Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.06.2018.

Radovi na društvenom domu u MZ Gornja Mravica

Izvor: Akta.ba, 07.06.2018.

OPŠTINA PRNJAVOR

Broj: 01/1-370-165/18

Datum: 07.06.2018. godine

 

Na osnovu člana 70. stav (1) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj: 39/14), a u postupku konkurentskog zahtjeva za nabavku radova na dovršetku gradnje i adaptaciji društvenih domova u MZ Babanovci i MZ Gornja Mravica, objavljenog na Portalu javnih nabavki dana 15.05.2018. godine, broj obavještenja 687-7-3-73-3-51/18, načelnik opštine donosi:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

1.         Najpovoljniji ponuđač u postupku javne nabavke radova na dovršetku gradnje i adaptaciji društvenih domova u MZ Babanovci i MZ Gornja Mravica,

LOT 1 - Radovi na društvenom domu u MZ Babanovci, broj nabavke 01/1-370-165/18, je ponuđač „TIMGRAD" d.o.o. Prnjavor.

2.         Najpovoljniji ponuđač u postupku javne nabavke radova na dovršetku gradnje i adaptaciji društvenih domova u MZ Babanovci i MZ Gornja Mravica,

LOT 2 - Radovi na društvenom domu u MZ Gornja Mravica, broj nabavke 01/1-370-165/18, je ponuđač „GRADPROM" d.o.o. Srbac.

 

3.         Najpovoljniji ponuđači su dužni dostaviti ugovornom organu originale ili ovjerene kopije dokumenata iz člana 45. stav 2. tačka c) i d) Zakona o javnim nabavkama. Rok za dostavljanje navedenih uvjerenja je tri dana, računajući od dana prijema ove odluke. Uvjerenja moraju biti fizički dostavljena u navedenom roku, u radno vrijeme ugovornog organa (od 7 do 15 časova).

 

Obrazloženje

Dana 15.05.2018. godine, objavom na Portalu javnih nabavki, broj obavještsnja o nabavci 687-7-73-3-51/18, pokrenut je postupak nabavke radova na dovršetku gradnje I adaptaciji društvenih domova u MZ Babanovci i MZ Gornja Mravica. Tender je podijvljen na dva lota.

U predviđenom roku za dostavljanje ponuda zaprimljene su tri ponude.

Komieija za javne nabavke je nakon procesa otvaranja i ocjene ponuda, dana 31.05.2018. godine dostavila načelniku opštine zapisnik o ocjeni ponuda sa izvještajem o radu i prijedlogom za donošenje Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, kao u dispozitivu ove odluke. Prijedlog Komisije za dodjelu ugovora je kao u dispozitivu ove odluke, jer su imenovani ponuđači ponudili najnižu ukupnu cijenu radova po lotovima, i to za LOT 1 ponudu u iznosu od 17.086,80 KM, a za LOT 2 u iznosu od 11.163,80 KM bez PDV-a. Ponuđači ispunjavaju i sve uslove definisane tenderskom dokumentacijom, kao i sve postavljene kvalifikacione uslove.

Na ovu odluku može se uložiti žalba, u roku od 5 (pet) dana od dana prijema odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, filijala Banja Luka, putem ugovornog organa. Naknada za pokreta|nje žalbenog postupka iznosi 500,00 KM ili trećinu ovog iznosa ako se ulaže na jedan od lotova i uplaćuje se u skladu sa Instrušijom o načinu uplate, kontrole m povrata naknada, propisanih članom 108. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 86/14), uz plaćanje administrativne takse.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: