovano je da je za predmetnu nabavku zaprimljena jedna prihvatljiva ponuda, i to ponuda grupe ponuđača ,,SAS" D.O.O. Priboj i „Belaz Premar Services" d.o.o. Ugljevik, i predlaže njen izbor.
U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se predati žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se predaje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi^ najmanje 3 (tri) primjerka.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNITRADE d.o.o. LJUBUŠKI - Hrvatskih kraljeva 23 88320 Ljubuški
-
NEGRO CROWN d.o.o. Sarajevo - ul. Mostarska broj 3, Miševići 71240 Hadžići
-
EURO DAM-JAS d.o.o. Lukavac - ul. Lukavačkih brigada bb 75300 Lukavac
-
ANIS d.o.o. Trebinje - Južni gradski izlaz SP-96 89000 Trebinje
-
PREDO Predrag Sibinčić s.p Derventa - Lug bb, Derventa, Derventa 74400 Derventa
-
Total Trade d.o.o. Doboj - Krnjinske srpske brigade br.102 74000 Doboj
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
31.12.2016